Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We shall see... Die race in Qatar is toch altijd een specialleke. Denk dat je pas echt de machtsverhoudingen gaat zien op de "traditionele" circuits in Europa.

Geplaatst:

Geen idee. Dat circus laat ik al jaren aan me voorbij gaan.

Geplaatst:
1 hour ago, ir_fuel said:

We shall see... Die race in Qatar is toch altijd een specialleke. Denk dat je pas echt de machtsverhoudingen gaat zien op de "traditionele" circuits in Europa.

Die race hebben ze verpest door ze te verplaatsen vind ik. Origineel werd die in de nacht gereden omdat die 2 maand later viel, overdag was het dan veel te warm om te rijden. Nu rijden ze die nog steeds 's nachts maar is het veel frisser, waardoor die machines verre van hun topniveau halen. Zag je gisteren trouwens er goed, er vielen 3 druppen regen uit de lucht en er kon al niet meer gereden worden. Veel langer wachten konden ze ook niet want dan dook de tracktemperatuur veel te ver naar beneden.

Geplaatst:

Zarco die uitviel was te verwachten, furieus gestart maar ik vond hem nogal overmoedig rijden, weinig ruimte voor error. En de ouwen staat algelijk weer op't podium ;)

Geplaatst:
35 minutes ago, 3000 said:

Zarco die uitviel was te verwachten, furieus gestart maar ik vond hem nogal overmoedig rijden, weinig ruimte voor error.

Zoals Marquez in zijn eerste seizoen? :) 

Geplaatst:

En zijn tweede...

Geplaatst:

Heerlijke race. :inlove:  Ook de Moto3 race was spot on, beestig. Zarco overmoedig, I don't know, feit is wel dat 'ie in turn 2 vooraan onderuit ging, ik zag toch geen enkele andere MotoGP routiné dat doen. Dus misschien wel wat groen achter zijn oren, maar toch: wat een demonstratie. :inlove: 

Geplaatst:

Het was wel merkwaardig dat heel wat rijders over het voorwiel wegschoven. Zou het kunnen liggen aan de banden? Rijders klagen dat ze te snel afrollen in extreme hoeken. En daardoor grip verliezen. 

Buiten Zarco en Vinales verwacht ik Rins ook ergens meer vooraan naarmate het seizoen vordert. Dovi die de Ducati wat meer in zijn macht heeft na jaren trial en error. Mooi om te zien.

Iannone nog steeds alles of niets, al verwacht ik wel dat hij minder brokken zal rijden dit seizoen. Rossi mee voor podiumplaatsen. De ervaring die het haalt tov de kracht van de jonge garde. Mooi.

Geplaatst:
2 uur geleden zei utah:

Het was wel merkwaardig dat heel wat rijders over het voorwiel wegschoven. Zou het kunnen liggen aan de banden?

is een probleem sinds ze zijn overgeschakeld van bridgestone naar michelin. heeft, dacht ik, te maken met de constructie van de michelin sidewalls. het zou beter zijn dan in 2016, maar toch nog altijd tricky.

Geplaatst:

:lolz:

Geplaatst:

Na 2 bochten zit het er al op voor Jorge Lorenzo, dit wordt een lang seizoen voor hem bij Ducati.

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Monterey Jack:

Na 2 bochten zit het er al op voor Jorge Lorenzo, dit wordt een lang seizoen voor hem bij Ducati.

Heb de start gemist. What happened?

Geplaatst:

Er af gereden door Iannone, voorwiel weg getikt. Marquez er ook af, reed 2 seconden voor het pak uit :fp: 

Geplaatst:

Viñales reed gisteren rondjes zoals Lorenzo dat ook deed in zijn goede jaren. Ronde na ronde identiek en bloedsnel.

Geplaatst:

En hij durft inhalen, zoals Marquez. Dus winnende combinatie. Lorenzo moet opletten dat hij niet in het rijtje terecht komt van degene die de Duc niet getemd kregen. Stoner is zowat de enige die er successen mee reed. 

Geplaatst:

Marquez eruit zoals Zarco vorige keer, los eerste rijden en voorwiel weg... :( 

Geplaatst:

Michelin miserie.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Monterey Jack:

Viñales reed gisteren rondjes zoals Lorenzo dat ook deed in zijn goede jaren. Ronde na ronde identiek en bloedsnel.

(c) Eurosport commentaar :D

Geplaatst:
9 hours ago, Lotuzzz said:

(c) Eurosport commentaar :D

Och jong, ik zeg al niets meer :down:

:D Ik sprak toch niet van een Zwitsers klokje of een metronoom?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

wtf?
Lorenzo zit nog altijd in zijn "goede jaren". 

Geplaatst:
Op 9/4/2017 om 21:07 zei Monterey Jack:

Er af gereden door Iannone, voorwiel weg getikt.

Wat kon Iannone daar nu aan doen? Lorenzo rijdt gewoon domweg tegen zijn achterwiel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lol, idd volledig Lorenzo zijn schuld :) 

Geplaatst: (aangepast)

Je moet het Lorenzo vergeven. Hij moet de Duc nog leren kennen/temmen. Rins op de sukkel. Ik verwacht veel van hem, eens hij full ready is. Hij en Zarco zijn elkaar waard. 

aangepast door utah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid