Ga naar inhoud

BMW G11/G12 7 Reeks


Dimitri

Aanbevolen berichten

Voor mij ook een korte aub. Ik vind de M bumpers een beetje over-done. Zou waarschijnlijk eentje zonder M addenda en zonder logo's bestellen.

 

Net even gecheckt: 4400 euro taks voor zo'n 6.6je :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook een korte aub. Ik vind de M bumpers een beetje over-done. Zou waarschijnlijk eentje zonder M addenda en zonder logo's bestellen.

 

Net even gecheckt: 4400 euro taks voor zo'n 6.6je :D

Naar 't einde van vorige generatie zat ik af en toe op de BMW CC een 760i te configgen. Op 20" Individual lichtmetaal, Shadow-Line, spacegrijs, binnenin Individual bruin.

Verdorie, dat of een M5 ... denk dat ik niet lang zou twijfelen. :D

 

Ik zocht al vaak naar video's van kerels die hun 760 van 'n aftermarket uitlaat voorzagen. Heb een video gevonden van één E65ff 760 die absoluut bonkers klinkt (maar was nog atmo).

Van de F01ff heb 'k er maar ééntje die ietwat goed klinkt, maar de video is van aan de uitlaat zelf gefilmd. Laat niet horen hoe dat voor buitenstaanders klinkt, of hoe je dat binnenin hoort.

 

Moet beestig zijn. Brullende V12 van 600 paarden en 800 newts. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die ketel oprecht mooi met M-pack...

 

Ik zou hem eens willen zien met M Sportpakket, in een donkere kleur, met shadowline en velgen styling 629. Dat is af denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook een korte aub. Ik vind de M bumpers een beetje over-done. Zou waarschijnlijk eentje zonder M addenda en zonder logo's bestellen.

 

Net even gecheckt: 4400 euro taks voor zo'n 6.6je :D

 

Ik volg u over die M bumpers etc. Ik vind de gewone ook eleganter.

 

al zou ik hem wel in het lang nemen. Wat ben je met zo een dure auto nog als korte versie? Als je het sportief wil, koop een M5.

 

En de taks... Als je je een 760i koopt en jaarlijks van 4400 euro wakker ligt, ben je ERG verkeerd bezig. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Europa misschien wel, maar ik denk dat UAE / Rusland / verre Oosten daar anders over denkt. 3x raden welke markt er belangrijkst is, België of één van eerder genoemde ;)

 

Met dank. Ik ga dit met (of zonder) jouw toestemming in de toekomst ook quoten telkens er hier iemand komt zagen over het belang van een diesel of kleine motor in een Porsche of andere opdat hij maar fiscaal vriendelijk zou zijn :D

 

Dat gezegd zijnde, kan BMW in dit geval gewoon de strategie volgen die ze in UK al jaren toepassen, nl een gewoon model maken en dan een "Sport" (of M) model waar je direct alle M-sport accessoires etc op krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg, voor één keer dat gTa mij gelijk geeft!

Tut-tut-tut, ik heb niks met die uitspraak van Alexanderr te maken! (maar onderschijf ze wel, én vind Geezus z'n vraag niet onterecht :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gezegd zijnde, kan BMW in dit geval gewoon de strategie volgen die ze in UK al jaren toepassen, nl een gewoon model maken en dan een "Sport" (of M) model waar je direct alle M-sport accessoires etc op krijgt.

De Reichsmark is rijkelijk laat gevallen daar in München. Mercedes-Benz en Audi doen dat al veel langer en dat rendeert ferm. 't Is gek dat BMW daar niet vroeger mee gekomen is. Consequent zijn ze alvast niet: "Nein, die starkste Buchstabe der Welt, die ///M, muss sportlich bleiben. Deshalbe: keine touring Modelle mehr!" Maar dan wel een X5M en een X6M maken. :-|

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid