Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

Ik kon geen rammels vaststellen tijdens 't rijden maar die karren waren toen nagelnieuw. Anderzijds is de afwerking en de materiaalkeuze m.i. wel van die aard dat ik inderdaad rammeltjes verwacht. Maar dat mag, want 't is een Alfa. In een Benz hoort dat niet; een Alfa is niet compleet zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren in de nieuwe QV van mijne maat gezeten, wat een auto :inlove:

Discrete roffel.

Mooi afgewerkt.

Zaaaaalige stoelen.

Ik ben er weg van.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
13 minutes ago, Framfy said:

Als in Four Wheel Drive, misschien? :fp:

 

Link naar de wiki-pagina?

Ge hebt gelijkt. D'r stond "front engined" en niet "front wheel drive". 'k Moet leren lezen. :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja en vermoedelijk wel.

Van de Sportwagon zijn al spypics. Dat ze daar een gelijkaardige motorline-up in zullen brengen als in de berline, is te verwachten. Ik heb er 20-30 minuten moeten op doorvragen op 't salon van Frankfurt, toen, en de sales kweetniewat (niet de gewone product geniuses) gaf dat dan zonder "ja" te zeggen net-niet-letterlijk toe. Voor zover hij dat toen al wist, natuurlijk...

Nu de Stelvio ook komt met die motor, is de kans dat een Giulia Sportwagon ook met die motor komt, naar mijn mening wat geslonken. Immers: Sportwagon is puur West-Europa en hier willen we diesels en kleine benzines. En ook Alfa moet over de vlootuitstoot waken, dus als een Giulia Sportwagen QV maar heel weinig kopers zou kennen en de totale co²-uitstoot van 't merk te veel zou impacteren, dan gaan ze daar een kruis over trekken. "Er is de Stelvio QV, pakt dan die." Net zoals BMW ook doet met klanten die een M3 of M5 touring willen: ze wijzen naar de X5M en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/6/2017 om 10:54 zei gTa:

Ja en vermoedelijk wel.

Van de Sportwagon zijn al spypics. Dat ze daar een gelijkaardige motorline-up in zullen brengen als in de berline, is te verwachten. Ik heb er 20-30 minuten moeten op doorvragen op 't salon van Frankfurt, toen, en de sales kweetniewat (niet de gewone product geniuses) gaf dat dan zonder "ja" te zeggen net-niet-letterlijk toe. Voor zover hij dat toen al wist, natuurlijk...

Nu de Stelvio ook komt met die motor, is de kans dat een Giulia Sportwagon ook met die motor komt, naar mijn mening wat geslonken. Immers: Sportwagon is puur West-Europa en hier willen we diesels en kleine benzines. En ook Alfa moet over de vlootuitstoot waken, dus als een Giulia Sportwagen QV maar heel weinig kopers zou kennen en de totale co²-uitstoot van 't merk te veel zou impacteren, dan gaan ze daar een kruis over trekken. "Er is de Stelvio QV, pakt dan die." Net zoals BMW ook doet met klanten die een M3 of M5 touring willen: ze wijzen naar de X5M en klaar.

Voor zover ik weet zijn er nog geen spypics van de SW genomen.

Diegene die circuleren zijn spypics van de Stelvio dan dan platter gemaakt zijn...

Deze is dus gewoon een platgemaakte Stelvio :( 

Giulia-Sportwagon.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwondert me eigenlijk niet. Er is de Stelvio QV, als je meer wil dan een berline moet je dié dan maar nemen. Is hoe BMW (M) ook denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lach daar toch niet mee, fuel, bij mij is het gelijkaardig. Zoiets als used car, dat zou bij mij ook perfect mogelijk zijn geweest. Toch zo gek niet?

Maar 't is een feit dat een merk daar geen aandacht aan schenkt. Als er al bijna geen kat (globaal gekeken) dat spel koopt als ze nieuw zijn, waarom ze dan effectief maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt jezelf dat wijs, maar effectief kopen.. misschien.. Om dan na 2 maand spijt te hebben.
Trouwens nu je ze effectief begint te zien, zoooo speciaal zijn ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid