Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand


BWS

Aanbevolen berichten

Als ik m'n ogen dicht doe kan ik me nu al 90% van dat filmpje levendig voorstellen.

Daarom dat ik ook eerder een fan ben van kanalen die one-offs bekijken, of speciale tuningprojecten, of interessante klassiekers...

Motor trend is misschien iets voor, Amerikaans getint gaande van offroaders tot wat hotrodding en dragracers :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

@@janvkn

 

Zou je afhaken moest dit forum €3 per maand van ons vragen?

Dat was dus mijn bedenking... Moesten alle krantensites en fora en Facebook achter paywalls steken, ik zou verdomme nogal wat werk gedaan krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die videotjes maken kost wel geld inderdaad, blijkbaar £9000 voor de F40/F50-video bijvoorbeeld.

Probleem is dat ze op geen enkele manier kunnen tegenhouden dat de plus-filmpjes illegaal te vinden zullen zijn. En eens iedereen dat weet gaat er niet meer betaald worden voor de videotjes, even torrent zoeken en binnenhalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Die videotjes maken kost wel geld inderdaad, blijkbaar £9000 voor de F40/F50-video bijvoorbeeld.

 

En dan ben ik er zeker van de cameramensen en editor nog een hongerloon zijn betaald... Als ik me goed herinner zaten daar ook drone shots bij... Nu kan je een stront drone met gopro kopen voor 2500€, maar 2 jaar terug kon je dergelijke dingen enkel uit 4K en meer halen. 12K voor een octocopter zonder camera is nog altijd niet overdreven. Een goeie camera is ook al makkelijk 3K voor b-roll. Chris had voor de review van de GT3 een Sony FS700 die zonder lenzen al 7K kost, en een statief waar je makkelijk ook 2-3K voor neertelt. Nu, die dingen kan je ook gewoon huren, maar dan spreek je nog over enkele honderden euro's per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat ze op geen enkele manier kunnen tegenhouden dat de plus-filmpjes illegaal te vinden zullen zijn. En eens iedereen dat weet gaat er niet meer betaald worden voor de videotjes, even torrent zoeken en binnenhalen...

 

Youtube kan dat wel maar geen idee als het nu beveiligd is of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youtube kan dat wel maar geen idee als het nu beveiligd is of niet.

 

De enige die nog niet gekraakt is is de player van Silverlight.

 

Als je dat wil downloaden moet je real-time audio en video transcoden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die videotjes maken kost wel geld inderdaad, blijkbaar £9000 voor de F40/F50-video bijvoorbeeld.

 

 

Waarvan 7000 voor Chris Harris zeker.

 

mgv

 

Kakker Scheef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog meer waarschijnlijk.

9000 pond is peanuts als je weet wat er binnenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, je vult je gegevens in en als je na 2 weken de boel niet stopzet gaat er 2,99 van je credit card ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 301 views stopt de youtube teller met instant updates. Daarna geeft hij enkel om de x-uur nog een update ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 301 views stopt de youtube teller met instant updates. Daarna geeft hij enkel om de x-uur nog een update ;)

 

ahzo, bedankt voor de tip. Dus dan gaan die min duimpjes van mensen zijn die niet willen betalen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvan 7000 voor Chris Harris zeker.

 

mgv

 

Kakker Scheef.

Nee denk ik niet, zie artikel van op Pistonheads in de openingspost. Vooral verzekering voor Harris als bestuurder in die 2 auto's die in privé bezit waren lijkt me
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat blijkbaar al online via torrents. Wel wachten op een betere rip. "1080p Source Material, Compressed to 360p for speed. Quality might be a bit jacked up since this was generated on a remote machine."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat blijkbaar al online via torrents. Wel wachten op een betere rip. "1080p Source Material, Compressed to 360p for speed. Quality might be a bit jacked up since this was generated on a remote machine."

 

Het heeft lang geduurd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid