Speedhunter 4.227 Geplaatst: 12 februari 2016 Delen Geplaatst: 12 februari 2016 Dat V12 logo achteraan is zalig Auto5. Alle andere logo's er wel af aub. Idd moest ook aan Auto5 denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 12 februari 2016 Delen Geplaatst: 12 februari 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.383 Geplaatst: 12 februari 2016 Delen Geplaatst: 12 februari 2016 Geef mij maar een S-klasse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 doe toch maar de Alpina 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.289 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Amai ja! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Not for me. Vind die nieuwe B7 maar pats ogen. Voor mij een 760i en als dat niet meer komt een 760Li. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.383 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Not for me. Vind die nieuwe B7 maar pats ogen. De oude ook al tbh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Ik ga akkoord. Een '7 en een S en een A8 zijn eigenlijk 't knapst in hun gewone uitvoering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.053 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Voor mij ook een korte aub. Ik vind de M bumpers een beetje over-done. Zou waarschijnlijk eentje zonder M addenda en zonder logo's bestellen. Net even gecheckt: 4400 euro taks voor zo'n 6.6je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.053 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Ik ben overigens heel erg benieuwd naar de 0-200 acceleratie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.227 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Voor mij ook liever zonder M-pack Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Voor mij ook een korte aub. Ik vind de M bumpers een beetje over-done. Zou waarschijnlijk eentje zonder M addenda en zonder logo's bestellen. Net even gecheckt: 4400 euro taks voor zo'n 6.6je Naar 't einde van vorige generatie zat ik af en toe op de BMW CC een 760i te configgen. Op 20" Individual lichtmetaal, Shadow-Line, spacegrijs, binnenin Individual bruin. Verdorie, dat of een M5 ... denk dat ik niet lang zou twijfelen. Ik zocht al vaak naar video's van kerels die hun 760 van 'n aftermarket uitlaat voorzagen. Heb een video gevonden van één E65ff 760 die absoluut bonkers klinkt (maar was nog atmo). Van de F01ff heb 'k er maar ééntje die ietwat goed klinkt, maar de video is van aan de uitlaat zelf gefilmd. Laat niet horen hoe dat voor buitenstaanders klinkt, of hoe je dat binnenin hoort. Moet beestig zijn. Brullende V12 van 600 paarden en 800 newts. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.855 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Net een witte 7 gezien met m performance-stickers en zwarte niertjes, maar wel alle Chrome zag er afgrijselijk uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.855 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Wat een (verkeerde) configuratie niet kan doen (Mogelijke rotatie foto door upload via iPhone) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Die nieren zijn toch echt wel te groot bij de 7... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.020 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Ik vind die ketel oprecht mooi met M-pack... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Waar klasseer je the swede onder? Seg, voor één keer dat gTa mij gelijk geeft! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Ik vind die ketel oprecht mooi met M-pack... Ik zou hem eens willen zien met M Sportpakket, in een donkere kleur, met shadowline en velgen styling 629. Dat is af denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.020 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Bwa... Blijf dit 1 van de dikkere configuraties vinden die ik al heb gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Voor mij ook een korte aub. Ik vind de M bumpers een beetje over-done. Zou waarschijnlijk eentje zonder M addenda en zonder logo's bestellen. Net even gecheckt: 4400 euro taks voor zo'n 6.6je Ik volg u over die M bumpers etc. Ik vind de gewone ook eleganter. al zou ik hem wel in het lang nemen. Wat ben je met zo een dure auto nog als korte versie? Als je het sportief wil, koop een M5. En de taks... Als je je een 760i koopt en jaarlijks van 4400 euro wakker ligt, ben je ERG verkeerd bezig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 In Europa misschien wel, maar ik denk dat UAE / Rusland / verre Oosten daar anders over denkt. 3x raden welke markt er belangrijkst is, België of één van eerder genoemde Met dank. Ik ga dit met (of zonder) jouw toestemming in de toekomst ook quoten telkens er hier iemand komt zagen over het belang van een diesel of kleine motor in een Porsche of andere opdat hij maar fiscaal vriendelijk zou zijn Dat gezegd zijnde, kan BMW in dit geval gewoon de strategie volgen die ze in UK al jaren toepassen, nl een gewoon model maken en dan een "Sport" (of M) model waar je direct alle M-sport accessoires etc op krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Seg, voor één keer dat gTa mij gelijk geeft! Tut-tut-tut, ik heb niks met die uitspraak van Alexanderr te maken! (maar onderschijf ze wel, én vind Geezus z'n vraag niet onterecht ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Dat gezegd zijnde, kan BMW in dit geval gewoon de strategie volgen die ze in UK al jaren toepassen, nl een gewoon model maken en dan een "Sport" (of M) model waar je direct alle M-sport accessoires etc op krijgt. De Reichsmark is rijkelijk laat gevallen daar in München. Mercedes-Benz en Audi doen dat al veel langer en dat rendeert ferm. 't Is gek dat BMW daar niet vroeger mee gekomen is. Consequent zijn ze alvast niet: "Nein, die starkste Buchstabe der Welt, die ///M, muss sportlich bleiben. Deshalbe: keine touring Modelle mehr!" Maar dan wel een X5M en een X6M maken. :-| 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Of M diesels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.