Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ergens is dit de nieuwe range, nu de huidige wat verpimpt is. Groot, praktisch, statig, luxueus en ingetogen.

Geplaatst:

Ergens is dit de nieuwe range, nu de huidige wat verpimpt is. Groot, praktisch, statig, luxueus en ingetogen.

En een fokking 4-cilinder. :sick:

Geplaatst:

verpimpt 

Kijk!

|

|

|

\/

En nog eentje:

Volvo-XC90-R-Design-4.jpg

Geplaatst:

De eerste viercilinder met 22" velgen?

Echt m'n ding niet.

Geplaatst:

achterkant zou ik eens in het echt moeten bekijken, maar al de rest :inlove:

711400d6-f129-4572-85be-23b722c7f6f0.gif

Geplaatst:

je hoort'm niet :inlove:

kan je niet zeggen van een 420d

dat was echt triestig qua tractor-noize

Geplaatst:

je hebt bij bmw een soundgenerator. misschien had er net een boer met de testwagen gereden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Omdat de markt/wetgevingen/overheden het vragen. Volvo bewijst dat het geen nadeel hoeft te zijn (T6 met 320pk, D5 met 225pk). Iedereen van ons heeft liever de romige 5-, 6- of 8-cilinders, maar deze zijn jammer genoeg ten dode opgeschreven omwille van milieunormen. Time to deal with it ;).

Gelukkig zullen er nog alternatieven blijven bestaan waardoor er nog velen aan hun trekken kunnen komen. Of nee, dan wordt er gesproken van dat fucking VAA...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Omdat de markt/wetgevingen/overheden het vragen. Volvo bewijst dat het geen nadeel hoeft te zijn (T6 met 320pk, D5 met 225pk). Iedereen van ons heeft liever de romige 5-, 6- of 8-cilinders, maar deze zijn jammer genoeg ten dode opgeschreven omwille van milieunormen. Time to deal with it ;).

Gelukkig zullen er nog alternatieven blijven bestaan waardoor er nog velen aan hun trekken kunnen komen. Of nee, dan wordt er gesproken van dat fucking VAA...

Verkoop jij volvo's?

Geplaatst:

Het aantal cilinders heeft naar mijn gevoel, vooral in de praktijk, eigenlijk nog het minst invloed op het verbruik, als je de hele verzameling factoren bekijkt.

Sterker nog: grote kans dat zo'n uitgewrongen 2.0 in praktijk meer zal drinken dan een 3.0 met wat ademruimte.

Maar 't zijn spijtig genoeg die onnozele cycli die heel dat beleid bepalen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb ooit 25 liter verbruikt met een atmo 1.0 in een auto van een ton zwaar. En het ging nog niet vooruit...

Denk ook dat er ergens iets schort met dat downsizen.  Je moet es met een moderne v8 25 liter proberen te verbruiken, je bent dood of opgepakt door de politie eer het lukt.

Geplaatst:

Time to deal with it ;).

Allerminst! Zolang het niet moet, doe ik het ook niet.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Vandaag voor de eerste keer de XC90 gezien. Irl echt wel een mooie, elegante auto. De auto lijkt wel veel kleiner als op de persfoto's, en ook de neus is heel laag voor een SUV. Interieur zag er ook geslaagd uit op het eerste zicht.

IMG_20150603_215317194.jpg

IMG_20150603_215339618.jpg

Geplaatst:

In een donkere kleur lijikt hij kleiner, in een bleke kleur is die eerder mastodontig.

Heb dit weekend in een first edition gezeten :inlove: :inlove: :inlove:

Eén van de 1927 die binnen de 47u verkocht was.

Geplaatst:

Ik vind de achterlichten wat verouderd, tijd dat ze iets nieuws verzinnen.

Geplaatst:

Ik vind ze het minst mooie van heel de wagen, net zoals bij de huidige V70. Ze zullen nooit wennen.

Geplaatst:

Volvo.

Ik blijf fan. :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid