Ga naar inhoud

Lamborghini Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen, toch? Is die niet voorgesteld in dat zeer licht blauw? Met inderdaad dat interieur, wel.

Geplaatst:

Beide waanzinnig knap.

Supercars in zakelijke kleuren. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

lamborghini-countach-25th-anniversary-c2lamborghini-countach-25th-anniversary-c216485081095_43995d7312_o.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is een lambo niet per definitie de tegenpool van understatement ?

Niet altijd ..... maar binnenkort rijdt deze op Belgische wegen. Enige Aventador DMC exclusivo GT stage III buiten Japan.

post-102-0-40373100-1426982066_thumb.jpg

post-102-0-38952200-1426982074_thumb.jpg

Geplaatst:

Niet altijd ..... maar binnenkort rijdt deze op Belgische wegen. Enige Aventador DMC exclusivo GT stage III buiten Japan.

Proficiat!!

Geplaatst:

Proficiat!!

:) NEE! Als iets in die prijsklasse uit de stierenstal op de oprit moet staan dan graag een 'gewone' standaard SV.

post-102-0-73767300-1427013580_thumb.jpg

Geplaatst:

Andy! Maar dan niet die van hier :D
Geplaatst:

Andy! Maar dan niet die van hier :D

Yep

Die zilveren Huracan op Geneve was trouwens echt :inlove:

Zilveren was inderdaad prachtig al zou ik met de 'vuilniszak' grijze ook geen moeite hebben.

post-102-0-71041600-1427014266_thumb.jpg

Geplaatst:

Blauw is ook mooi maar niet zo mijn ding.

post-102-0-37544500-1427014383_thumb.jpg

Geplaatst:

Heb trouwens effe in zo'n Huracan gezeten: toch niet m'n ding hoor. Iets te ruimteschipachtig interieur naar m'n zin. Ventilatiemonden, middenconsole, tellers etc

Geplaatst:

Ik zie er in Leuven af en toe een witte rondrijden, ik moet zeggen ik vond dat IRL echt niet knap, zo klein ook. Pakt precies beter op foto zoals die 2 van hierboven, sound is wel magistraal.

Geplaatst:

Gisteren gezien op de e40 richting oostende.

Wat een kar.  :o

Geplaatst:

Ik denk die gisteren op een trailer gespot te hebben tussen A'pen en Gent.

Schaamde me dat ik het model totaal niet kende. :oops:

Geplaatst:

Ik denk die gisteren op een trailer gespot te hebben tussen A'pen en Gent.

Schaamde me dat ik het model totaal niet kende. :oops:

Ik herkende het ook niet. Getrokken door een Touareg. 

Geplaatst:

Deze?

11073062_10204780429525310_422738904103610848561_10204780431405357_815633698088511016826_10204780429605312_4718969393559

Niet echt mijn ding. Doe maar de gewone Aventador. Of dat gele jubileum model.

Dit pakket bevat veel te veel frutsels. Bovendoen oogt de achterkant een heel pak smaller door die nieuwe diffuser.

Geplaatst:
Geplaatst:

Niet echt mijn ding. Doe maar de gewone Aventador. Of dat gele jubileum model.

Dit pakket bevat veel te veel frutsels. Bovendoen oogt de achterkant een heel pak smaller door die nieuwe diffuser.

Yep. Nu wel nog op de standaard velgen. Lagen in Geneve nog een maatje groter/breder op, dus die zullen er binnenkort wel weer op komen.

Geplaatst:

Is dat een officiële versie of gewoon een tuner?

Geplaatst:

DMC is een (van oorsprong Duitse) tuner die zijn hoofdvestiging heeft / woont in Hong Kong. Klandizie zijn dan ook voornamelijk Aziaten. Deze Aventador is de enige met deze kit buiten Japan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid