Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand


BWS

Aanbevolen berichten

al een kleine 4000x bekeken. 12.000 euro aan werkingsmiddelen per maand, toch al genoeg om alleen Harris te financieren :D

 

Nu wel 2 weken gratis hé, dat mag je niet vergeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft afwachten maar bekijk het eens anders.

 

Sommige kanalen leveren beeldmateriaal en reviews van een hoger niveau als wat je op tv ziet. TV wordt betaald met belastinggeld en/of reclame inkomsten. 

Denk maar eens terug aan de eerste reviews die op youtube opdoken. Hoe amateuristisch was dat?
Mensen willen gewoon altijd maar meer en beter en anders, en liefst gratis. 

Meestal wordt ook maar de halve rekening gemaakt (inkomsten/uitgaven) (bij gebrek aan kennis of info). 

 

To the point: Is dat een rechtvaardige bijdrage? Geen flauw idee. Ik kan me wel inbeelden dat ze op een punt gekomen zijn waar het maken van dergelijke content echt geld begint te kosten. Volgens mij is dat geen lineaire curve. 

 

Persoonlijk zal ik eerst zien of ik het mis. Voor mij geeft dat een beter beeld of ik iets de moeite waard vind of niet. Soms is er eerder een gewoonte/verslaving. 

Ben wel bereid om te betalen voor kwaliteit zonder publiciteit. Je kan tegenwoordig geen enkele website meer openen of de reclame vliegt rond je oren. Soms verlang ik echt naar een cleane website of een clean filmpje.

 

Het probleem is dat we op sommige vlakken geen flauw benul hebben hoe dingen gefinancierd worden (wat de reclame inkomsten zijn) en wat de echte kostprijs is. Ook hier zijn het de foefelaars en oplichters die het kapot maken voor mensen met bezieling. 

 

Het einde van de discussie lijkt mij nog niet in zicht.

 

En wat Harris betreft: als hij geen content brengt die anders is, of op een andere manier dan anderen, zal het volgens mij een kwestie van tijd zijn eer het stopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Het probleem is dat we op sommige vlakken geen flauw benul hebben hoe dingen gefinancierd worden (wat de reclame inkomsten zijn) en wat de echte kostprijs is. Ook hier zijn het de foefelaars en oplichters die het kapot maken voor mensen met bezieling. 

Dat is de markt, een product zijn waarde hangt niet af van de arbeid en grondstoffen die er ingekropen zijn, maar wat de consument er voor over heeft. Dit laatste is subjectief. Ik zou wellicht 6 euro per maand overhebben om Drive-filmpjes te blijven zien, Janvkn niets. Als Harris en consorten daar winst mee kunnen maken, omdat ze daarnaast ook reclame-inkomsten en het NBC Sports contract hebben: des te beter, anders zou er geen drijfveer zijn voor hen om daar hun beroep van te maken. Winst maken heeft niets met oplichting of foefelen te zien, vind het erg jammer dat mensen in België daar vaak zo tegenover staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de markt, een product zijn waarde hangt niet af van de arbeid en grondstoffen die er ingekropen zijn, maar wat de consument er voor over heeft. Dit laatste is subjectief. Ik zou wellicht 6 euro per maand overhebben om Drive-filmpjes te blijven zien, Janvkn niets. Als Harris en consorten daar winst mee kunnen maken, omdat ze daarnaast ook reclame-inkomsten en het NBC Sports contract hebben: des te beter, anders zou er geen drijfveer zijn voor hen om daar hun beroep van te maken. Winst maken heeft niets met oplichting of foefelen te zien, vind het erg jammer dat mensen in België daar vaak zo tegenover staan.

 

Dit is een beetje offtopic maar het hoort er wel bij vind ik. Naar mijn ervaring staan mensen in Belgie daar zo tegenover omdat bepaalde minderwaardige producten als gelijkwaardig worden verkocht aan een goedkopere prijs dikwijls met grotere marge. Op dat moment wijzigt de perceptie van de klant en begint de markt te spelen.

Zelf heb ik geen economische achtergrond, misschien daarom dat ik het bizar vind dat net diegene die het minst weet wat een product waard is, de waarde bepaalt.

 

Uiteindelijk bepaalt ieder voor zich waaraan hij zijn geld uit geeft (voor een deel toch :)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel iets meer inhoud mogen zijn nu ze geld vragen.

 

Zelfde stijl als anders hé maar mooie reportage hoor. Zalige auto :D :D :D :D

 

Vooral die vleugel die zich aanpast en de diffusor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij toch ook gesubscribed.

Ik was fan van het eerste moment van hun.
We zullen zien hoe het verder gaat ik geef ze het voordeel van de twijfel. Is het niet goed meer, dan kun je het abo direct stop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij, hè. Elk moet dat voor zichzelf beslissen. Geef mij 2 miljoen euro te spenderen aan 1 van die 2 auto's en ik moet geen nanoseconde nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid