ir_fuel 58.278 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Van ne FAIL gesproken ... http://drive.jalopnik.com/a-slight-lift-mid-corner-were-canceling-drive-s-annua-1618409894 "Ow shit, betalen voor youtube, da werkt in veel landen nog niet. Daar hadden we nu niet aan gedacht!" kiekes ... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 lol, er is goed over nagedacht YT zal zich haasten voor hun... Maar 't is iets dat me soms ook stoort, een betaalbaar betaalplatform die wereldwijd werkt. Ogone is gewoon te duur voor kleine shops Quote
Gast Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 zouden de inkomsten tegenvallen? kan ook een reden zijn, wel plausibeler dan dit Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 't Zal wel zijn dat die tegenvallen: we zitten nog in de gratis eerste 14d. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 zouden de inkomsten tegenvallen? kan ook een reden zijn, wel plausibeler dan dit wat gTa zegt, velen gaan dat proberen en na 13 dagen annuleren. Dat wist je vooraf al hé... Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Maar 't is iets dat me soms ook stoort, een betaalbaar betaalplatform die wereldwijd werkt. Ogone is gewoon te duur voor kleine shops "dat" Paypal is daar toch goed voor? Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik snap eerlijk gezegd de ballen van die uitleg. Omdat youtube niet overal beschikbaar is moeten degenen die het wel kunnen nu ineens meer betalen, wegens maandelijks? Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 9 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik maak hieruit op dat de kans gewoon groot geacht wordt dat ze het geen jaar volhouden. Nu engageren ze zich maand voor maand en kunnen ze alles zonder "schandaal" stopzetten als het na enkele maanden gefaald zou blijken. 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 "dat" Paypal is daar toch goed voor? Ik ben die hoge fees van paypal wel wat beu Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik maak hieruit op dat de kans gewoon groot geacht wordt dat ze het geen jaar volhouden. Nu engageren ze zich maand voor maand en kunnen ze alles zonder "schandaal" stopzetten als het na enkele maanden gefaald zou blijken. Dat was ook mijn eerste idee, maar hun uitleg is echt niet duidelijk Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik ben die hoge fees van paypal wel wat beu Zelfde orde als visa, Mastercard? Of erger? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Zelfde orde als visa, Mastercard? Of erger? Veel erger Standard transaction fee within Belgium:3,4% + €0,35 EUR per transaction. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Holy crap! Dat is nog erger dan sodexo. Nochtans een zeer aantrekkelijke betaalmiddel voor de klant. Jammer. Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Wat een drama. Je moet zeker zijn van je ding en daar bij blijven. Als ze veranderen van youtube naar Vimeo gaan ze GIGANTISCH veel mensen verliezen en kun je er net zo goed mee stoppen. Blijft me wel verbazen hoe de fanboys Drive blijft verdedigen en excuses blijven verzinnen voor hun acties. Nogmaals, van mij mag Harris en Drive succesvol zijn maar ze hebben dit compleet verkeerd aangepakt. Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik ben die hoge fees van paypal wel wat beu Wat betaal je bij Ogone? Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Wat een drama. Je moet zeker zijn van je ding en daar bij blijven. Als ze veranderen van youtube naar Vimeo gaan ze GIGANTISCH veel mensen verliezen en kun je er net zo goed mee stoppen. Blijft me wel verbazen hoe de fanboys Drive blijft verdedigen en excuses blijven verzinnen voor wat hun acties. Nogmaals, van mij mag Harris en Drive succesvol zijn maar ze hebben dit compleet verkeerd aangepakt. En youtube zal het ook niet appreciëren dat ze hun gratis content op youtube zwieren om dan door te linken voor Drive+ naar Vimeo. Daar zullen wel een paar stokjes voor gestoken worden in bepaalde algemene voorwaarden ergens. Quote
Gast Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Hebben destijds ook geld gekregen van youtube stond in dat artikel van Harris, zou mij verbazen dat ze nu zomaar nr de concurrent mogen gaan, google is wel wat slimmer dan hun. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 "dat" Paypal is daar toch goed voor? ja maar helaas staat de simpele consument daar weigerachtig tegenover terwijl ze 10-dubbel gedekt zijn. Ben nu bezig aan iets dat eigenlijk VISA zou kunnen gebruiken (payments onder de 10euro) maarja wegens geen werelwijd betaalplatform zal het voorlopig ook gratis blijven vrees ik. Wat betaal je bij Ogone? 3,4% loopt idd serieus op en dat nog eens bovenop de Ogone kosten? https://www.paypal.com/be/cgi-bin/webscr?cmd=_display-xborder-fees-outside Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 ja maar helaas staat de simpele consument daar weigerachtig tegenover terwijl ze 10-dubbel gedekt zijn. Ben nu bezig aan iets dat eigenlijk VISA zou kunnen gebruiken (payments onder de 10euro) maarja wegens geen werelwijd betaalplatform zal het voorlopig ook gratis blijven vrees ik. Als het onder de 10 euro is, gebruik dan een PayPal microtransaction account? 3,4% loopt idd serieus op en dat nog eens bovenop de Ogone kosten? https://www.paypal.com/be/cgi-bin/webscr?cmd=_display-xborder-fees-outside Doen zoals sommige concertticket-sites he. Het product kost 50 euro Hoe wil je betalen? Overschrijving : 2% erbij Paypal: 3% erbij Visa: 3% erbij Ah je wil je ticket ZELF printen? e-handling: 2% erbij 2 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Consument wil niet bijbetalen. Het voorbeeld bij uitstek waren de transacties met bancontact voor kleine bedragen. Die fee's zijn gewoon bij het haar getrokken. (en gemakkelijk verdiend eens het systeem opgezet is) Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Consument wil niet bijbetalen. Het voorbeeld bij uitstek waren de transacties met bancontact voor kleine bedragen. Die fee's zijn gewoon bij het haar getrokken. (en gemakkelijk verdiend eens het systeem opgezet is) Gohja voor visa & paypal moet je op veel plaatsen al bijbetalen en ik doe dat meestal wel omdat je via de bank anders nog 3 dagen verliest Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Voor visa en co is het toch ook minimaal 2 a 3 dagen. (bij ons toch). Jaja, zaken doen ☺ Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Voor visa en co is het toch ook minimaal 2 a 3 dagen. (bij ons toch). Jaja, zaken doen ☺ Huh? Niet via Paypal of Ogone hé. Dat is Instant, vandaar IPN Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Klein verschil dan tov een gewone betaalterminal. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.