Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

lol, er is goed over nagedacht :lolz: YT zal zich haasten voor hun...

Maar 't is iets dat me soms ook stoort, een betaalbaar betaalplatform die wereldwijd werkt.

Ogone is gewoon te duur voor kleine shops :(

Geplaatst:

zouden de inkomsten tegenvallen? kan ook een reden zijn, wel plausibeler dan dit

Geplaatst:

't Zal wel zijn dat die tegenvallen: we zitten nog in de gratis eerste 14d. :D

Geplaatst:

zouden de inkomsten tegenvallen? kan ook een reden zijn, wel plausibeler dan dit

wat gTa zegt, velen gaan dat proberen en na 13 dagen annuleren. Dat wist je vooraf al hé...

Geplaatst:

Maar 't is iets dat me soms ook stoort, een betaalbaar betaalplatform die wereldwijd werkt.

Ogone is gewoon te duur voor kleine shops :(

"dat"

Paypal is daar toch goed voor?

Geplaatst:

Ik snap eerlijk gezegd de ballen van die uitleg. Omdat youtube niet overal beschikbaar is moeten degenen die het wel kunnen nu ineens meer betalen, wegens maandelijks?

Geplaatst:

Ik maak hieruit op dat de kans gewoon groot geacht wordt dat ze het geen jaar volhouden. Nu engageren ze zich maand voor maand en kunnen ze alles zonder "schandaal" stopzetten als het na enkele maanden gefaald zou blijken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"dat"

Ik ben die hoge fees van paypal wel wat beu :(

Geplaatst:

Ik maak hieruit op dat de kans gewoon groot geacht wordt dat ze het geen jaar volhouden. Nu engageren ze zich maand voor maand en kunnen ze alles zonder "schandaal" stopzetten als het na enkele maanden gefaald zou blijken.

Dat was ook mijn eerste idee, maar hun uitleg is echt niet duidelijk :(

Geplaatst:

Zelfde orde als visa, Mastercard? Of erger?
Geplaatst:

Zelfde orde als visa, Mastercard? Of erger?

Veel erger :(

Standard transaction fee within Belgium:3,4% + €0,35 EUR per transaction.

Geplaatst:

Holy crap! Dat is nog erger dan sodexo. Nochtans een zeer aantrekkelijke betaalmiddel voor de klant. Jammer.

Geplaatst:

Wat een drama. Je moet zeker zijn van je ding en daar bij blijven. Als ze veranderen van youtube naar Vimeo gaan ze GIGANTISCH veel mensen verliezen en kun je er net zo goed mee stoppen. 

Blijft me wel verbazen hoe de fanboys Drive blijft verdedigen en excuses blijven verzinnen voor hun acties.  :wanker:

Nogmaals, van mij mag Harris en Drive succesvol zijn maar ze hebben dit compleet verkeerd aangepakt. 

Geplaatst:

Wat betaal je bij Ogone?

Geplaatst:

Wat een drama. Je moet zeker zijn van je ding en daar bij blijven. Als ze veranderen van youtube naar Vimeo gaan ze GIGANTISCH veel mensen verliezen en kun je er net zo goed mee stoppen. 

Blijft me wel verbazen hoe de fanboys Drive blijft verdedigen en excuses blijven verzinnen voor wat hun acties.  :wanker:

Nogmaals, van mij mag Harris en Drive succesvol zijn maar ze hebben dit compleet verkeerd aangepakt. 

En youtube zal het ook niet appreciëren dat ze hun gratis content op youtube zwieren om dan door te linken voor Drive+ naar Vimeo. Daar zullen wel een paar stokjes voor gestoken worden in bepaalde algemene voorwaarden ergens.

Geplaatst:

Hebben destijds ook geld gekregen van youtube stond in dat artikel van Harris, zou mij verbazen dat ze nu zomaar nr de concurrent mogen gaan, google is wel wat slimmer dan hun.

Geplaatst:

"dat"

ja maar helaas staat de simpele consument daar weigerachtig tegenover terwijl ze 10-dubbel gedekt zijn.

Ben nu bezig aan iets dat eigenlijk VISA zou kunnen gebruiken (payments onder de 10euro) maarja wegens geen werelwijd betaalplatform zal het voorlopig ook gratis blijven vrees ik.

Wat betaal je bij Ogone?

3,4% loopt idd serieus op en dat nog eens bovenop de Ogone kosten? :(

https://www.paypal.com/be/cgi-bin/webscr?cmd=_display-xborder-fees-outside

Geplaatst:

ja maar helaas staat de simpele consument daar weigerachtig tegenover terwijl ze 10-dubbel gedekt zijn.

Ben nu bezig aan iets dat eigenlijk VISA zou kunnen gebruiken (payments onder de 10euro) maarja wegens geen werelwijd betaalplatform zal het voorlopig ook gratis blijven vrees ik.

Als het onder de 10 euro is, gebruik dan een PayPal microtransaction account?

3,4% loopt idd serieus op en dat nog eens bovenop de Ogone kosten? :(

https://www.paypal.com/be/cgi-bin/webscr?cmd=_display-xborder-fees-outside

Doen zoals sommige concertticket-sites he.

Het product kost 50 euro

Hoe wil je betalen?

Overschrijving : 2% erbij

Paypal: 3% erbij

Visa: 3% erbij

Ah je wil je ticket ZELF printen?

e-handling: 2% erbij

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Consument wil niet bijbetalen. Het voorbeeld bij uitstek waren de transacties met bancontact voor kleine bedragen. Die fee's zijn gewoon bij het haar getrokken. (en gemakkelijk verdiend eens het systeem opgezet is)

Geplaatst:

Consument wil niet bijbetalen. Het voorbeeld bij uitstek waren de transacties met bancontact voor kleine bedragen. Die fee's zijn gewoon bij het haar getrokken. (en gemakkelijk verdiend eens het systeem opgezet is)

Gohja voor visa & paypal moet je op veel plaatsen al bijbetalen en ik doe dat meestal wel omdat je via de bank anders nog 3 dagen verliest :(

Geplaatst:

Voor visa en co is het toch ook minimaal 2 a 3 dagen. (bij ons toch). Jaja, zaken doen ☺

Geplaatst:

Voor visa en co is het toch ook minimaal 2 a 3 dagen. (bij ons toch). Jaja, zaken doen ☺

Huh? Niet via Paypal of Ogone hé. Dat is Instant, vandaar IPN :P

Geplaatst:

Klein verschil dan tov een gewone betaalterminal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in