Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Boeiende race wel, Rossi rijdt sterk, Lorenzo valt andermaal door de mand.

Geplaatst:

Wat een fantastische 3 races :inlove: Moto3, Moto2 (zo ongelofelijk nat, miljaar, sommige van die superslomo's waren absurd) en MotoGP.

Hoe Iannone z'n kistje nog over de meet kreeg met zo'n voorband:

2016-08-21%2018_55_13-.jpg

Centrale stuk volledig gedelamineerd, en soms zelfs de zijkanten ook hele lappen eruit. Zot. :shock:

Geplaatst:

Bij Ianone vlogen de stukken er ook af :lolz: Maar hoe knap heeft Crutchlow gereden, geweldige prestatie :) Waren inderdaad 3 schitterende races.

Geplaatst:

't Is Iannone dat ik bedoel :fp: Dovi lag er al lang uit.

Geplaatst:
Bij Ianone vlogen de stukken er ook af :lolz: 

In het verleden was dit typisch voor Ducati. [emoji51][emoji51]
Geplaatst:

Marquez verdient om dit jaar kampioen te worden, wegens zijn durf en technisch inzicht. Rossi verdient tweede. Lorenzo weg bij Yamaha en Crutchlow in zijn plaats. 

Geplaatst:
1 uur geleden zei utah:

Marquez verdient om dit jaar kampioen te worden, wegens zijn durf en technisch inzicht. Rossi verdient tweede. Lorenzo weg bij Yamaha en Crutchlow in zijn plaats. 

vinales wordt de nieuwe teammaat van rossi, dus dat zal niet lukken. crutchlow in de plaats van pedrosa bij honda, dat zou ik wel zien zitten. aangezien de honda precies gebaat is bij een ruwere rijstijl. maar ook pedrosa blijft bij honda voor 2017. crutchlow heeft zich verbrand bij ducati en daarna zich geen al te beste reputatie aangemeten door nogal wat valpartijen.

marquez is dit jaar wel echt goed bezig. niet de snelste bike, maar is vooraan wanneer de honda het toelaat en hij maakt zo goed als geen grote fouten. over marquez gesproken, iemand deze save gezien?

Geplaatst:
15 minuten geleden zei #166:

vinales wordt de nieuwe teammaat van rossi, dus dat zal niet lukken. crutchlow in de plaats van pedrosa bij honda, dat zou ik wel zien zitten. aangezien de honda precies gebaat is bij een ruwere rijstijl. maar ook pedrosa blijft bij honda voor 2017. crutchlow heeft zich verbrand bij ducati en daarna zich geen al te beste reputatie aangemeten door nogal wat valpartijen.

marquez is dit jaar wel echt goed bezig. niet de snelste bike, maar is vooraan wanneer de honda het toelaat en hij maakt zo goed als geen grote fouten. over marquez gesproken, iemand deze save gezien?

Die Save was van een andere planeet, ademloos heb ik gekeken. Had hem al een paar keer zien passeren ja :):)

Marquez is zoals Hamilton, rijper geworden de laatste jaren. Te goed aan het worden voor de concurrentie..

Geplaatst:

De Honda lijkt inderdaad niet meer de beste bike maar 'ie maakt er wel altijd 't beste van (voor zover ik dat kan zien). En toch zou ik graag nog een steeds spannender strijd zien voor 't kampieonschap. Puur persoonlijk gun ik Rossi wel nog z'n 10e titel, en ik vrees dat, als dat dit jaar niet gebeurt, het nooit meer zal gebeuren. Hij rijdt nog altijd bijzonder goed maar de jongere generatie lijkt toch technieken mee te brengen die hij niet van nature inzet en die wél tot (iets) snellere tijden leiden. Mij komt het over alsof 'ie zo goed scoort door z'n ervaring, z'n wijsheid, z'n standvastigheid. (Al maakt 'ie ook fouten, zoals in Oostenrijk.)  Ik blijf van de races genieten, zeker in combinatie met Moto3 en Moto2 (die zo denderend spannend zijn dat MotoGP soms de minste van de 3 is qua pure spanning, vreemd genoeg.)

Geplaatst:

vind het knap van rossi dat ie z'n rijstijl heeft aangepast om die jonge gasten te kunnen volgen en er zit toch nog wel behoorlijk wat speed in, als ge sommige qualy-resultaten ziet. maar marquez wordt altijd maar beter. gebruikt nu meer z'n kop. als ie niet kan winnen, zal 'm nu ook niet meer alles op alles zetten om toch eerste te worden. zou 'm wel eens willen zien rijden op iets anders dan een honda.

ik heb de topklasse altijd wel gevolgd, maar ben moto2 en moto3 pas de laatste twee jaar intensiever aan't bekijken. ben altijd een auto-man geweest, maar moest ik nu moeten kiezen tussen één van de moto races of eender welke autokoers (zelfs F1) ... waarschijnlijk een motokoerske dan.

Geplaatst:

"Zelfs F1"

Precies of F1 is de referentie qua autosport :) 

Geplaatst:
7 uur geleden zei ir_fuel:

"Zelfs F1"

Precies of F1 is de referentie qua autosport :) 

:) ... bedoelde eigenlijk, denk dat ik de laatste twintig jaar geen vijf grand prix (op tv) gemist heb. dus om dan te zeggen dat ik nu eerder naar een motoGP wedstrijd zou kijken, wil toch iets zeggen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

ah, motogp thread. wijs.
Lorenzo zijn regenraces waren al een ramp tot nu toe. bij zijn eerste motorwissel zag je zijn manager hem gebaren dat hij niet van type banden moest wisselen, en even later kwam hij terug binnen om terug op de oude banden te gaan. pijnlijk dat.

On 8/22/2016 at 10:02 PM, msxx said:

Marquez is zoals Hamilton, rijper geworden de laatste jaren. Te goed aan het worden voor de concurrentie..

met dat verschil dat Marquez nog een genietbare mens kan zijn, naast het circuit. Hamilton is een ongelofelijke lul. er is iets zoals goede verliezers en slechte winnaars, en hij hoort thuis in de laatste categorie. terwijl veel piloten op zich nog wel best bescheiden mensen blijven, probeert hij zich allures van een popster aan te meten.
meest zielige van al is die afschuwelijke bril die hij draagt, terwijl zijn ogen perfect zijn. er zitten geen glazen op sterkte in. blijkbaar zou het een fashion statement zijn

On 8/24/2016 at 6:51 AM, #166 said:

:) ... bedoelde eigenlijk, denk dat ik de laatste twintig jaar geen vijf grand prix (op tv) gemist heb. dus om dan te zeggen dat ik nu eerder naar een motoGP wedstrijd zou kijken, wil toch iets zeggen.

ik volg F1 van ver. is vreselijk saai geworden, gans die sport is om zeep.

3Gduepif0T1UGY8H4xMDoxOjBzMTt2bJ.jpg

aangepast door teus_
Geplaatst:
14 minutes ago, teus_ said:

meest zielige van al is die afschuwelijke bril die hij draagt, terwijl zijn ogen perfect zijn. er zitten geen glazen op sterkte in. blijkbaar zou het een fashion statement zijn

Zo kennen we er nog :D 

Geplaatst:
23 minutes ago, ir_fuel said:

Zo kennen we er nog :D 

T. D. ?

Geplaatst: (aangepast)

Zalig

aangepast door Peter_L80
Geplaatst:
26 minutes ago, ICM said:

T. D. ?

wie?

Geplaatst:
1 uur geleden zei teus_:

ah, motogp thread. wijs. Lorenzo zijn regenraces waren al een ramp tot nu toe. bij zijn eerste motorwissel zag je zijn manager hem gebaren dat hij niet van type banden moest wisselen, en even later kwam hij terug binnen om terug op de oude banden te gaan. pijnlijk dat. met dat verschil dat Marquez nog een genietbare mens kan zijn, naast het circuit. Hamilton is een ongelofelijke lul. er is iets zoals goede verliezers en slechte winnaars, en hij hoort thuis in de laatste categorie. terwijl veel piloten op zich nog wel best bescheiden mensen blijven, probeert hij zich allures van een popster aan te meten. meest zielige van al is die afschuwelijke bril die hij draagt, terwijl zijn ogen perfect zijn. er zitten geen glazen op sterkte in. blijkbaar zou het een fashion statement zijn. ik volg F1 van ver. is vreselijk saai geworden, gans die sport is om zeep.

Mjah, voorkeuren. Als je Lewis af kan, dan deert dat niet. Als je Lewis niet af kan, dat deert dat natuurlijk hard. Je zou mutatis mutandis hetzelfde kunnen zeggen van Rossi, da's ook een popster naast 't circuit, die haalt ook wel wat streken uit. En zo zijn er nog. Ik vind: eigenlijk niet zo verkeerd, het doet niemand kwaad en au fond ... dat ZIJN toch ook effectief popsterren? (niet uit de muziekwereld, maar wel (very) popular stars uit de sportwereld)

Je moet eens met mensen praten die een hoge herkenningsstatus hebben (BV's b.v.). Je hoort steevast hetzelfde: ze worden NOOIT met rust gelaten, en daardoor moet je op den duur een bepaalde mate van "muur" creëren tussen jezelf en de rest, zoniet kom je nooit meer aan leven toe. Fans, wannabe profiteurs, selfiejagers, ... zijn belachelijk driest én arrogant in hun gedrag en "eisen" dat je tijd maakt voor hen, zoniet ben je (ik maak even gebruik van jouw woorden) een ongelofelijke lul.
Ik denk dat enig relativeren hier wel op z'n plaats is. Sure: er zullen wel dickheads en absurde kutwijven tussen zitten. Ik heb b.v. ook moeite met zijn geloofsgezeik altijd maar weer, dienen #blessed #godgives en wat is het wat 'ie altijd gebruikt als tags, ik krijg er de wubbes van. Maar dat 'ie zichzelf te kakken zet met z'n looks? Wat kan mij dat schelen? Al vlechtte 'ie z'n holbaard, stak 'ie z'n haar in 't geel en zat z'n face vol titanium piercings en carbon oorlelringen: dat doet toch niks verkeerd bij ons? Zolang 'ie op circuit mooie dingen laat zien (en dat doet hij toch, tot nader order?) is het mij allemaal goed.

Ik heb liever eentje zoals Hamilton, die het op circuit echt goed doet (verstandig, getalenteerd, meestal fair en respectvol) en buiten 't circuit helemaal (te) bont maakt, dan omgekeerd.

Geplaatst:

goh. ze mogen gerust een rockster zijn. ik ben grote fan van Rossi.  Sebastian Vettel lijkt een enorm plezante tiep te zijn, zoals het karate filmpje met Infiniti, zijn prachtig acteertalent voor het Tirendo filmpje. Toen Ferrari sterk stond maar absoluut niet aan Mercedes kon tippen bleef hij positief en joviaal. Rosberg maakte ook altijd al een heel sympathieke indruk op mij. Raikkonen komt ook enorm sympathiek over. Hamilton vind ik gewoon een strontkarakter. ik kan niet echt veel momenten noemen waarbij hij opvalt als een sympathiek of aangenaam karakter.

Geplaatst:

blijkbaar heeft hij al zijn eigen haatsite http://www.lewishamiltonsucks.com/
Vind er een pareltje, dixit Niki Lauda

“Vettel is the best driver today because he won two championships in a row. He

cannot do any better than that.

“He is so good because he keeps his feet on the ground and doesn’t lift off
like a lot of other people when they get to this position.

“He is a very balanced person. His head is not disturbed by all this VIP
b******t. He is not disturbed at all.

“Lewis is as good as Sebastian in terms of pure speed and talent but sometimes
gets disturbed through his different lifestyle.

Geplaatst:
1 hour ago, gTa said:

Mjah, voorkeuren. Als je Lewis af kan, dan deert dat niet. Als je Lewis niet af kan, dat deert dat natuurlijk hard. Je zou mutatis mutandis hetzelfde kunnen zeggen van Rossi, da's ook een popster naast 't circuit, die haalt ook wel wat streken uit. En zo zijn er nog. Ik vind: eigenlijk niet zo verkeerd, het doet niemand kwaad en au fond ... dat ZIJN toch ook effectief popsterren? (niet uit de muziekwereld, maar wel (very) popular stars uit de sportwereld)

Vergelijk dan Rossi eens met die andere jolige Italiaan: Max Biaggi.

Geplaatst:
9 minuten geleden zei teus_:

goh. ze mogen gerust een rockster zijn. ik ben grote fan van Rossi.  Sebastian Vettel lijkt een enorm plezante tiep te zijn, zoals het karate filmpje met Infiniti, zijn prachtig acteertalent voor het Tirendo filmpje. Toen Ferrari sterk stond maar absoluut niet aan Mercedes kon tippen bleef hij positief en joviaal. Rosberg maakte ook altijd al een heel sympathieke indruk op mij. Raikkonen komt ook enorm sympathiek over. Hamilton vind ik gewoon een strontkarakter. ik kan niet echt veel momenten noemen waarbij hij opvalt als een sympathiek of aangenaam karakter.

Dat mag, hé. Ik ben ook hard Rossi-fan. Niet zozeer van Hamilton, maar ook niet van Vettel b.v. Van die laatste hoor/lees je ook vanalles. Van toffe pee tot absurd verwaande strontzak. Hangt er gewoon van af wie het zegt en wat diens gevoel is tav de persoon waarover 'ie 't zegt.

Geplaatst:
1 minuut geleden zei ir_fuel:

Vergelijk dan Rossi eens met die andere jolige Italiaan: Max Biaggi.

I can't. Can you? (ik snap je punt niet)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid