Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Als ze de exacte afstand van de trajectcontrole ergens hebben beschreven, kan je de toegestane tijd met de 6% marge erbij zelf uitrekenen. Bij de trajectcontrole op de E40 tussen Wetteren en Erpe-Mere is de tijd op die manier 3:30 van brug tot brug. Ben daar nog nooit gepakt geweest en rij er toch meestal het snelst van allemaal. Nu is die trajectcontrole echter een half jaar uitgeschakeld, dus je kan terug goed doorrijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Goesting zei:

Als ze de exacte afstand van de trajectcontrole ergens hebben beschreven, kan je de toegestane tijd met de 6% marge erbij zelf uitrekenen. Bij de trajectcontrole op de E40 tussen Wetteren en Erpe-Mere is de tijd op die manier 3:30 van brug tot brug. Ben daar nog nooit gepakt geweest en rij er toch meestal het snelst van allemaal. Nu is die trajectcontrole echter een half jaar uitgeschakeld, dus je kan terug goed doorrijden.

 

Flitsnav downloaden. Die berekent dat voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote berekent dat ook en voordeel is, zoals flitsnav, dat je met gps snelheden zit dus automatisch sneller dan de medemens. Reken daar nog een marge bij en je kan, verschillend van auto tot auto, 125 a 130 op teller rijden

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
19 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Coyote berekent dat ook en voordeel is, zoals flitsnav, dat je met gps snelheden zit dus automatisch sneller dan de medemens. Reken daar nog een marge bij en je kan, verschillend van auto tot auto, 125 a 130 op teller rijden

 

 

Na dit gelezen te hebben, ben ik,eens bij coyote gaan kijken.

https://www.coyotesystems.be/nl/product/427/86/COYOTE-NAV.html

Kan je hier ook zaken melden die niet politiegewijs gerelateerd zijn?

https://www.coyotesystems.be/nl/coyote-app-nl.html

 

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75

Vrijdagnacht de eerste melding gekregen op Waze, van een trajectcontrole op de E40 Brussel leuven...

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/6/2018 om 18:12, Dirk75 zei:

Vrijdagnacht de eerste melding gekregen op Waze, van een trajectcontrole op de E40 Brussel leuven...

Ben er zondag gepasseerd, gaf dat idd aan. Eén van m'n twee andere apps ook, maar weet iet meer dewelke (Coyote app of m'n tomtom Rider navigatiesysteem).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vakantie een paar keer Waze willen gebruiken maar GSM viel telkens uit? Ik hoorde dan een signaal van een melding ofzo en dan gedaan :noparty:

Android 7.0 en Waze up-to-date

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na dit gelezen te hebben, ben ik,eens bij coyote gaan kijken.
https://www.coyotesystems.be/nl/product/427/86/COYOTE-NAV.html
Kan je hier ook zaken melden die niet politiegewijs gerelateerd zijn?
https://www.coyotesystems.be/nl/coyote-app-nl.html
 
Ja dat kan, zoals een voorwerp op de baan, file of auto langs de kant en zelfs slecht weer zoals mist of zware sneeuwval kan je melden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waze neemt de laatste tijd wel enorm veel tijd om te laden.
Heb het ook al gemerkt.
De jaarlijkse zomertrip naar het zuiden ga ik eens met Sygic doen. 5 jaar geleden daar een levenslang abonnement gekocht en uit het oog verloren dat ik dat had. Benieuwd hoe goed het werkt in combinatie met mijn Coyote app.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
53 minuten geleden, Liquid Li0n zei:
Op 27/6/2018 om 06:57, Dirk75 zei:
Na dit gelezen te hebben, ben ik,eens bij coyote gaan kijken.
https://www.coyotesystems.be/nl/product/427/86/COYOTE-NAV.html
Kan je hier ook zaken melden die niet politiegewijs gerelateerd zijn?
https://www.coyotesystems.be/nl/coyote-app-nl.html
 

Ja dat kan, zoals een voorwerp op de baan, file of auto langs de kant en zelfs slecht weer zoals mist of zware sneeuwval kan je melden.

Is de positiebepaling nauwkeuriger. Want waze kan de laatste tijd niet volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar, ik heb er bij mijn Android telefoon allemaal geen last van ze. Waze werkt nog altijd prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar, ik heb er bij mijn Android telefoon allemaal geen last van ze. Waze werkt nog altijd prima
Hier Android 8.0, gaat toch zo vlot niet als anders.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Dirk75 zei:

Mijne one plus one zal aan vervanging toe zijn..   

Die van mij is vorige maand na 4.5 jaar dienst ook vervangen. Batterij was echt op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
1 uur terug, Luv4DLM zei:

Die van mij is vorige maand na 4.5 jaar dienst ook vervangen. Batterij was echt op.

Off topic, wat heb je gekocht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic, wat heb je gekocht ?
In afwachting van de release van de 6T heb ik een 3T ter mijnen beschikking.

Oneplus is echt mijn merk wel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
10 minuten geleden, Luv4DLM zei:

In afwachting van de release van de 6T heb ik een 3T ter mijnen beschikking.

Oneplus is echt mijn merk wel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
 

De t versie voor een betere camera? Moet ik dan een kleinere Sim kaart halen? Van de one naar de 6 ?

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

De t versie voor een betere camera?
De T versie is inderdaad dat ietsje meer.
Nu de 3T dat ik heb is een gemod exemplaar van een IT'er, ander moederbord, nieuw scherm. Ding gaat best hard.

Van de 6T heb ik toch ook hoge verwachtingen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/7/2018 om 15:44, Dirk75 zei:

En hij was nog niet eens actief...

Inderdaad, toen ik het voor het eerst zag (in mei?) ben ik gaan zoeken naar nieuwsberichten hierover, en toen schreef men dat er nog tests aan de gang waren en dat het dus nog niet telde. Zeker omdat het in Waze niet stond kon ik het niet geloven dat het al actief was...

Coyote blijft trouwens de trajectcontrole tussen Wetteren en Erpe-Mere ook aangeven, zelfs al ligt die nu stil voor een jaar.

Waze gebruiken om op verlof te gaan is zeker mogelijk, maar het berekenen van de route kan wel iets langer duren bij afstanden van pakweg 1000km. In dat geval navigeer je beter van tussenstop naar tussenstop. Zo heb ik bij het skiën in het Zillertal bij het oprijden ipv via de ring van München langs de oostkant, via de zuidwestkant de A95 genomen en zo via Bad Tölz binnendoor de grens over. We waren er een pak sneller en hebben nog een mooie route meegepikt ook, want ten oosten van München stond alles vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook al gemerkt.
De jaarlijkse zomertrip naar het zuiden ga ik eens met Sygic doen. 5 jaar geleden daar een levenslang abonnement gekocht en uit het oog verloren dat ik dat had. Benieuwd hoe goed het werkt in combinatie met mijn Coyote app.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk



Is nog altijd goed hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid