Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Ik snap dat ook niet. Sowieso is dat ook niet zo goed voor die auto's denk ik.

Ik zou daar wss 300k km op zetten :D ik zou ook liever 3 auto's hebben om mee te rijden, dan geld steken in 6 auto's om stil te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet hier iets van? Dus Maserati gaat zelf zijn motoren moeten ontwikkelen/maken?

https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F136_engine#Maserati

@gTa @Carlito @William Blake

Quote

Production started in 2001 when Ferrari owned Maserati, Ferrari itself owned by Fiat Chrysler Automobiles, formerly Fiat S.p.A. under whom the engine sharing program was organized. Ferrari was spun-off in January 2016[2] and has stated they will not renew the contract to supply engines to Maserati by 2022.[3]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me dat je vooral @Beau moet taggen?

Ik heb er geen benul van. Wel vreemde shizzle inderdaad. In plaats van te gaan cross-platform-sharen, nee, die kleine merkskes gaan 't weer op hunnen alleen beredderen? 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.thedrive.com/news/27936/ferrari-will-stop-supplying-maserati-with-engines-by-the-end-of-2022-ceo-says

 

Ben benieuwd wat ze bij Maserati kunnen doen.

Ik snap niet goed waarom Ferrari apart is gegaan of hoe dat is gegaan. Weer wat te lezen. Klinkt allesbehalve logisch. Dan krijg je straks Maserati dat weer in de problemen komt of met shit turbo motoren aan komt zetten. 

Maserati wiki:

Quote

The company's headquarters are now in Modena, and its emblem is a trident. It has been owned by the Italian-American car giant Fiat Chrysler Automobiles (FCA) and FCA's Italian predecessor Fiat S.p.A. since 1993. Maserati was initially associated with Ferrari, which was also owned by FCA until being spun off in 2015, but more recently it has become part of the sports car group including Alfa Romeo and Abarth (see section below).

Ferrari wiki:

Quote

In October 2014 Fiat Chrysler Automobiles N.V. (FCA) announced its intentions to separate Ferrari S.p.A. from FCA; as of the announcement FCA owned 90% of Ferrari.[7][8][9] The separation began in October 2015 with a restructuring that established Ferrari N.V. (a company incorporated in the Netherlands) as the new holding company of the Ferrari group and the subsequent sale by FCA of 10% of the shares in an IPO and concurrent listing of common shares on the New York Stock Exchange.[10] Through the remaining steps of the separation, FCA's interest in Ferrari's business was distributed to shareholders of FCA, with 10% continuing to be owned by Piero Ferrari.[11] The spin-off was completed on 3 January 2016.[10]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image02.jpg

image03.jpg

 

image08.jpg

image10.jpg

image11.jpg

ferrari 330 gt 2+2 drogo speciale  #7979gt

Cette 330 GT Série II chassis n° 7979GT (modèle rouge), recarrossée par Drogo et commandée par Luigi Chinetti arbore un style anguleux très tourmenté. témoignage du style de Piero Drogo dans ces années, avant de rejoindre puis de diriger le centre de style de FIAT.

http://www.automobileweb.net/index.php?page=330gt2-2drogo7979gt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de grap eens aan het zien naar een FF.

Voor 100.000 euro heb je al een tweedehandsje. Maar van de belastingen verschiet ik toch echt.

 

Het onderhoud ervan zal ook niet van de poes zijn.

Jaarlijkse verkeersbelasting
€ 5.362,41
Belasting op inverkeerstelling
€ 11.336,47

1776399824_Screenshot2019-11-15at09_04_33.png.9fafcf52e2a5296dd75962b12f9e5a6f.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, D Squaloid zei:

Voor de grap eens aan het zien naar een FF.

Voor 100.000 euro heb je al een tweedehandsje. Maar van de belastingen verschiet ik toch echt.

 

Het onderhoud ervan zal ook niet van de poes zijn.

Jaarlijkse verkeersbelasting
€ 5.362,41
Belasting op inverkeerstelling
€ 11.336,47

1776399824_Screenshot2019-11-15at09_04_33.png.9fafcf52e2a5296dd75962b12f9e5a6f.png

onderhoud is gratis (eerste 7 jaren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid