Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

22 hours ago, dragonfly said:

Iemand al eens gekocht?

https://www.000magazine.com/

Behind the scenes...

 

Ik heb ze allemaal, zeer mooi gemaakt en leuk om te hebben maar je moet wel zeer Porsche-freak/geek zijn om de diepgang van die artikels te appreciëren. En niet goedkoop voor een 'magazine' uiteraard, maar men steekt er echt wel werk in.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Porker said:

Ik heb ze allemaal, zeer mooi gemaakt en leuk om te hebben maar je moet wel zeer Porsche-freak/geek zijn om de diepgang van die artikels te appreciëren. En niet goedkoop voor een 'magazine' uiteraard, maar men steekt er echt wel werk in.

Hoeveel edities zijn er al uitgebracht? Wel prijzig 250 USD voor 4 exemplaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met https://www.jcmotors.be/ ? Asking for a friend die een 964 op het oog heeft die daar in orde gezet is.
Zelf geen ervaring mee, maar is wel zeer gekend hier in de streek. Het staat er ook altijd vol met leuk materiaal. Gisteren ben ik er nog eens gepasseerd tijdens een ritje en de poort stond open: 993 Turbo, 996 GT3 RS etc. [emoji7]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/3/2021 om 11:16, Mvl zei:


Is eigenlijk mijn yolo optie voor +- 50k

Ofwel ga ik voor een benzine break +200pk à la A4allroad/A4 avant/A6 of E/C-klasse of BMW 330/530.

Ben 31j nog single maar kan rap verandering in komenemoji28.png

Hele mooie nieuwere A4 Allroads en zelf E400 Kombi’s gezien in DE voor nog een stuk minder dan 50K. Toch wel veel praktischer en ook nog rap.

The heart or the mind...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het is toch de 718 Cayman 2.0 PDK geworden (occ. met lage km-stand). Vrijdag 1tje testgereden en al een optie genomen, morgen bevestig ik definitief😁

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mvl zei:

Het is toch de 718 Cayman 2.0 PDK geworden (occ. met lage km-stand). Vrijdag 1tje testgereden en al een optie genomen, morgen bevestig ik definitief😁

Dewelke?

Ik volg al een tijdje wat er te koop staat in Belgie van Cayman en Boxster. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Dewelke?

Ik volg al een tijdje wat er te koop staat in Belgie van Cayman en Boxster. 

Zwarte die bij RS staat 😉

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grijs of zwart exterieur? 

Zwart exterieur met de Agate Grey Sport Plus zetels, was een vereiste voor mij geen zwart interieur.

Mega excited[emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Mvl zei:


Zwart exterieur met de Agate Grey Sport Plus zetels, was een vereiste voor mij geen zwart interieur.

Mega excitedemoji16.png


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dan weet ik over welke het gaat.

Ja kan dat geloven, alhoewel zwart exterieur niet mijn keuze zou zijn😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet ik over welke het gaat.
Ja kan dat geloven, alhoewel zwart exterieur niet mijn keuze zou zijn[emoji16]

Ja de mijn ook niet 100% blauw blijft preferé (niet gevonden nergens). Maar het zwart stoort me niet vind het klassiek voor een Porsche, ik wou vooral geen zwart interieur maar grijs en pdk, zetelverwarming en achteruitrijcamera, dubbele sporteindpijpen.

Het totaalpakket prijs/km-stand/opties/staat/officiele dealer Porsche-approved en bij de deur hier klopt gewoon voor mij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, William Blake said:

Wijze spec in dat bordeaux

Ik zou dat 0-200 graag eens tegenkomen. Specs zijn quasi identiek, ik vermoed dat dat qua gewicht ook niet zoveel scheelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Porker zei:

Ik zou dat 0-200 graag eens tegenkomen. Specs zijn quasi identiek, ik vermoed dat dat qua gewicht ook niet zoveel scheelt?

Wat doe jij 100-200?
Iets van een 6 sec?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid