Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was dat ook niet kunstmatig opgehoogd daar? Kan ook meespelen in het 'leven' van de track. In India hadden ze daar ook problemen mee bij de F1 track in New Delhi! (Vind ik een prachtig circuit trouwens, erg jammer dat die niet meer op de kalender staat).

Momentje van de GP dit weekend op Jerez: Een wesp in het pak van Crutchlow :lol: 

Geplaatst:

Hoe is die daar in geraakt en die kan zich dan nog voortbewegen ook. [emoji3]

Geplaatst:

die kostuums zijn gewoon open ter hoogte van de nek, gewoon pech gehad

acfzih.jpg

Geplaatst:

Staat niks in over het lage gewicht van Pedrosa.

Geplaatst:
1 uur geleden zei teus_:

Ik moet toegeven ... in een race zoals de vorige ... bij de rider facing onboards ... als die hun velcrootje bovenaan niet dicht hebben gedaan ...

ie-de-re keer bij zo'n shot denk ik dan 

DOE

DA

FLUPPERKE

TOE

GODVERDOMME

:lolz: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
acfzih.jpg

Op 20 jaar circuit rijden in zo een pak heb ik dat nooit voorgehad.
Die sluiten dan ook nauw aan, sinds eind jaren 90 dan toch.
Daarvoor was de kans groter. [emoji2]
Echt bingo dus
Geplaatst:

Ik heb eens een dode wesp in mijn pak gevonden toen ik het uit trok na een sessie. Er zat ook eens ééntje in moes in de ventilatie opening van mijn helm. 

Geplaatst:

Daar heb ik er ook nog zitten.

Geplaatst:

Idem. Scary als je ziet hoeveel van die potentieel pijnlijke vliegbeesten je bijeen spaart op een stevig ritje.

Geplaatst:

Nicky Hayden zwaargewond na een ongeval met de fiets in Italië:

Nicky Hayden in 'serious condition' in hospital after being hit by car

Former MotoGP champion Nicky Hayden has been hospitalised in Rimini after being hit by a car while out cycling with friends, according to reports in Italy.

In a report on Rimini Today (read report here) that also contains an image of the car that hit Hayden, it is reported that the American was struck by a Peugeot which ended with the car's windshield being smashed.

Hayden was treated by medical staff at the scene of the road accident before being taken to the local hospital in Rimini where he is being treated for "severe chest and head injuries", according to the report.

It has been reported by motorsport.com that he remains in a serious condition.

"Nicky Hayden (Red Bull Honda World Superbike Team) has been involved in a training incident which saw the American be hit by a car when he was out training on his bicycle," said a statement on worldsbk.com.

"The incident occurred along the Rimini coastline this afternoon, where he has been spending time following the Motul Italian Round at Imola

"Following the incident, emergency services were called to the scene and Hayden was transported to the local hospital. Ambulances arrived and Hayden was taken directly to the hospital.

"More updates will come as soon as they are announced."

The Kentucky rider, 35, is a former MotoGP world champion who rode for Honda and Ducati for 12 years between 2003-2015, and famously beat Valentino Rossi to the MotoGP title in 2006.

http://www.eurosport.com/superbikes/nicky-hayden-in-serious-condition-in-hospital-after-being-hit-by-car_sto6169474/story.shtml

Geplaatst:

Absurd eigenlijk, wekelijks zijn leven op het spel zetten, jaren aan een stuk op zo een motorfiets, duizend maal vallen en elk been breken dat hij maar kan breken en dan door zo iets 'banaals' in coma raken. Heb een beetje een Schumacher gevoel, was ook zo iets 'stom' :( 

Geplaatst:
22 uur geleden zei Monterey Jack:

Absurd eigenlijk, wekelijks zijn leven op het spel zetten, jaren aan een stuk op zo een motorfiets, duizend maal vallen en elk been breken dat hij maar kan breken en dan door zo iets 'banaals' in coma raken. Heb een beetje een Schumacher gevoel, was ook zo iets 'stom' :( 

Het is dwaas hoe het soms gaat, kijk inderdaad maar naar Schumacher.

Geplaatst:

da's waar. ernstige hersenletsels, uitkomst kan heel slecht tot "het valt nog mee" zijn.

"Nicky Hayden remains in an "extremely serious" condition with "severe brain damage" following a cycling accident on Wednesday, latest updates have confirmed."

Geplaatst:

John McGuinness heeft er ook een serieuze crash opzitten in de north west 200. Ziet de tt aan zijn neus voorbij gaan.

Geplaatst:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bij Norifumi Abe was het een scooter ongeval.
Zo een racer en dan moet je zo sterven.

Geplaatst:

De helft van het Moto3 veld er af door een oliespoor. Rode vlag. Stevig. Ook in de eerste ronde een zware crash, eentje aangereden tegen het hoofd na een valpartij, gelukkig zonder te veel erg.

Geplaatst:

IMG_20170521_110641.jpg.acdcbaed4661092528f2af4d3dbcf79e.jpgIMG_20170521_110635.jpg.5ae79d692c047f57964e70652673eed3.jpgIMG_20170521_110648.jpg.53706171f02a4f620175d102a84b34e6.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minutes ago, ICM said:

Die laatste foto :lolz:

Net even geteld: 11 fietsjes en maar 7 piloten :D:lolz: 

Geplaatst:

Was idd zotjes :o 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Rossi toch :noparty: 

Geplaatst:
Rossi toch :noparty: 

Triest inderdaad. Prachtige laatste 5 ronden gereden, zou verdiend winnen. Maar dat foutje en dan Viñales die alles op alles zette, Rossi moest alles of niets rijden.

Wel zot dat Maverick Viñales de snelste ronde zet in de laatste ronde. Zarco dan op 2 en Pedrosa op 3. Ook wel straf, want pas als 13e vertrokken.
Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid