The Swede 6.662 Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Gisteren in Zaventem deze 7 nog es meegekregen voor de volgende dagen. Ben toch wel erg onder de indruk van het chassis. Zacht en toch lichtvoetig, een serieuze vooruitgang tegenover de vorige reeks en zelfs een stuk plezieriger om rijden dan de 5-reeks. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Heb exact deze spec gereden, in 730d. Kreeg best wat nakijken en - afgezien van de chroom toestanden - was ik echt wel overtuigd, zowel van looks als qua rijden (3 dagen mee gereden). Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 'k Rij er nu de tweede keer mee (deze keer 5 dagen) en nog niemand zien kijken. Zeker dat ze niet naar uw madame zaten te kijken? Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ik heb vooral veel met @@Denniske naast mij rondgereden, zou me verbazen moesten dat allemaal roze mannen zijn En in Antwerpen Stad een paar afgunstige blikken. Zo ne jonge paljas in ne nieuwe 7 doet er blijkbaar nie goe aan Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ik heb vooral veel met @@Denniske naast mij rondgereden, zou me verbazen moesten dat allemaal roze mannen zijn En in Antwerpen Stad een paar afgunstige blikken. Zo ne jonge paljas in ne nieuwe 7 doet er blijkbaar nie goe aan Ik heb er alleen in Belgie mee rondgereden Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ik ook, but I see what you did there. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ik ook, but I see what you did there. Ge liegt. Ge zijt er naar Holland mee geweest. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ge liegt. Ge zijt er naar Holland mee geweest. Voor zover ik me kan herinneren niet. Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Is het mogelijk om die chrome hockey stick in het zwart te laten leveren. Want bij de shadowline op het M pack is dat wel het geval, maar bij de gewone versie niet volgens de config? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Lijkt me een makkelijke swap, iig. Geen idee wat goedkoper zou zijn: specifiek laten aanduiden op de offerte (mogelijks heeft die specifieke uitrusting wel z'n eigen optiecode) of na levering laten vervangen. Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Lijkt me een makkelijke swap, iig. Geen idee wat goedkoper zou zijn: specifiek laten aanduiden op de offerte (mogelijks heeft die specifieke uitrusting wel z'n eigen optiecode) of na levering laten vervangen. Als je eentje neemt zonder M-pack maar mét Shadowline, blijft de 'stick' in chroom. Als je'm dus in het zwart wil, is't sowieso na-montage. Of je neemt een M-pack :-) Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Is het mogelijk om die chrome hockey stick in het zwart te laten leveren. Want bij de shadowline op het M pack is dat wel het geval, maar bij de gewone versie niet volgens de config? Je kan zo'n zaken volgens mij specifiek vragen aan de carrosserie van de concessie waar je de BMW 7 Reeks bestelt. Ik weet dat ze bij zowel BMW Sneyers in Herentals als bij BMW Centrauto in Wijnegem al chromen onderdelen hebben zwart gespoten op vraag van de klant. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Als je eentje neemt zonder M-pack maar mét Shadowline, blijft de 'stick' in chroom. Als je'm dus in het zwart wil, is't sowieso na-montage. Of je neemt een M-pack :-) Jaja, da's duidelijk ... maar dat ding (de zwarte hockeystick) moet wel z'n eigen code hebben, want hoe kunnen ze anders bij productie onderscheid maken tussen eentje met en eentje zonder M Pack (beide Shadow Line), want de SL code is identiek? Hence: de zwarte hockeystick en de chroom hockeystick moeten een aparte productiecode hebben, die mogelijks gewoon als "optie" kan worden toegevoegd aan de bestelling? Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Jaja, da's duidelijk ... maar dat ding (de zwarte hockeystick) moet wel z'n eigen code hebben, want hoe kunnen ze anders bij productie onderscheid maken tussen eentje met en eentje zonder M Pack (beide Shadow Line), want de SL code is identiek? Hence: de zwarte hockeystick en de chroom hockeystick moeten een aparte productiecode hebben, die mogelijke gewoon als "optie" kan worden toegevoegd aan de bestelling? Nope. Quote
Challazer 4.469 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Zal misschien in de sequentie inbegrepen zitten van 337 ? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Nope. Ja, da's altijd "nope", tot je doorvraagt. Mijn "geen dakrails" was ook zoiets. Dat kon toen absoluut niet. "We gaan ze moeten verwijderen na levering, want de code "dakrails" zit in jouw editie." Tot ik doorgeduwd heb en ze heb laten bellen. En toen kwam plots de interne code voor "geen dakrails" bovendrijven. "Hé, dat wisten we niet. We gaan dat zo doorgeven." Hoe weet de productieband welke kleur hockeystick er moet gemonteerd worden? Lijkt me absurd om te gaan programmeren dat combo M Pack en Shadow Line een zwarte hockeystick moet krijgen en anders chroom, als je die hockeystick gewoon heel eenvoudig z'n eigen code kan geven. Alles heeft z'n code, tot de taal van de instructieboekjes, het aantal sleutels, het type geluidsisolatie (soms), enzovoort. Waarom dit niet? Je moet 't natuurlijk wel te weten komen. En 't bestelsysteem moet 't nog toestaan om zelf codes toe te voegen, in plaats van enkel maar te klikken. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 'k Rij er nu de tweede keer mee (deze keer 5 dagen) en nog niemand zien kijken. Zeker dat ze niet naar uw madame zaten te kijken? toevallig vorig week in ninove gezeten? heb aan de albatros eentje ingehaald. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 One does not simply overtake The Swede in a fuckin' 2-liter 4-pot diesel. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Voor zover ik me kan herinneren niet. Ik heb vooral veel met @@Denniske naast mij rondgereden, zou me verbazen moesten dat allemaal roze mannen zijn En in Antwerpen Stad een paar afgunstige blikken. Zo ne jonge paljas in ne nieuwe 7 doet er blijkbaar nie goe aan Gij hebt een kort geheugen... 't Stond nog op dezelfde bladzijde zelfs toevallig vorig week in ninove gezeten? heb aan de albatros eentje ingehaald. Nope. Leuven, Waterloo, St Niklaas en zelfs Waarschoot-city geweest, maar nie in Ninove. One does not simply overtake The Swede in a fuckin' 2-liter 4-pot diesel. Niet voorbijgestoken door een camionette. Je vergeet dat ik altijd 11.5L gemiddeld verbruik Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 One does not simply overtake The Swede in a fuckin' 2-liter 4-pot diesel. Twas met een 1.4 turboblokje Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Heb exact deze spec gereden, in 730d. Kreeg best wat nakijken en - afgezien van de chroom toestanden - was ik echt wel overtuigd, zowel van looks als qua rijden (3 dagen mee gereden). Echt hé, ik verschiet er ook van. Dit weekend met schoonvader zijn 730d op stap geweest en damn, die kar heeft bekijks. Chassis is echt Voor zo'n zware kist doet ie dat echt voortreffelijk! Heerlijke kist! Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Echt hé, ik verschiet er ook van. Dit weekend met schoonvader zijn 730d op stap geweest en damn, die kar heeft bekijks. Chassis is echt Voor zo'n zware kist doet ie dat echt voortreffelijk! Heerlijke kist! Wij hebben er nog mee liggen spelen op de boerenbaantjes in de contreien van @@quadrifoglio, samen met @@Denniske, @@gl3nn en @@BlackFox + GF. Leuk was dat! Stof maken 2 Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Ja, da's altijd "nope", tot je doorvraagt. Mijn "geen dakrails" was ook zoiets. Dat kon toen absoluut niet. "We gaan ze moeten verwijderen na levering, want de code "dakrails" zit in jouw editie." Tot ik doorgeduwd heb en ze heb laten bellen. En toen kwam plots de interne code voor "geen dakrails" bovendrijven. "Hé, dat wisten we niet. We gaan dat zo doorgeven." Hoe weet de productieband welke kleur hockeystick er moet gemonteerd worden? Lijkt me absurd om te gaan programmeren dat combo M Pack en Shadow Line een zwarte hockeystick moet krijgen en anders chroom, als je die hockeystick gewoon heel eenvoudig z'n eigen code kan geven. Alles heeft z'n code, tot de taal van de instructieboekjes, het aantal sleutels, het type geluidsisolatie (soms), enzovoort. Waarom dit niet? Je moet 't natuurlijk wel te weten komen. En 't bestelsysteem moet 't nog toestaan om zelf codes toe te voegen, in plaats van enkel maar te klikken. Ik wil dat gerust wel eens uitpluizen. Maar 't zou me verbazen moest een zwarte hockeystick een aparte code hebben. Zit mee in 760 icm met M Sportpakket normaal. @@gTa 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.