Ga naar inhoud

Lotus 311


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Met ne Lotus? Patsen? Lol

 

" ahzo een speelgoed autotje"

"noem jij dat een auto"? 

enz...... 

 

Er is maar 1 moment dat ze niet lachen, dat is na de eerste stint op een trackday :D 

Dan sta je plots alleen aan de toog. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei is dat na één stint al pakot dat je de rest van de trackday in de hospitality moet slijten, ofwat?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2018 om 10:14, Jokke_vlo zei:

" ahzo een speelgoed autotje"

"noem jij dat een auto"?

Laat dat nu net het leukste zijn :inlove:

"Amai, zo'n klein autootje"
"Oei, maar een 1.8je"
"Pffff 4 cilinderkes"
"Gene GPS ofwa"

If only they knew :inlove: perfecte auto imo. Niemand neemt er aanstoot aan, iedereen lacht je uit....en jij lacht alleen maar, omdat het puur genieten is. No extras, just fun :inlove:

Because stuff sold by the gram, is always more exciting than stuff sold by the pound :inlove:

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik bij mn Fiesta ook. "Mijn gechipte 318d heeft evenveel pk" en dan schrikken als ze niet meekunnen. Uw 318d weegt ook 400 kg meer é man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

tjah, je ziet dat zelfs bij mensen die zelf in een garage werken maar blijkbaar geen hol kennis van zaken hebben. Ik reed over een paar weken mijn clio in de werkplaats binnen en kreeg het verwijt naar mijn kop dat het een 'tjoeningbak' is...:blink: En commentaar als: allé jong geen diesel?

Dat is dan het soort ventjes dat 23 jaar is en met een peugeot partner rondbolt. Vreemd genoeg bedanken ze wel als ik een ritje aanbiedt, ik concludeer daaruit dat ze het eigelijk wel weten maar liever de draak steken met iemand dan een serieus gesprek te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Ice_Ken zei:

Vreemd genoeg bedanken ze wel als ik een ritje aanbiedt, ik concludeer daaruit dat ze het eigelijk wel weten maar liever de draak steken met iemand dan een serieus gesprek te voeren.

misschien hebben ze gewoon schrik bij u in de auto, ken ... ;)

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, #166 said:

misschien hebben ze gewoon schrik bij u in de auto, ken ... ;)

Ja dat krijg ik tegewoordig vaak...

Image result for but did you die

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid