Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

On 5/1/2019 at 8:35 AM, zeramed said:

Ben daar eens in de kelder geweest, ja hallo...

Staat daar vol de lengte van het gebouw aan beide  kanten.

Amai. Ge zult het maar voor hebben, zo ne stock en er mee moeten blijven zitten. De showroom staat ook al vol oude modellen precies.

 

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Fantastische combo. Al vond ik de zwarte met turquoise interieur nog leuker.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
2 uren geleden, Timo zei:

Hmmm. Wennen.

Eigenlijk zit zoiets principieel wel in mijn goesting, wegens onconventioneel, eerder zeldzaam, verrassend en extravert.
Er is ook niks mis met de combinatie van exterieur- en interieurkleuren. Het gaat goed samen.

Maar of ik het knap vind? Dunno. 'k Zou het alleszins NOOIT moeten hebben.

Wel leuk aan de exterieurkleur is dat 't ook zo'n changeant kleur is, gelijk stratusgrau en champagner quartz e.d. bij BMW. Ben ik wel fan van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Timo zei:

Kom maar afzetten.

Ik verander de ferrarischildjes op de zijkant wel naar een lachend kakske voor de gein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kijken met ondertiteling.
F40 volledig ontwikkeld door 1 man. Deed ook de 288 GTO en Stratos.

Naca ducts komen ook aan bod @PJH

Er zijn verder nog meer interessante video's van "Materazzi Racconta"

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waw. Ik heb ergens nog een Auto&Sport uit 87-88 liggen met een rijtest 959 versus GTO Evoluzione. Totaal verschillende auto's natuurlijk, maar dat moeten tijden geweest zijn 😮

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

@PJH Dit snap ik dus echt niet.

iemand koopt deze auto in 2009 (de markt was toen niet zoals nu, qua speculeren en prijzen) en besluit dus om er niet mee te rijden. Auto wordt in 2015 gekocht door een Brit en hij rijdt er ook niet mee... Waar ben je dan mee bezig? Dat is toch doodzonde dat je niet het genot hebt kunnen hebben van die auto/motor. Ik snap best dat je kunt genieten wanneer zoiets of meerdere auto's in je garage staan te pronken als een kunstwerk maar toch. Rij er gewoon mee? Je hebt geld zat. Wat ga je verliezen? Een paar tienduizend of mogelijk +100k winst? Na 10-20 jaar dan.

https://www.bramley.com/carsales/details/Ferrari/F430-Scuderia-Spider-16M-/13783.htm

Quote

DESCRIPTION

1 of just 499 vehicles ever made, the Ferrari F430 Scuderia Spider 16M is one of the most limited cars Ferrari have ever produced. This particular car is especially unique, being that it is presented for sale with just 1,330 Miles (2,141 Kilometres) and a history file that even the most prestigious of Ferrari enthusiasts would be proud of. 

This amazing piece of Rosso Scuderia artwork was originally acquired from Mille Miglia Motors in Starnberg, an approved Ferrari dealer roughly 30 KM from Munich. Once its new owner had purchased the vehicle, it made the short journey back to central Munich, where it stayed for 6 years, only occasionally venturing out for its regular service at the establishment from which it was first sold. 

In 2015 this very special Ferrari went back to Mille Miglia Motors for the last time. The car was advertised for sale and within a very short time a new keeper had been found, an English enthusiast who took ownership of the vehicle on 28/07/2015.  

Having first been registered on 31/03/2009 in Germany, the car was re-registered in the UK on 01/09/2015 under its new keeper. To make sure the impeccable history was maintained, the vehicle was entrusted to be looked after by Dick Lovett Swindon, who have cared for this special Ferrari up until its most recent service on the 06/02/2019. 

 

The full Service History of the vehicle is outlined below:

20/07/2011 - Mille Miglia Motors - 1,231 KM 

02/05/2014 - Mille Miglia Motors - 1,789 KM

28/07/2015 - Mille Miglia Motors - 1,876 KM

06/09/2016 - Dick Lovett Swindon - 2,041 KM

24/10/2017 - Dick Lovett Swindon - 2,076 KM

06/02/2019 - Dick Lovett Swindon - 2,100 KM

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid