Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Opvolger van de 964 RS dan?
Volgens Porsche is het gewoon een GT3 met een pakketje op.

Waarom maken ze dan filmpjes over 20 jaar GT3 ?
Een 964 rs is van 1992


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/19/2019 at 8:54 AM, Mich said:

Leuke vergelijking

Alleen trok zijn uitleg over dat je met een manuele minder hard kan remmen op circuit omdat je met je voet half op de gas en half op de rem moet zitten om te kunnen tiphielen op geen kloten.

Dat is zever eerste klas.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, ir_fuel said:

Alleen trok zijn uitleg over dat je met een manuele minder hard kan remmen op circuit omdat je met je voet half op de gas en half op de rem moet zitten om te kunnen tiphielen op geen kloten.

Dat is zever eerste klas.

Zijn motivatie is mss niet correct, maar het klopt wel dat je met PDK meer full attack gaat in remzones vind ik. Je focus ligt onverdeeld op het aanremmen/insturen, terwijl je met manueel toch uw bezigheid hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Porker said:

Zijn motivatie is mss niet correct, maar het klopt wel dat je met PDK meer full attack gaat in remzones vind ik. Je focus ligt onverdeeld op het aanremmen/insturen, terwijl je met manueel toch uw bezigheid hebt.

Daar heb je gelijk in. Handen aan het stuur en gewoon duwen op die rem. Ik ga zeker niet ontkennen dat dat makkelijker/efficiënter is. Maar de uitleg van die pedalen is nonsens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in elk geval nog dikwijls dat de remkracht onbedoeld varieert bij talon pointe, maar straatgebruik is wel wat veeleisender dan track omdat ge alle sterktes van remkracht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid