Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Glenn-N zei:

Wat een heerlijk beeldmateriaal en auto. :inlove:
Ik versta er slechts flarden van maar dat boeit relatief weinig. 

Engelse ondertiteling volgt meestal na ongeveer een week 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laat dat vervoeren per trailer door je aangestelden naar de plaats waar je er mee wil rijden. Je vliegt/rijdt zelf in iets anders naar die plek als het moment gekomen is. Ter plaatse rijd je met je dakloze ding. Daarna jet/kar je terug huiswaarts en je laat je fleet manager de detailbeurt en het onderhoud regelen, liefst vóór de volgende venue waar je 't ding paraat wil hebben (over pakweg 4-5 maand, zegt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Machtig apparaat, maar wanneer haal je zoiets uit? Je hebt gewoon GEEN dak 😕 (ook geen tijdelijke tent of whatever). 

Relatief veel voor het moment, blijkbaar. Zowel patek007 als powerslidelover hebben er toch al wat mee gezwijnd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Bouncing Bullet said:

Relatief veel voor het moment, blijkbaar. Zowel patek007 als powerslidelover hebben er toch al wat mee gezwijnd. 

"relatief veel". 

Je kan gewoon nergens naartoe vertrekken als er ook maar een minieme kans op regen is. Dus efkes 1000km bollen zit er niet in.

 

46 minutes ago, gTa said:

Je laat dat vervoeren per trailer door je aangestelden naar de plaats waar je er mee wil rijden. Je vliegt/rijdt zelf in iets anders naar die plek als het moment gekomen is. Ter plaatse rijd je met je dakloze ding. Daarna jet/kar je terug huiswaarts en je laat je fleet manager de detailbeurt en het onderhoud regelen, liefst vóór de volgende venue waar je 't ding paraat wil hebben (over pakweg 4-5 maand, zegt).

Het zal niet veel schelen idd. 

"Powerslidelover" is daar duidelijk ook met een Audi RS6 aanwezig, dus het zal wel zoiets zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

"relatief veel". 

Je kan gewoon nergens naartoe vertrekken als er ook maar een minieme kans op regen is. Dus efkes 1000km bollen zit er niet in.

 

Het zal niet veel schelen idd. 

"Powerslidelover" is daar duidelijk ook met een Audi RS6 aanwezig, dus het zal wel zoiets zijn.

Ik wil maar bedoelen, die karren, die in Dubai, UAE of USA staan, worden niet zoveel gebruikt. 

Of sneeuw? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

T gaat over totaal andere budgetten maar ik heb twee zomers terug ook een eurotrip gedaan van +2.000 km zonder enige vorm van beschutting. T is kwestie van een beetje te plannen en als het eens regent (ja, ik ben dat ook tegengekomen) is het even zuur maar je neemt het er bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Alexanderr said:

T gaat over totaal andere budgetten maar ik heb twee zomers terug ook een eurotrip gedaan van +2.000 km zonder enige vorm van beschutting. T is kwestie van een beetje te plannen en als het eens regent (ja, ik ben dat ook tegengekomen) is het even zuur maar je neemt het er bij.

Ik weet niet of ze bij Ferrari dat hele interieur waterdicht hebben gemaakt eigenlijk.

Zou me niks verbazen moest dat niet zo zijn. Lekker je lederen zetels laten soppen in een hoosbui.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, PJH said:

Ik denk dat ik zo gek zou kunnen zijn :inlove:

Gaat niet over gek zijn, gaat over in hoeverre die auto daar tegen kan.

Met een Caterham kan je zoiets doen :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

GF Williams heeft een video aankomende waar hij (Exige) en dat Ferrari spel de hoofdrol spelen. 

 

 

 

 

GFW_4540.jpg.3f6f42e9c9f89270cf1f143bcdc5332d.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/4/2020 at 12:17 PM, gTa said:

Je laat dat vervoeren per trailer door je aangestelden naar de plaats waar je er mee wil rijden. Je vliegt/rijdt zelf in iets anders naar die plek als het moment gekomen is. Ter plaatse rijd je met je dakloze ding. Daarna jet/kar je terug huiswaarts en je laat je fleet manager de detailbeurt en het onderhoud regelen, liefst vóór de volgende venue waar je 't ding paraat wil hebben (over pakweg 4-5 maand, zegt).

 

On 1/4/2020 at 12:18 PM, Bouncing Bullet said:

Relatief veel voor het moment, blijkbaar. Zowel patek007 als powerslidelover hebben er toch al wat mee gezwijnd. 

QED

 

IMG_8658.PNG

IMG_8659.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat is je punt? Dat je een auto zonder dak kunt rijden op een besneeuwde weg onder een blauwe hemel? :D 

Zoals hierboven geschreven, ik ben al content als 2 eigenaars hun karren gebruiken om te zwijnen en in de pollen te duwen van een @Denniske van deze wereld. Ook als ze daarna terug op de trailer gaan. Beter dan in Abu Dhabi in een garage te staan. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Bouncing Bullet said:

Zoals hierboven geschreven, ik ben al content als 2 eigenaars hun karren gebruiken om te zwijnen en in de pollen te duwen van een @Denniske van deze wereld. Ook als ze daarna terug op de trailer gaan. Beter dan in Abu Dhabi in een garage te staan. 

Maar daar ging het toch helemaal niet over :lol: 

 

Ik zou willen weten of Ferrari die auto waterdicht heeft gebouwd, zoals je met je KTM X-Bow of een Caterham in de gietende regen kan gaan bollen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/1/2020 om 11:57, ir_fuel zei:

Machtig apparaat, maar wanneer haal je zoiets uit? Je hebt gewoon GEEN dak 😕 (ook geen tijdelijke tent of whatever). 

 

21 minuten geleden, ir_fuel zei:

Maar daar ging het toch helemaal niet over :lol: 

 

Ik zou willen weten of Ferrari die auto waterdicht heeft gebouwd, zoals je met je KTM X-Bow of een Caterham in de gietende regen kan gaan bollen. 

Neenee, je initiële vraag was, wanneer je zoiets buiten haalt. Een moot point om over water dichtheid te discussiëren imho. Wanneer haal je een Chiron buiten? Enkel als je nardo of ehra lessien afgehuurd hebt? Wanneer haal je een gt3 RS buiten, enkel op track days? Wat is dan het punt van een 911 Spyder? Gaat te hard voor de weg, oninteressant voor het circuit... 

Maar om je vraag te antwoorden, ik heb al beelden van een sp2 in de gietende egen weten passeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid