Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand


BWS

Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat Chris Harris op extensieve tournees gaat waardoor concert 54 in de rij gerust had mogen wegvallen. Iedereen denkt wel dat succesvolle muzikanten "live the dream" maar da's toch niet in alle gevallen zo. 

 

Straks krijg ik nog medelijden met die sukkelaars die gedwongen worden een zigeuner-bestaan te leiden om hun droom als overjaarse puber waar te maken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook geen problemen mee, ik acht het initiatief enkel redelijk kansloos. Het komt een beetje over als een wanhoopspoging om geld binnen te halen zodat ze niet terug écht moeten gaan werken :D

Het staat ze vrij om het te proberen, en het staat mij vrij om het niet te sponsoren.

 

Hell, hoe zou je zelf zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks krijg ik nog medelijden met die sukkelaars die gedwongen worden een zigeuner-bestaan te leiden om hun droom als overjaarse puber waar te maken.

 

Je hebt nu al medelijden met iemand die elk jaar een handvol auto's koopt/verkoopt. Waarom niet dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat Chris Harris op extensieve tournees gaat waardoor concert 54 in de rij gerust had mogen wegvallen. Iedereen denkt wel dat succesvolle muzikanten "live the dream" maar da's toch niet in alle gevallen zo. CH test 1 à 2 keer per week een auto, nooit een Opel Meriva of een Suzuki Swift, en stapt na een draaidag van misschien 4 uurtjes mooi in zijn Porsche en rijdt dan gewoon terug naar zijn cottage terwijl hij eens langs de bank passeert.

 

Meen je dat nu? Ik dacht nu echt dat we op dit forum een stap verder stonden op dat vlak! :(

 

Chris Harris is ongelooflijk getalenteerd in zowel het rijden met wagens als het te vertalen naar tekst en video. Die combinatie is enorm zeldzaam tot bijna onbestaand. Van mij kan die mens niet genoeg verdienen, en dat geld voor iedereen in om het even welk vak. Als je "at the top of your game" bent verdien je het! En ik denk dat je ook niet mag onderschatten hoeveel tijd en moeite er in kruipt om te doen wat hij doet!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jamaar, Jupke en Ritsuke die op ons kosten een pint gaan drinken, dat kan niet door de beugel! 

 

tis dat, jupke die maar één pint drinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je dat nu? Ik dacht nu echt dat we op dit forum een stap verder stonden op dat vlak! :(

 

Chris Harris is ongelooflijk getallenteerd in zowel het rijden met wagens als het te vertalen naar tekst en video. Die combinatie is enorm zeldzaam tot bijna onbestaand. Van mij kan die mens niet genoeg verdienen, en dat geld voor iedereen in om het even welk vak. Als je "at the top of your game" bent verdien je het! En ik denk dat je ook niet mag onderschatten hoeveel tijd en moeite er in kruipt om te doen wat hij doet!

 

Daar heb je gelijk in maar het is ook altijd hetzelfde hé. Zelfde camera standpunten, zelfde slomo beelden, ... op den duur weet je dus al wat er gaat kopen.

Niettemin versta ik hun wel, hoop dat het hun lukt om genoeg leden te hebben om er iets aan over te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je dat nu? Ik dacht nu echt dat we op dit forum een stap verder stonden op dat vlak! :(

 

Chris Harris is ongelooflijk getallenteerd in zowel het rijden met wagens als het te vertalen naar tekst en video. Die combinatie is enorm zeldzaam tot bijna onbestaand. Van mij kan die mens niet genoeg verdienen, en dat geld voor iedereen in om het even welk vak. Als je "at the top of your game" bent verdien je het! En ik denk dat je ook niet mag onderschatten hoeveel tijd en moeite er in kruipt om te doen wat hij doet!

 

Jij doet precies of hij dit tot nu toe alleen voor het plezier gedaan heeft.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij doet precies of hij dit tot nu toe alleen voor het plezier gedaan heeft.

 

Dat is wat ik net wil zeggen, hij doet dat niet voor zijn plezier, het is zijn job. Maar geloof mij dat die mens voor hij "bekend" werd niet dik betaald zal zijn geweest. Dus hij heeft zeker een "investerings" periode hebben moeten doorgaan waar hij op zijn tanden heeft moeten bijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt anders ook wel talent voor het uitvinden van nieuwe woorden!

 

Excuses mijn beste, ik ben dan ook geen journalist  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harris/Drive mag er van mij best wat aan verdienen alleen is de vraag of dit concept wel zal aanslaan. Veel mensen die nu al zeggen dat ze er met plezier voor betalen haken vaak na x maanden of na 1 jaar toch af omdat ze er geen zin meer in hebben om een nieuwe abonnement te nemen want ze hebben het wel gezien. Zijn vorige project/site x jaar geleden is toch ook afgevoerd omdat er geen geld meer was. Het is moeilijk om unieke content te blijven creëren, er voor te zorgen dat het niet repetitief wordt, er voor te zorgen dat Harris niet begint te vervelen want na x aantal video's van hem ben je hem ook beu.

 

BBC zou beter top gear schrappen en dit overnemen of een combinatie van de twee. Top Gear is zo passé en overrated geworden. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bert die schrijft --> fouten

Bert die schrijft terwijl hij zich aan het opjagen is --> :fp: :fp:

 

Ik mag dat idd niet meer doen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wat ik net wil zeggen, hij doet dat niet voor zijn plezier, het is zijn job. Maar geloof mij dat die mens voor hij "bekend" werd niet dik betaald zal zijn geweest. Dus hij heeft zeker een "investerings" periode hebben moeten doorgaan waar hij op zijn tanden heeft moeten bijten.

 

Ach, ik heb medelijden met iedereen die een job heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg fatsoenlijke andere kanalen te vinden, wat mij betreft.

Ik keek af en toe 'es naar die reeks 'Big Muscle', voor de 'courante' filmpjes zie ik eerlijk gezegd de meerwaarde niet in van Harris.

Wat vindt iedereen zo geweldig aan hem? Het drama?

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC zou beter top gear schrappen en dit overnemen of een combinatie van de twee. Top Gear is zo passé en overrated geworden. 

 

Top Gear is de cash cow van de BBC. Dat gaan ze niet rap schrappen. Zie maar wat JC zich allemaal kan permitteren qua uitspraken. Een ander had al 10 keer zijn ontslag gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid