Ga naar inhoud

Porsche 991 GTS, manueel of PDK?


BMWMB

Porsche 991 GTS, manueel of PDK  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Manueel of PDK

    • Manueel
      35
    • PDK
      17


Aanbevolen berichten

Manueel. Goedkoper, meer fun, meer voldoening, minder kans op brokken, minder kosten bij brokken. En fuck restwaarde: een manuele GTS gaat over zoveel jaar (als er geen atmo's en handbakken meer zijn) zó verkocht zijn.

 

Plus je spaart 50% op je fitness-abo uit want je moet enkel maar je rechter been trainen.

Je rechter? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manueel. Goedkoper, meer fun, meer voldoening, minder kans op brokken, minder kosten bij brokken. En fuck restwaarde: een manuele GTS gaat over zoveel jaar (als er geen atmo's en handbakken meer zijn) zó verkocht zijn.

Plus je spaart 50% op je fitness-abo uit want je moet enkel maar je rechter been trainen.

Goedkoper ?

- pdk gratis

- meer biv

- meer rijtaks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper ?

- pdk gratis

- meer biv

- meer rijtaks

 

Ik wou al reageren tot ik Jokke_vlo zijn antwoord las...

 

PDK is gratis en minder CO2 uitstoot dus denk ik dat een manuele toch wel duurder is.

 

OK, qua herverkoopwaarde heb je gelijk BMWMB, dan geloof ik absoluut in een manuele 991GTS. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je rechter? :D

Ja, 't middelste wordt getraind door de sound van die kar en 't linker door de koppeling. :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper ?

- pdk gratis

- meer biv

- meer rijtaks

Ik ga af op de configurator, dichter bij een eigen P kom ik niet. :D

In Vlaanderen zal de BIV inderdaad duurder zijn, maar niet 5.000 EUR meerprijs (PDK) duurder. Jaarlijkse tax is hetzelfde.

En VAA en zo, poeh, ge moet dat maar privé kopen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, maar dat wist ik niet en ik hield gewoon rekening met de configurator. :-)

Dan nog! Manueel! :-p  :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel de dag en avond nagedacht. Met de exige in de garage en het huidig Belgisch verkeer wil ik mijn wagens toch elk hun doel en gebruik geven en dan is de pdk de beter keuze ...... Zonder exige zeker weten: manueel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom neem je geen grancabrio of vantage volante als je toch prive koopt?

Hij wil rijden en niet in de garage staan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

waar velen ook geen rekening mee houden (volgens mij) in hun restwaardeberekening is dat je op de verkoopprijs de btw mag afdragen (wat je privé niet moet) en dat je 33% meerwaardebelasting op de verkoopprijs ex btw moet afdragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm da's 1200 bruto per maand. Kan je hem prive nooit voor rijden + afschrijven.

Euh, dat afschrijven krijg je ook niet in ruil voor die VAA hé.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid