Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yamaha in zijn geheel zeer slecht. Niet hun beste circuit, en moeilijk om afgesteld te krijgen. Geometrie van het 17 chassis is niet goed te krijgen op sommige circuits blijkbaar. 

Geplaatst:

Strange he. Staat nochtans bekend om hun goeie chassis doorgaans

Geplaatst:
12 minutes ago, utah said:

Yamaha in zijn geheel zeer slecht. Niet hun beste circuit, en moeilijk om afgesteld te krijgen. Geometrie van het 17 chassis is niet goed te krijgen op sommige circuits blijkbaar. 

Bandenvreter ook op dat circuit. Ze hebben zachtere compounds nodig meestal, maar die werkten maar zeer kort/niet.

Geplaatst:

yamaha heeft gisteren en vandaag al getest met een aangepast chassis. rossi is er in ieder geval content over.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Loi weer achterin het veld, voorlaatste geëindigd :fp: . Eurosport commentaar was wel geweldig. Bo Bendsneyder op zijn KTM die voorin meevecht, vallend over de lijn, knappe race. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een race :shock:

Geplaatst:
15 minuten geleden zei Monterey Jack:

Wat een race :shock:

+1

Rossi:inlove:

Geplaatst:

Wat een race. :shock:  Heb eerst Moto3 en MotoGP gekeken, daarna pas F1 ... Baku was zo zalig dat ik eventjes MotoGP vergat, héél eventjes, maar dan kwam 't wel terug. WAT een race. :shock: 

Die superslomo van Marc Marquez die met onderstuur en eigenlijk een loslatend voorwiel de chicane in komt gegleden en het uiteindelijk TOCH nog redt... :shock:  Zie z'n voorwiel:

595034298155a_2017-06-2520_58_38-MotoGP_2017.Round08.Netherlands_Race.BTSports2HD_720p_x264.English-mrRichz.mkv-.jpg.70c86707d0b3d8616f9de62b2c535ea6.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

prachtige race. rustig begonnen, en dan werd het mooi. Zarco zijn race liep niet al te goed, het was een gok om snel te wisselen voor regenbanden, en die gok heeft hij verloren. 
Vinales had even zeer veel geluk:

vqiolxy7cw5z.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bijna super Sic 2

Geplaatst:

Mooie wedstrijden gezien.
De valpartijen in de training waren ook weer geen kleintjes.
Als je Baldassarri ziet gaan, volgens mij was die meteen ko.

Geplaatst:

Stevige crash in FP2 van de Moto3

Geplaatst:

Highsider is idd niet om te lachen

Geplaatst:

Eindelijk eens een goede prestatie van Loi, 7e stek en vertrokken van 13.

17 hours ago, dragonfly said:

Highsider is idd niet om te lachen

Serieuze blessure ook, enkel- en scheenbeenbreuk. Tijdens de race ook een highsider van Arbolino. Vliegt van de motor, overkop en landt dan los op zijn achterwerk. Dat moet ook serieus zeer gedaan hebben.

Geplaatst:

Vandaag heeft Marquez eens de puntjes op de i gezet in Germany. 

Geplaatst:
30 minuten geleden zei utah:

Vandaag heeft Marquez eens de puntjes op de i gezet in Germany. 

is gewoon onklopbaar op de sachsenring. achtste overwinning op rij.

knap gereden van folger. teammaat zarco van P19 naar P9 ook.

Geplaatst:

Iannone is dit seizoen desastreus...

Geplaatst:

Tech3 laat zien dat t fabrieksteam nie altijd beter is.
Hebben dit jaar ook wel 2 goede rijders.

Geplaatst:

Bij Yamaha reden ze wel met een nieuw chassis. Viñales reed liever op het oude en moest er nog aan wennen. Voor Rossi zou het nieuwe chassis beter zijn en dichter aanleunen bij zijn rijstijl. Zou nu sneller gaan bij soepel rijden, terwijl het vorige iets wilder gereden moest worden. 

Lorenzo ook weer eens zien wegzakken, triestig eigenlijk. Ik vraag mij af of die zelf nog tevreden rondrijdt op zijn fiets. Jaren vooraan meerijden en nu met moeite top 10 halen.

Geplaatst:

Reed wel als enige met zacht v+a.

Geplaatst:
6 uur geleden zei Monterey Jack:

Lorenzo ook weer eens zien wegzakken, triestig eigenlijk. Ik vraag mij af of die zelf nog tevreden rondrijdt op zijn fiets. Jaren vooraan meerijden en nu met moeite top 10 halen.

En in Assen op een ronde gezet door Rossi...Moet pijn doen dat....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid