3000 1.080 Geplaatst: 15 augustus 2014 Geplaatst: 15 augustus 2014 Door één of ander foutje in de app van evo lees ik dat nu al sinds december gratis, de updates blijven maar binnenkomen Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 21 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2014 De reacties op het promofilmpje van de FF in de zin van "if you can afford a Ferrari, why should we pay 2.99/month!?" Commies everywhere... Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 De reacties op het promofilmpje van de FF in de zin van "if you can afford a Ferrari, why should we pay 2.99/month!?" Commies everywhere... Op het 'gratis' filmpje? Op Drive+ is het allemaal beschaafd, geen schorriemorrie meer! 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Op het 'gratis' filmpje? Op Drive+ is het allemaal beschaafd, geen schorriemorrie meer! Nog een voordeel Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 De reacties op het promofilmpje van de FF in de zin van "if you can afford a Ferrari, why should we pay 2.99/month!?" Commies everywhere... Echt zielig Quote
3000 1.080 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Komt wel niet goed hoor vrees ik met Drive+, alles staat nog geen uur na de release op Dailymotion, met mededeling dat het ook op thepiratebay staat... Vraag me wel af waarom het op Dailymotion niet offline genomen wordt? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Komt wel niet goed hoor vrees ik met Drive+, alles staat nog geen uur na de release op Dailymotion, met mededeling dat het ook op thepiratebay staat... Vraag me wel af waarom het op Dailymotion niet offline genomen wordt? Dit konden ze vooraf al geweten hebben hé, zeker via YouTube waar alles makkelijk te downloaden is. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Ze hadden beter een aparte site ontworpen (à la Evo app) en daar hun content op aangeboden, zonder YT ertussen... Mja, zal ook niet goedkoop zijn denk ik? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Ze hadden beter een aparte site ontworpen (à la Evo app) en daar hun content op aangeboden, zonder YT ertussen... Mja, zal ook niet goedkoop zijn denk ik? Helaas niet + bandbreedte...., dacht eigenlijk dat YT bezig was aan een veiliger platform maar blijkbaar niet dus. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Helaas niet + bandbreedte...., dacht eigenlijk dat YT bezig was aan een veiliger platform maar blijkbaar niet dus.Dadde, ik begrijp niet dat het anno 2014 nog mogelijk is om zo makkelijk filmpjes van YouTube te rippen. Maar ja screencapture software valt maar moeilijk te 'ontdekken' zeker? Quote
de messias 884 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Ik denk dat het feit dat die filmpjes ook elders gratis beschikbaar zijn slechts een marginale impact heeft op hun sales. Het gros van de mensen die op dailymotion gaat kijken zou volgens mij evenmin betalen voor een subscription mochten die filmpjes niet op dailymotion staan. De huidige subscribers zien in het algemeen hun subscription fee eerder als een soort steun/terechte bijdrage dan een prijs die ze moeten betalen om die filmpjes te mogen bekijken. 5 Quote
3000 1.080 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Ze hadden beter een aparte site ontworpen (à la Evo app) en daar hun content op aangeboden, zonder YT ertussen... Mja, zal ook niet goedkoop zijn denk ik? Google betaalde Drive voor het eerste deel van de rit, dus nu zullen ze wel niet zomaar kunnen verhuizen naar iets anders. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Ik denk dat het feit dat die filmpjes ook elders gratis beschikbaar zijn slechts een marginale impact heeft op hun sales. Het gros van de mensen die op dailymotion gaat kijken zou volgens mij evenmin betalen voor een subscription mochten die filmpjes niet op dailymotion staan. De huidige subscribers zien in het algemeen hun subscription fee eerder als een soort steun/terechte bijdrage dan een prijs die ze moeten betalen om die filmpjes te mogen bekijken.Akkoord, maar er zijn toch veel mensen die normaal gezien wel zouden betalen, maar het niet doen aangezien het gratis te vinden is. Zo ken ik er wel een paar Maar zoals je zelf zegt, ik vind het weinig geld en steun die mannen graag. Zo'n mooie en goede filmpjes zijn zeldzaam. Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Dadde, ik begrijp niet dat het anno 2014 nog mogelijk is om zo makkelijk filmpjes van YouTube te rippen. Maar ja screencapture software valt maar moeilijk te 'ontdekken' zeker? Screencapture wordt meestal niet gedaan. t Is rechtstreeks de feed downloaden. Bij Silverlight lukt dat in elk geval niet. Quote
Cash 140 Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Ik moet zeggen dat ik het aanbod maar zwakjes vind.Vroeger toen het gratis was kwamen er bijna dagelijks filmpjes bij.Nu lijkt het enkel Chris Harris te zijn, en dan vooral enkel filmpjes waarin hij zijn eigen auto's laat zien... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Dus 't is binnenkort gedaan met Drive? Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Ik moet zeggen dat ik het aanbod maar zwakjes vind. Vroeger toen het gratis was kwamen er bijna dagelijks filmpjes bij. Nu lijkt het enkel Chris Harris te zijn, en dan vooral enkel filmpjes waarin hij zijn eigen auto's laat zien... Big muscle, tuned enzovoort moeten nog beginnen.. Quote
Cash 140 Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Tja dat zal wel, maar ondertussen betaal ik wel maandelijks mijn abonnement. Het is wel maar €2.99, maar toch, als ze er al geld voor vragen, dan hadden ze die shows wel al mogen starten vind ik. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 Ja wat is dat nou? Ik kreeg een paar dagen terug plots mail dat m'n abo werd opgezegd? Huh? Edit: hebbes, VISA was expired, nieuwe nog niet toegevoegd ... nu via PayPal ... my bad Quote
Gast Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 ik kijk altijd op daily motion, zullen ze wel op blijven komen te staan Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 ik kijk altijd op daily motion, zullen ze wel op blijven komen te staan Zet ze hier ook maar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.