Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, gTa zei:

Vraagje: zien jullie de correcte ETA van een connectie, als die z'n ETA doorstuurt? Renske zei mij altijd dat ze, als ik haar 'tag' dat ik naar huis kom, als ETA het uur ziet staan van het verzenden van het berichtje, ook al moet ik nog lang rijden. Vond dat gek. Vandaag was 't omgekeerd en idd, ze was nog maar vertrokken aan zee en Waze zei me dat haar ETA "now" was? Vreemd.

Is hier al een paar maanden kapot, zie geen fb contacten meer.

Laatste week wel niet meer getest

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, gTa said:

Vraagje: zien jullie de correcte ETA van een connectie, als die z'n ETA doorstuurt? Renske zei mij altijd dat ze, als ik haar 'tag' dat ik naar huis kom, als ETA het uur ziet staan van het verzenden van het berichtje, ook al moet ik nog lang rijden. Vond dat gek. Vandaag was 't omgekeerd en idd, ze was nog maar vertrokken aan zee en Waze zei me dat haar ETA "now" was? Vreemd.

Ik heb het nooit anders geweten 😕

In de melding die je krijgt staat de juiste ETA. Vanaf je Waze opent wordt de ETA een tijdstip 1 uur of 10 minuten later. Is maar als de ETA dan enorm zou veranderen en je opnieuw een melding krijgt, dat je terug een correcte tijd te zien krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, TomT said:

Net eens geprobeerd met iOS12 om Waze via Apple CarPlay weer te geven, helaas lukt dit nog altijd niet... doe ik iets verkeerd?

Waze zelf is up to date?

Bij mij lukt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, tsmetjen zei:

Ik heb ook een probleem met Waze...ik gebruik deze android app zowel op motorfiets als in de MINI. Op de motorfiets wordt het geluid via bluetooth naar een headset gestuurd...in de MINI krijg ik het geluid niet via de auto luidsprekers (bij Osmand bvb kan dit wel). Wat doe ik verkeerd?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Bij mijn Golf werkt dat enkel als ik hem op aux zet, radio e.d kan je dan wel niet meer gebruiken. 

Binnenkort (december) ga ik een Android systeem laten installeren, dan dll ik Waze gewoon op het systeem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gTa of anderen

Staat er een flitspaal aan de nieuwe verkeerslichten op de Dampoort?
Waze melde daar 2 dingen door elkaar maar het was onverstaanbaar en een kennis is daar geflitst.
Zou niet weten waar ze zich daar anders kunnen opstellen.

De traject controle in Erpe Mere wordt ook nog altijd niet weergegeven in Waze.
Werkt die nog altijd niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/10/2018 om 21:30, Gixxer zei:

De traject controle in Erpe Mere wordt ook nog altijd niet weergegeven in Waze.
Werkt die nog altijd niet?

Nee jong, de camera's zijn zelfs nog niet gemonteerd op die brug (kan je toch makkelijk zien?). Zal nog even duren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jong, de camera's zijn zelfs nog niet gemonteerd op die brug (kan je toch makkelijk zien?). Zal nog even duren...


Was paar maand geleden dat ik daar gepasseerd ben.
Van Wetteren naar Erpe Mere hingen er toch aan het begin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De camera's op de brug in Wetteren werden nooit weggehaald. Het is de brug in Erpe-Mere waarover ik spreek. Zolang 1 van de 2 meetpunten eruit ligt, werkt trajectcontrole niet. Niet laten afschrikken door 1 brug met camera's dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Quote

Ga je binnenkort op wintersportvakantie naar Oostenrijk of Zwitserland? Of wens je een andere buitenlandse route te nemen die een wegenvignet vereist?

Goed nieuws! Vanaf nu worden snelwegvignetten effectief gebruikt in de navigatie van Waze. Heb je een vignet, ga dan naar instellingen > navigatie > voeg milieuzones en vignetten toe > Toon alle zones/vignetten en voeg de vignetten toe die je kiest. Waar vignetten actief zijn, hebben toll instellingen geen invloed (meer).

48411267_1067640940073802_84456393717799

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De auteur van dat artikel lijkt me geen kenner van Waze:
- Alternatieve routes zijn wel degelijk mogelijk
- je kan de snelheid ook op je scherm krijgen, met waarschuwingen (visueel en auditief) als je er x km/h over gaat (x is zelf in te stellen)
- je kan er voor kiezen van de instructies tijdens het bellen al dan niet te onderdrukken

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Na 3,5 jaar intensief gebruik vertoont mijn galaxy S6 duidelijk sporen van burn in. Op heldere achtergronden zijn het km-veld, het meld icoontje en de restrijtijd veld duidelijk te onderscheiden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2019 om 12:19, ex-Mooseman zei:

De auteur van dat artikel lijkt me geen kenner van Waze:
- Alternatieve routes zijn wel degelijk mogelijk
- je kan de snelheid ook op je scherm krijgen, met waarschuwingen (visueel en auditief) als je er x km/h over gaat (x is zelf in te stellen)
- je kan er voor kiezen van de instructies tijdens het bellen al dan niet te onderdrukken

Hoe stel je dat in voor carplay?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Martini Racing zei:

Hoe stel je dat in voor carplay?

De snelheid kon ik gewoon zien vorige week in mijn huurauto.

Vanaf nu enkel nog behoefte aan een scherm zonder gps dus..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/9/2019 at 12:19 PM, ex-Mooseman said:

- je kan de snelheid ook op je scherm krijgen, met waarschuwingen (visueel en auditief) als je er x km/h over gaat (x is zelf in te stellen)

Bij mijn weten niet als je Carplay gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Bij mijn weten niet als je Carplay gebruikt.

In mijn huurauto van vorige week (een Opel) werkte dat dus wel. Niet dat de snelheid vaak klopte met de borden langs de weg, maar dat terzijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee, ze bedoelen je reele snelheid, dus niet de snelheidslimieten. Die worden inderdaad getoond en kloppen in België toch grotendeels.

 

De reële snelheid zou volgens de mods op het Waze-forum niet getoond mogen worden van Apple zelf. Dus het gaat er niet direct komen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid