Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op 3.00 paar serieuze patatten en aanduiding van bandenspanning denk ik

Geplaatst:

Wanneer komt hier godverdomme een break van!!!!!! :angry::angry: 

Geplaatst:

Test van de Giulia (spreek blijkbaar uit als "Julia" op z'n Vlaams :D) diesel 136 pk.

Geplaatst:

Om de pijn van het wachten op de Sportwagon te verzachten :D

7f466496-0abf-4328-9a60-d70a41c08288.jpg

Geplaatst:
25 minuten geleden zei gTa:

2018

Moest ik daar zeker van zijn, dan laat ik m'n huidige lease nog een jaar verlengen...

Geplaatst:

met de motor achteraan, zelfs.  Allez, toch aan de manier van transporteren te zien.

Geplaatst:
2 hours ago, gTa said:

Go ahaed.

Laat hem eerst nog maar even ervaren wat een goede auto is.

:D

Geplaatst:

Damn. Da ziet er echt nie mis uit. Ook de specs

Geplaatst:

Ook op BridgeToGantry

Geplaatst:

Dju die gaat er voor zeg, zou graag eens met die kerel ne chat doen..... hij pusht wel stevig door, kan moeilijk opmaken of het echt nodig is omwille van bepaalde eigenschappen van de wagen of dat hij misschien net iets TE veel probeert. (enfin proberen en laprecord in 1 zin klinkt wat bizar :) )

Sturen kan hij alvast een stukske, en zijn ballen lijken me van een gezond groot formaat. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Waanzin.

Even snel rondje als een 991 GT3 of 458 Italia. :blink:

Geplaatst:

Zou het interieur rammelen? [emoji51]

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Natuurlijk niet, het is een Alfa!

Geplaatst:

Classic BMWMB

*koopt geen M3, want te wild als daily*

*koopt geen C63, wegens over-the-top naar cliënten toe, en niet sensible als daily*

*koopt een Giulia QV, een monster met 510pk*

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zeer zwaar geboeid door deze wagen maar als je zoiets zou kopen lijkt het me gezond drie jaar te wachten zodat je een kijk hebt op betrouwbaarheid en de kinderziektes er uit zijn....

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik had vroeger een vriend met zo'n heerlijke 33 Permanent4. Als ik terug denk wat 'n miserie dat die daar heeft mee gehad. [emoji33]

Desondanks heeft 'm er toch 10 jaar mee gereden, en staat 'm nog steeds in z'n garage. We hebben veel plezier gehad destijds met dat ding.

Vandaag rijdt 'm met een Ghibli SQ4, de gelukzak.

Geplaatst:

Ja, want jij hebt klagen. :D

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
12 uur geleden zei Jokke_vlo:

Dju die gaat er voor zeg, zou graag eens met die kerel ne chat doen..... hij pusht wel stevig door, kan moeilijk opmaken of het echt nodig is omwille van bepaalde eigenschappen van de wagen of dat hij misschien net iets TE veel probeert. (enfin proberen en laprecord in 1 zin klinkt wat bizar :) )

Sturen kan hij alvast een stukske, en zijn ballen lijken me van een gezond groot formaat. 

https://www.facebook.com/francia.fabio?__nodl Dat is de chauffeur. :)

Geplaatst:

Porsche had wel een betere camera zitten :D

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid