Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En nu terug over het italiaantje graag

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 uur geleden zei gTa:

180d

Stel je voor zeg :inlove:

38A6330.jpg

Waar kan ik die leasen? :D

Geplaatst:
Op 13-6-2016 om 19:11 zei Rabbit:

Is er iemand die morgen van de partij is bij Cornette?

Ik heb gewerkt ja :ninja:

Geplaatst: (aangepast)
14 uur geleden zei Carlito:

Garmin is niets waard

Maar auto gaat niet in noodloop als Collision prevention assist in de fout gaat.

Wat is het probleem met AdBlue?

Collega van me heeft dus 1 vd heel eerste breaks. Denk dat het ding 2,5 jaar oud is.

van die noodloop, ze zeiden "0-100 duurde iets van 30s en je kom het resetten door de wagen af te leggen. Lijkt me toch noodloop ? Ik kan u de mails forwarden :P "

Over een paar maand zei ie iets in de trend van " adblue op , nog 400 km ". Dat op zich vond ie al straf: dat het ding niet meer zou rijden. (Gn idee of t waar is of niet ) dus ging ie ermee nr zijn garage ( 1 in Geel dacht ik). Daar vullen ze hem opnieuw met AdBlue. Als ie wil starten krijgt ie de melding "AdBlue op, nog 180 km ". Waarop de verkoper antwoordt dat hij die melding mag negeren. Daarop zegt mijn collega dat hij nu naar Kortrijk vertrekt en er dus vanuitgaat dat hij niet in panne zal vallen. De verkoper heeft hem daarop een vervangwagen aangeboden en de c220 is wat langer gebleven voor nader onderzoek :) 

aangepast door Rabbit
Geplaatst:

Er scheelt met alles iets. Ik vind dat nu persoonlijk niet meteen een horrorverhaal. 't Zou niet mogen, zoveel is zeker. Ik heb persoonlijk de ervaring dat mensen die niet meteen nauw betrokken zijn bij het gegeven auto (en dus maar als een dumb nitwit rondrijden met hun leasekrel) nogal durven overdrijven in de zin van "rotslechte bak" en "staat continu bij de garage" en zo. (No offence intended towards your collegue.)

Geplaatst:

Als AdBlue op is stopt een auto effectief met rijden, geeft genoeg waarschuwingen daarvoor. Is dat niet bij elk merk zo?

Geplaatst:

Ik denk het wel ... Heeft niks te maken met de constructeur maar puur wetgeving.

Geplaatst:
10 uur geleden zei Rabbit:

van die noodloop, ze zeiden "0-100 duurde iets van 30s en je kom het resetten door de wagen af te leggen. Lijkt me toch noodloop ? Ik kan u de mails forwarden :P "

Ik weet wel wat noodloop is, alleen heeft dat niets te maken met heel dat cpa verhaal. 

En dat van Adblue is puur wetgeving. Anders zou iedereen met een lege tank rondrijden 

Geplaatst: (aangepast)

Maat van mij heeft een QV besteld. Ik kijk er al ontzettend naar uit om met die kar eens te rijden. Maar de levertermijn... :facepalm:

aangepast door binnenmuisarchitekt
Geplaatst:

Voor de eerste maal een real life exemplaar gezien en het is toch een prachtige ketel! :inlove: 

Geplaatst:

Hmmmm ... altijd die commentaar op dat interieur.

Tijdens de opendeurdagen was ik toevallig in de buurt en heb ik plaatsgenomen in de Giulia en op het eerste zicht zag dat er even goed uit als m'n BMW 3 (F30).  Nuja navigatie enzo heb ik niet gezien, dat zal wel achter op hinken tov BMW.

Nu ik moet in het najaar een nieuwe firmasleur kiezen (ik probeer uit te stellen tot het autosalon) en de keuze zal gaan tussen de Jaguar XE 163pk of de Giulia Super 180pk.  Ik rij nu bijna 4 jaar rond met m'n BMW met 180k kilometers op de klok, met die wagen heb ik 0 problemen gehad.  Daar heb ik wel wat schrik mee met de Alfa.  't is wel een leasebak, maar toch.

Ik heb vroeger ook 4 jaar rondgebold met de 156 en deze toen ingeruild voor de GT.  De laatste was een horrorbak, piepjes, rammelen, m'n deur die om de 2 maanden loskwam en de verf wegschraapte.  Toen heb ik gezworen nooit meer.

Maar toch .... ;)

Trouwens op de XE heb ik ook al commentaren gelezen van minderwaardige afwerking en ik vond deze toch ook erg mooi en degelijk.  Audi blijkt de referentie, maar de vorige A4 van m'n vrouw had van de eerste dag piepjes en kraakjes aan de inleglijsten ...

Soit 'k heb nog tijd genoeg om wat te blijven meevolgen.  Een BMW 3 overweeg ik momenteel niet.  Ik zou hem dan exact hetzelfde speccen en 'k wil eens iets anders proberen.  Hopelijk krijg ik daar geen spijt van.

Binnenkort eens wat testritten plannen.

Geplaatst:

Den eerste keer in gans mijn leven dat ik zot ben van ne nieuwen alfa romeo, wil ik da spel eens gaan configureren krijg ik enkel diesels te zien :'(

Wat een machtige kar! Nondeju, als ze nu maken dat het niet uit elkaar valt na de eerste bocht ben ik voor een keer bereid te sparen :D

Geplaatst:
Op 15-6-2016 om 23:35 zei Phil:

Als AdBlue op is stopt een auto effectief met rijden, geeft genoeg waarschuwingen daarvoor. Is dat niet bij elk merk zo?

Is dat zo bij wagens? Bussen blijven zo weken rondtuffen hoor met ne legen tank van dat spul. 

Tip: Mors dat nooit te veel op uw carosserie, heb al gezien wat dat bij bussen doet, het vreet zo in :/

Geplaatst:
1 uur geleden zei C_X:

Is dat zo bij wagens? Bussen blijven zo weken rondtuffen hoor met ne legen tank van dat spul. 

Tip: Mors dat nooit te veel op uw carosserie, heb al gezien wat dat bij bussen doet, het vreet zo in :/

Wettelijk verplicht.

Geplaatst:

Van wat maken ze dat ook he..

Geplaatst:

Straffe pipi

.

Geplaatst:

Leuk ook dat het stuur niet te dik is, ik erger me tegenwoordig aan die veel te dikke stuurranden.

Geplaatst:
21 uur geleden zei Davy_:

Van wat maken ze dat ook he..

Van pipi krijgt ge een babyzacht velleke dus als ge u geroepen voelt..

Maar adblue kunt ge best eerst verdunnen voor ge u inwrijft.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Deze week voor 't eerst eentje zien rijden. Maar reed zelf ook dus niet echt goed kunnen bekijken. Ziet er op 't eerste zicht niet slecht uit. Maar dat rood staat 'm wel beter dan zilver bvb..

Geplaatst:

Gisteren gezien op E19 net voor Antw in een grijs/bruin kleur met het cognac leer, ik ben verliefd :inlove:

Geplaatst:

Verliefd op Giulia zeg. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid