Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Bouncing Bullet said:

 

Neenee, je initiële vraag was, wanneer je zoiets buiten haalt. Een moot point om over water dichtheid te discussiëren imho.

Toch wel. Want als dat interieur niet tegen regen kan is dat toch wel een serieuze factor om mee rekening te houden in ons klimaat. Je moet je dagen dan al goed kiezen om eens in de Ardennen te gaan rijden, en dan nog. Ik heb ook al in hoosbuien gezeten op dagen dat het zogezegd droog ging blijven.

Dat was dan ook mijn enige punt. Al de rest wat je erbij sleurt is irrelevant.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Ambi zei:

@gTa Azzurro California, kleurtje voor u?

Fuck yeah. :inlove;  Heeeeerlijke tint.

De foto's van die 812 kunnen me nu eerlijk gezegd wel niet meteen overtuigen. :oops:  Ik denk dat ik op een 812 ook eerder naar iets zilvergrijs (grigio ferro, b.v.) zou gaan, met zilveren wielen, binnenin donkerbruin met zilverkleurige stikking, Daytona-streepjes in 't zilvergrijs, vermoedelijk geen carbon maar het alu. En zilverkleurige remklauwen. Kar is zeer in your face qua styling, mag van mij wat afgezwakt worden door een zachtere kleurencombo.

Of deze: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277821620   Komt echt dichtbij hoe ik dat zou speccen. :inlove: 

Of verde/cioccolato ofzo? :D :ninja: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
On 2/19/2020 at 10:49 AM, kefkie said:

86362419_1866990763433377_7944087522043232256_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_ohc=ze7wmEbMpmYAX8NDPm3&_nc_ht=scontent.fbru2-1.fna&oh=0cd9e40246c97061d5e6d328dd5c8d70&oe=5EFCFA59

 

ferrari-f40-brandt-af.jpg

Kist was voor 2 miljoen verzekerd. Eigenaar ligt er niet echt van wakker, hoorde ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blu Mirabeau

:inlove::inlove: 

mirabo1.thumb.jpg.0dc6680c6a69f98bb8b7c2603b51935b.jpg

mirabo2.thumb.jpg.6b9d7aa7c078e799d89ff8c3f81bd932.jpg

Wat mij betreft een heeerlijke kleur. Zeer zacht, minder sportief dan TdF (ook zeer mooi), vrouwelijker?

Het interieur is ... euhm ... *kuch* ... "bijpassend" maar minder m'n ding :D 

mirabo3.thumb.jpg.e18a4465776c4757e010c95ff56c564d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SpeedExceed zei:

Die blauwe G vind ik anders ook niet mis.

 

Is dit cavansietblauw of briljantblauw? @William Blake

https://home.mobile.de/ANNABERGAUTOMOBILE#des_290204488

Designo Meerblau Metallic? Vind het soms wat 'appelblauwzeegroen' aandoen.
Ziet er op de foto van @gTa hierboven wel een stuk donkerder uit. Tenzij dat gewoon 1 van de 2 zwarte is die de verkoper aanbiedt..

aangepast door Quill
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid