Ga naar inhoud

Porsche 911 (991) Carrera 4 S Cabrio of S Cabrio?


Gast wooter

AWD of RWD?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. AWD of RWD?

    • Tweedehands Porsche 911 (991) Carrera S Cabrio
      7
    • Nieuwe Porsche 911 (991) Carrera 4 S Cabrio
      7


Aanbevolen berichten

Een turbo kost 3x de prijs van een M4. Lijkt me opportuun een paar ramen dicht te metsen.

 

Merci.

Oh, koop je ne gewone Porsche en schroeft daar ne andere bumper op.  Geen kat die het verschil zal zien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke keuze. Als er 1 awd is die toch heel goed stuurt is het de Carrera S wel. Ik heb zelfs reviews (voor wat het waard is want de gemiddelde autojournalist is nu niet echt een goed bestuurder) gelezen (die kerel van Autocar) waar men stelt dat het een leukere en betere wagen is.

 

 

Als je op bedrijf koopt via renting is een tweedehands geen groot voordeel imo...... dan zou ik altijd nieuw kopen. 

 

 

4s en wel hierom:

 

 

Fuck ja, ik herinner me die Evo reportage... Dat de 4S veel organischer stuurt dan de S net door die AWD.

 

Voordeel van tweedehands renting is me moeilijk in te schatten. Hangt ook van restwaarde af, en die zal ook minder zijn, of de looptijd korter dus zit je vermoedelijk ook weer aan het zelfde bedrag per maand.

 

Ergo, toch nieuw... Fuck... 150K krijg ik thuis nog altijd moeilijk verkocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tweedehands zou ik niet doen, dan zijn er direct kosten aan.

 

Klopt, alle 2de hands auto's zijn gereed voor de schroothoop :facepalm:

 

't is geen Volvo hé :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, alle 2de hands auto's zijn gereed voor de schroothoop :facepalm:

 

't is geen Volvo hé :P

 

volgens wooter is een tweedehandse e91 ook gereed voor de schroothoop :D

en zijn toekomstige kar deelt 66% van de typeletters :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ne GTS pakken zoals die van Jokke.

Niet gelachen maar ook al naar gekeken. Heel wat opties op een 4S zitten standaard op een GTS. Enige jammere vind ik het rooster boven de motor... Ofwel pak je dat zo, en vind ik het lelijk, ofwel pak je het sportdesign-pakket met ducktail en dan zie je er niet aan dat het een GTS is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gelachen maar ook al naar gekeken. Heel wat opties op een 4S zitten standaard op een GTS. Enige jammere vind ik het rooster boven de motor... Ofwel pak je dat zo, en vind ik het lelijk, ofwel pak je het sportdesign-pakket met ducktail en dan zie je er niet aan dat het een GTS is...

Laten meelakken in koetswerkkleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootste probleem is dat er geen BE configurator is... Ik zit hier wat bijeen te klikken, maar als ik onder de 145 wil blijven weet ik niet hoeveel ik er nog mag bijplakken en wat door korting of BE prijzen eraf zou vallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dat eerst ook iets hebben hoor..... maar het is geen GT3 he. Nee ik ben voor de cleane lijn en vindt die zwarte accenten in de kont net knap ! 

 

En heb je die spoiler eens bekeken. Eerste een ducktail en daar dan nog een strijkijzertje op....... soit. 

 

Het is mijn persoonlijke mening (na wat nadenken) maar het geeft zo een willen en niet kunnen imago aan die auto, die eigenlijk perfect "af" is, uit de box.

Ik zou dat geld steken (en heb dat gedaan) in kuipzetels, gts interieur en eventueel een Bose installatie.

 

My2cents

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zou dat komen dat je dat thuis niet verkocht krijgt?

Dromen<---> realiteit.

Laat anders zien dat je een heerser bent zoals beau zou zeggen en koop dit:

ab3e1605f1fd3daf96b08ea8a452b749.jpg

Voor die paar duizenden euro's

Of laat me raden, het roostertje naast de uitlaten is niet mooi.[emoji6]

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waarom moet dat thuis gevraagd worden? het is toch op jouw bvba dat het gekocht/gerent wordt? het is niet eens met je eigen geld.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

en waarom moet dat thuis gevraagd worden? het is toch op jouw bvba dat het gekocht/gerent wordt? het is niet eens met je eigen geld.

Een renting is een commitment van meerdere jaren, met een financiële weerslag op de vennootschap, en bijgevolg ook op het privé-inkomen als de vennootschap problemen krijgt met inkomsten.

 

Afijn: duuuuh.

 

Als je iets koopt zonder je vrouw te consulteren daarin, heb je geheid problemen. Kijk maar naar je vulva zonder poepverwarming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een renting is een commitment van meerdere jaren, met een financiële weerslag op de vennootschap, en bijgevolg ook op het privé-inkomen als de vennootschap problemen krijgt met inkomsten.

Of je zorgt ervoor dat je daar geen weerslag van krijgt als de vennootschap problemen krijgt.

Aka: 30% aftikken als eerste huur en ervoor zorgen dat je dat spel verpatst krijgt aan een marchand voor wat er nog open staat + cash op de spaarboek om bij te passen indien nodig.

Ik zie echt niet in waarom je in godsnaam de aankoop van een auto op een vennootschap moet omschrijven als "met een financiële weerslag op de vennootschap, en bijgevolg ook op het privé-inkomen als de vennootschap problemen krijgt met inkomsten.". Dat is het soort uitspraken dat ik zou verwachten als je een nieuwe machine koopt voor je bedrijf. Een investering in productiviteit maar ook een extra risico om te dragen als het bedrijf ineens slechter zou beginnen draaien door andere omstandigheden, maar toch niet bij een auto?

Dit is trouwens een boodschap die al meerdere keren is doorgekomen (al dan niet tussen de lijnen) telkens je over die auto begint. Medunkt is dat dan budgettair de randjes er vanaf lopen. Koop dan een Cayman S cabrio (eventueel in okkazie). Prijsverschil is redelijk significant, en rijplezier zal je ook wel genoeg hebben.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets koopt zonder je vrouw te consulteren daarin, heb je geheid problemen. Kijk maar naar je vulva zonder poepverwarming.

Kijk maar naar mij. De mijne wilt niet meerijden in mijn BMW.

Boeie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, iedereen moet zijn eigen rekening maken -al dan niet in Excel-, maar weet je wat je moet verdienen om met de vingers in de neus te 'kiezen' voor een kar van 150k? Geen 10k/maand alleszins.

 

Ik doel op het verschil tussen 'kunnen betalen' en 'permitteren'. Dat maakt een gróót verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid