Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Gast Dirk75

Sluipwegen, zijn parallel lopende wegen om de fille voorbij te steken... niet om meer verkeer te verwerken. Liefst nog uitmondend op een voorrang van rechts. Het is zelfs zo dat die sluipwegen, het verkeer vertragen door het op en af rijden...

En waze geeft die mooi aan... soms lijk ik wel een toeristische route te doen, s ochtends naar het  werk...

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ugeken zei:

Het was weer nuttig vanavond na al dat gebots op de E17...

Ja ik moest juist van Limburg naar West-Vlaanderen en was via Antwerpen gegaan... Waze was op de minuut juist met het aankomstuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ugeken zei:

Het was weer nuttig vanavond na al dat gebots op de E17...

Temse - Deerlijk: 2u.

Van Temse naar Lochristi langs binnen.

En dan ja maar wat aanschuiven op de e17 van de Pinte tot Deinze.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
5 uren geleden, Kartfreak zei:

Hoe vreet Waze de laatste tijd wel niet batterij? Ze kunnen nog wat leren van google maps en co...

Inderdaad, is echt niet te doen om dat voor langere ritten te gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een goed alternatief voor Waze? Ik gebruik Waze al jaren om naar Spanje te rijden maar met de batterij issues is dat nu wel een probleem geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Luv4DLM said:

Iemand een goed alternatief voor Waze? Ik gebruik Waze al jaren om naar Spanje te rijden maar met de batterij issues is dat nu wel een probleem geworden.

Ik gebruik dagelijks Google Maps en die geeft mij alternatieve suggesties als de rijtijd op het standaardtraject langer is dan op die alternatieven. Je hebt wel geen randinfo zoals flitspalen, maar puur voor navigatie vind ik Google Maps het beste. Beter dan bijvoorbeeld Here WeGo (dat ik het laatste jaar niet meer heb gebruikt). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Kartfreak said:

:up:

Zo slim was ik zelf ook wel, maar zelfs ingeplugd zakt de batterij zienderogen. En nee 't is geen iPhone 4S ofzo :D

Heb ik echt geen probleem mee, ik gebruik dagelijks waze en mijn gsm laadt gewoon bij in de auto.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Kartfreak zei:

:up:

Zo slim was ik zelf ook wel, maar zelfs ingeplugd zakt de batterij zienderogen. En nee 't is geen iPhone 4S ofzo :D

Lol whut? Wat is het dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Heb ik echt geen probleem mee, ik gebruik dagelijks waze en mijn gsm laadt gewoon bij in de auto.

Absoluut. Een goede lader wil daarbij wel eens helpen.

Met zo'n 1A-plugje kom je er wss niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, DenDuvel said:

Absoluut. Een goede lader wil daarbij wel eens helpen.

Met zo'n 1A-plugje kom je er wss niet.

Goede lader en kabel, die kabel wordt vaak onderschat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op AliExpress een USB-C Tronsmart lader besteld. €15 euro.

Met Waze, Coyote en Spotify draaiend laadt m'n gsm nog ferm bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Luv4DLM said:

Heb een Belkin 2.4A oplader in de auto en nog zakt mijn batterijpercentage met Waze.

Heeft niks met uwe lader te maken. Als uw 12V plug maar 1A voor 5V geeft mag je daar nog een lader van 10A insteken, dat gaat niks veranderen.

In mijn Porsche hangt het ook af van welke aansluiting ik gebruik. De sigarettenaansteker --> gaat sneller plat dan dat hij kan bijladen met Waze + bluetooth muziek streamen van Spotify. De 12V stekker in het handschoenenkastje werkt perfect.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, DenDuvel said:

Ik heb op AliExpress een USB-C Tronsmart lader besteld. €15 euro.

Als er nu 1 plaats is waar ik zo een dingen niet zou kopen, tenzij je je kar in de fik wil steken, is het daar wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Polygoon zei:

Lol whut? Wat is het dan wel?

iPhone 6S, originele Apple kabel en USB-poort in de wagen. Wel geen idee van de ampère op 't plugje. 't Viel me vooral op omdat het tot een paar maanden geleden geen probleem was. En ik met andere app's geen problemen ondervindt qua batterij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Kartfreak said:

iPhone 6S, originele Apple kabel en USB-poort in de wagen. Wel geen idee van de ampère op 't plugje. 't Viel me vooral op omdat het tot een paar maanden geleden geen probleem was. En ik met andere app's geen problemen ondervindt qua batterij.

USB poort? 1A, met wat pech zelfs maar 0.5A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Kartfreak zei:

iPhone 6S, originele Apple kabel en USB-poort in de wagen. Wel geen idee van de ampère op 't plugje. 't Viel me vooral op omdat het tot een paar maanden geleden geen probleem was. En ik met andere app's geen problemen ondervindt qua batterij.

USB poort gaat het zijn. Gewoon plugje in de sigarenaansteker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Als er nu 1 plaats is waar ik zo een dingen niet zou kopen, tenzij je je kar in de fik wil steken, is het daar wel.

Ik verander al eens graag van firmawagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



Heeft niks met uwe lader te maken. Als uw 12V plug maar 1A voor 5V geeft mag je daar nog een lader van 10A insteken, dat gaat niks veranderen.
In mijn Porsche hangt het ook af van welke aansluiting ik gebruik. De sigarettenaansteker --> gaat sneller plat dan dat hij kan bijladen met Waze + bluetooth muziek streamen van Spotify. De 12V stekker in het handschoenenkastje werkt perfect.
 


Bedankt voor de uitleg. Tot nu altijd de sigarettenaansteker gebruikt, ik ga eens kijken of er iets zwaarder in de auto zit dat ik kan gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kartfreak zei:

iPhone 6S, originele Apple kabel en USB-poort in de wagen. Wel geen idee van de ampère op 't plugje. 't Viel me vooral op omdat het tot een paar maanden geleden geen probleem was. En ik met andere app's geen problemen ondervindt qua batterij.

Ik ondervindt, meen je dat?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid