Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Koers in Brno is inderdaad gereden. Spanning eraf.

Geplaatst:

Eindelijk nog eens een goeie race van loi. Jammer dat hij die derde plek nog laat afsnoepen.

Geplaatst:
Eindelijk nog eens een goeie race van loi. Jammer dat hij die derde plek nog laat afsnoepen.

Beetje te breed in bocht 6 en dat heeft hem die plek gekost. Helaas. Wel mooie race.  

Mir is toch van een andere klasse, eerste die het record van Rossi evenaart, 7 overwinningen op een seizoen in Moto3/125 cc.

Geplaatst:

Haha Marquez :silly:  kamikaze

Geplaatst:

Toffe race :D

Geplaatst:

Red bull rookies De Vits niet vergeten. Zijn eerste seizoen, en redelijk sterk bezig. Simeon sleutelbeenbreuk bij incident in turn 1. Spijtiger zaak, want deze keer was er zicht op meer. 

Geplaatst:

Die Masia in Moto3 was ook de moeite, paar zotte moves gedaan :D Beetje temperament ook :D 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mechanische pech voor Marquez op Silverstone. WK wordt weer helemaal door elkaar gegooid. Met 4 man binnen de 25 punten.

Geplaatst:

Moto 3 was weer de moeite.

Bij Moto 2 ben ik in slaap gevallen.

Rossi verbaasde mij ook, heeft het jammer genoeg niet uitgehouden.

Wat de KTM na de finish overkwam was ook niet normaal.

Geplaatst:

De terugkeer van Ducati is dus definitief een feit. Iannone blijft een tegenvaller. Pedrosa blijft dezelfde bleke rijder. Lorenzo heeft weet hoop. Maar zal een seizoen moeten wachten om in de eerste rij te mogen staan. 

Banden slijtage blijft een issue. Heb het gevoel dat dit bij BS minder een rol speelde. 

Geplaatst:

Rossi zou volgens gazetta dello sport een been gebroken hebben tijdens enduro training... 

Geplaatst:

Stom, maakte dit jaar volgens mij nog kans op de titel. Had moeilijk geweest, maar er was een kans. Nu mag hij dat al vergeten. Misano volgende week haalt die nooit bij een operatie/breuk.

Geplaatst:

Volgens verschillende bronnen misschien end of season voor Rossi. Dubbele beenbreuk. 

Geplaatst:

Had het ook meteen gelezen maar de foto's waren van jaren geleden.

Geplaatst:

Zware crash van Loi in de Quali gisteren. Sleutelbeenbreuk, jammer want was toch goed bezig de laatste weken.

Geplaatst:

De 3 races bekeken, 't was verdorie de moeite. :inlove:

Loi z'n crash in quali was zot, zó hoog gelanceerd :shock: wat een chance dat de rebound van zijn motor zijn eigen val wat heeft gedempt anders had die wel wat meer dan een sleutelbeenbreuk, denk ik.

Op de btsports uitzending werd 'ie op de grid van Moto3 geïnterviewd, Loi. Voor een Belg te zijn klinkt 'ie toch verdorie zéér hard als een Italiaan-die-zijn-best-doet-om-gebrekkig-Engels-te-spreken :D  Maar voor zo'n jong snaakske eigenlijk absoluut geen mal figuur geslagen in het interview.

Veeeeel crashes gezien, nooit leuk maar maakt het wel spannend. Geen erge gevolgen, dus al bij al okay.

Moto2 was ook verdomd spannend, imo. Jammer dat Simeon ook crashte, had graag gezien dat hij als Belg daar een mooie plaats zou scoren. Ik hoorde tijdens de MotoGP uitzending trouwens dat hij volgend jaar MotoGP gaat rijden, als 2e rijder van Avintia (tvv Baz). Zalig!!

MotoGP was ook de moeite. Wat een geschaats. :inlove:  Marquez zei in het interview achteraf dat hij zichzelf heel de race had ingetoomd, dat hij eigenlijk wel wat sneller kon. Zo leek het er ook op in de race: af en toe binnen de kwart seconde achter Petrucci maar zo af en toe verloor 'ie wat de aansluiting maar kon dan binnen een halve ronde mooi weer aansluiten. De voorlaatste rond was zo hard een aankondiging van wat hij zou gaan doen op de straight in de laatste rond, en hij maakte 't werkje mooi af. Meesterlijk. :inlove: 
Toch wel sympathie voor het oorverdovend gejuich toen nummertje 99 nog maar eens plat op de grond ging. :oops::D  Verrast dat Vinales niet beter deed, ik had gedacht dat die meer vooraan te spotten zou zijn.

Wat zou Rossi hebben gedaan in deze omstandigheden op zijn home track... :cry:  Verdoeme zo jammer dat 'ie er niet bij was.

Geplaatst:

Gelukkig sprokkelde Zarco nog een punt (khad met hem te doen), anders was zijn loopnummer voor niks geweest . :D:D

En idd voor de rest een fijne race gezien. Alleen, zoals gTa zegt, was ik ook wel benieuwd wat Rossi zou gedaan hebben!

Geplaatst:
1 hour ago, Gixxer said:

VDM zou Rossi vervangen?

Klopt, vond het al vreemd dat er nu maar 1 fabrieks-Yamaha reed. 

Geplaatst:

Ik moest googlen met 'replaces Rossi' om te weten wie VDM was, hoor. :oops: 

Geplaatst:

Sorry
Heb u destijds de moto 2&3 aangeraden maar van het WSBK had ik niks gezegd. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

VDM op de yamaha ... de mannen van eurosport gaan helemaal door het dak gaan! :)

Geplaatst:

Zat er aan te komen. Wel steile opmars van VDM. Had daar eerder Laverty verwacht op Yamaha. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid