Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden de eerste keer met een Ferrari kunnen rijden en het was ook ineens een Scuderia [emoji1303][emoji4]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was ook maar een korte rit, dus kan geen hele review schrijven. Maar enkele dingen die me bijgebleven zijn: de sound, het pure (door het racy interieur en niet teveel isolatie waardoor je van het geluid kan genieten) en dan voor een auto van die tijd toch ook wel het scherpe sturen en de deftige prestaties. Je moet uiteraard geen recente supersnelle en vloeiende PDK versnellingsbak verwachten, maar dit is dan ook een auto van een andere generatie. Dat maakt ook deel uit van het pure en analoge bij de Scuderia.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die interieurkleur is toch m'n ding niet. :oops:  Toch niet icm die exterieurkleur. Brrrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een klein beetje gek van, maar ik ga mij geen twee keer laten verleiden :)  Trouwens, kan ik ook niet betalen. Een deftige kost tegenwoordig +150k!

Fiat met Dino Ferrari 2.4L blok. Heel apart blok overigens want DOHC 12v 65° V6, geen 60° zoals gebruikelijk is bij deze V6 motoren.

 

 

aangepast door mrbbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mrbbs zei:

Toch een klein beetje gek van, maar ik ga mij geen twee keer laten verleiden :)  Trouwens, kan ik ook niet betalen. Een deftige kost tegenwoordig +150k!

Fiat met Dino Ferrari 2.4L blok. Heel apart blok overigens want DOHC 12v 65° V6, geen 60° zoals gebruikelijk is bij deze V6 motoren.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/4/2020 om 12:47, Capitol zei:

Het was ook maar een korte rit, dus kan geen hele review schrijven. Maar enkele dingen die me bijgebleven zijn: de sound, het pure (door het racy interieur en niet teveel isolatie waardoor je van het geluid kan genieten) en dan voor een auto van die tijd toch ook wel het scherpe sturen en de deftige prestaties. Je moet uiteraard geen recente supersnelle en vloeiende PDK versnellingsbak verwachten, maar dit is dan ook een auto van een andere generatie. Dat maakt ook deel uit van het pure en analoge bij de Scuderia.

 

 

🤩

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid