Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand


BWS

Aanbevolen berichten

Genoeg fatsoenlijke andere kanalen te vinden, wat mij betreft.

Ik keek af en toe 'es naar die reeks 'Big Muscle', voor de 'courante' filmpjes zie ik eerlijk gezegd de meerwaarde niet in van Harris.

Wat vindt iedereen zo geweldig aan hem? Het drama?

Hij vertelt gewoon duizendmaal beter dan een of andere Matt Farrah of consoorten. Je ziet dat hij gepassioneerd is en nog steeds bijleert. Hij kan het op zijn beurt dan in mensentaal uitleggen zodat iedereen het begrijpt.

Ik zal waarschijnlijk wel een abonnementje nemen. Altijd met veel plezier bijna alle Drive filmpjes bekeken. We zien dan wel of het de moeite is. Wat is 3 euro tenslotte?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En top gear is zalig! Het is natuurlijk meer een komedie geworden dan wat anders, maar ik vind het nog steeds geweldig. Voor meer technische info kijk ik wel naar iets anders..

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Top Gear is de cash cow van de BBC. Dat gaan ze niet rap schrappen. Zie maar wat JC zich allemaal kan permitteren qua uitspraken. Een ander had al 10 keer zijn ontslag gehad.

Dat snap ik met 350 miljoen kijkers of meer. Enkel vind ik het jammer wat er mee is gebeurd. Ze zijn er iets te ver in door gegaan, iets te simpel geworden, te plat, te entertainment-driven. Het is duidelijk dat ze een breder en simpeler publiek willen aanspreken dat snel onder de indruk is. 

 

Ik ben er zeker van dat als Drive/Harris een show zou krijgen op BBC dat ze ook erg populair kunnen worden en makkelijk miljoenen kijkers halen. Enkel is zoiets niet logisch omdat Clarkson dat niet wilt en je je eigen merk minder sterk maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inhoudelijk is het wel maar bagger, is gewoon de hele tijd dezelfde humor die enkel de eerste keer grappig was. En dan wat van die verzonnen autoweetjes waar mensen die er niks van kennen u mee lastig komen vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik heb medelijden met iedereen die een job heeft.

 

Mensen zien dan ook enkel maar de mooie kanten van de job hé ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan wat van die verzonnen autoweetjes waar mensen die er niks van kennen u mee lastig komen vallen.

Waarheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen zien dan ook enkel maar de mooie kanten van de job hé ;)

 

gelukkig, anders zou het maar een saaie bedoeling zijn. Maar ik denk dat die kerel zijn werk echt wel met 100% goesting en plezier doet. En als je dan wat moet inleveren so be it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TG : de laatste keren was het vaak al wat saaier en langdradiger. Toch kijk je er naar en spreek je er over. Zal wel nog een lange tijd duren tegen dat het omslagpunt bereikt is, want dan moeten de niet-autoliefhebbers ook al afhaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan in elk geval best leven zonder filmpjes van Chris Harris. So long, it's been fun, maar ik heb wel wat beters te doen dan een overjaarse puber te sponsoren zodat ie elke week zijn jongensdroom kan waarmaken.

 

Oprechte vraag: waar geef jij zoal wel geld aan, behalve eten, drinken en occasioneel een paar liter 98 voor je E36?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oprechte vraag: waar geef jij zoal wel geld aan, behalve eten, drinken en occasioneel een paar liter 98 voor je E36?

't Zal allijk de coiffeur nieën zijn, ahhar-har!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oprechte vraag: waar geef jij zoal wel geld aan, behalve eten, drinken en occasioneel een paar liter 98 voor je E36?

Internetabo, toiletpapier en psycholoog zijn niet gratis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch vind je het nog altijd 'zalig'.

Baja gij. Ik bedoelde gewoon dat het waar was wat je zei, dat mensen die er niets van kennen daar dan weetjes uit halen.

De vader van m'n vriendin is daar ook zo een schoolvoorbeeld van en zei onlangs eens dat hij niet verstond waarom een Nissan GTR zoveel goedkoper is dan een 911, terwijl hij sneller is in acceleratie enzo. Kzeg tegen hem: 'heb je de interieurs en afwerking al eens bekeken?'. "Moh dat scheelt toch niet veel, heb je al een een GTR gezien? Dat is ook allemaal leer hoor!"

:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet betalen voor zijn video's. Ik keek af en toe eens naar een filmpje van hem. Ik begrijp wel diegenen die het gaan doen maar voor mij is dat het niet waard. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht maar tot we je morgen jaloers maken met zijn review van de LaFerrari

 

Als ik m'n ogen dicht doe kan ik me nu al 90% van dat filmpje levendig voorstellen.

Daarom dat ik ook eerder een fan ben van kanalen die one-offs bekijken, of speciale tuningprojecten, of interessante klassiekers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid