Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

1 hour ago, William Blake said:

Wat doe jij 100-200?
Iets van een 6 sec?

 

Geen idee eerlijk gezegd, nog nooit een timer op gehangen, mss is dat ergens wel beschikbaar die data. 

Naar mijn gevoel is dat nu op het droge op zomerbanden iig <10s 0-200. Misselijkmakend alleszins.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/3/2021 om 16:32, Soul zei:

A 1964 PORSCHE 356 OUTLAW WITH A 236 HP 2.8 LITER FLAT-6

Porsche-356-Outlaw-2-1600x1064.jpg

https://silodrome.com/porsche-356-outlaw-car/

Porsche-356-Outlaw.-Interior-3-740x492.j

 

Zeker dat dit een echte is?

Ik heb zo een paar dingen waar ik over twijfel en dan vooral rond die pedalen, ontbrekende middentunnel, stuurpositie... Ofwel is dat ding serieus omgebouwd...

@Simoni ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Porker said:

Geen idee eerlijk gezegd, nog nooit een timer op gehangen, mss is dat ergens wel beschikbaar die data. 

Naar mijn gevoel is dat nu op het droge op zomerbanden iig <10s 0-200. Misselijkmakend alleszins.

Standaard zou dat al maar net boven de 10s zijn https://fastestlaps.com/models/mercedes-benz-e-63-amg-s

of 

Zal bij u dus nog wel iets rapper zijn. Je weet wat doen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

363c32ea3c80cc9f7092c3f476b1106a.jpg
Interieur absolute vereiste was grijs of lichter met de Sport Plus zetels, echt niet makkelijk te vinden meeste zijn zwart op de basis Cayman halfleer of leer met de standaard zetels. En het Sport GT-stuur met de paddels was ook wel een vereiste.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, gTa zei:

Geniet ervan. :)  En maak een topic aan & schrijf daar je enthousiasme in neer! Er zijn er hier best wel wat die zoiets erg graag lezen.

Dikke +1!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gTa zei:

Zalig, je enthousiasme is zo hard voelbaar in je post, beestig! Congrats!! 

Leuk ook dat dat extreem enthousiame ook nog kan bij een "basismodelleke". Niet pejoratief bedoeld, integendeel... 't is en blijft een full on Porsche... maar hier op dit forum met de 200k-standaard, weetewel :D.  Of, in mijn geval, voor een 10 jaar oude Alfa Giulietta van 7,5k EUR :inlove:  voor velen hier is dat een 10 jaar oud Italiaans koekblik 't bekijken niet waard, net zoals jouw 4-cilinder basic Porsche ook wel "minnetjes" zou kunnen zijn tov al die GT3's hier... maar zo moet het dus niet.

Geniet ervan. :)  En maak een topic aan & schrijf daar je enthousiasme in neer! Er zijn er hier best wel wat die zoiets erg graag lezen.

Dank voor deze leuke reactie. Ik maak zeker een topic :) Ook ik ben nog maar 32 jaar (wordende) dus ja vind ik wel al chapeau dat dit gelukt is om een bijna nieuwe Porsche bij de dealer te kopen. Ik ben een mega Porsche-liefhebber en wou op mijn 30-35 zeker een 1ste Porsche een betaalbare 'instapper' en dan sparen en toegroeien naar telkens een upgrade. Alles op zijn tijd, je moet kunnen toeleven naar iets en doelen stellen. Mijn vader is ook mega-liefhebber heeft een 991.1 C4S Cab in het wit beide zullen broederlijk naast elkaar in mijn garage staan, wat een zicht zal dat zijn :inlove:

Het is het plezier en trost die je zelf haalt uit het rijden die telt, no matter what you pay for it. Of dat nu in een oude Alfa, GT3 van 200k of 4-cyl Cayman is daarvoor doen we het en zitten we hier ;) Dat is passie.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Alexanderr zei:

Proficiat!! Heerlijke auto voor dat geld.

Hartelijk dank Alexander! Stond bij u collega's, Fréderick heeft'm verkocht aan mij:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Daggie zei:

Congrats! Ik ben daar vorige week ook 2 keer geweest 😛

Zaterdag kort na de middag, iets in 't rood? ;) 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mvl zei:

Zaterdag kort na de middag, iets in 't rood? ;) 

Jep 😉

Als ik updates heb, maak ik wel een YouTube video'ke ofzo :)

aangepast door Daggie
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Daggie zei:

Jep 😉

Als ik updates heb, maak ik wel een YouTube video'ke ofzo :)

Ge hebt toch al een tipje van de sluier opgelicht op Instagram, niet?

Nen automatic, zeg! (als ik 't goed interpreteer)
Ne mens wordt al een jaartje ouder dattie z'n linker been niet meer nodig heeft om te koppelen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

... voor velen hier is dat een 10 jaar oud Italiaans koekblik 't bekijken niet waard, net zoals jouw 4-cilinder basic Porsche ook wel "minnetjes" zou kunnen zijn tov al die GT3's hier... maar zo moet het dus niet.

Hieraan herken je de echte autoliefhebber😉, maar zelf héb ik ook maar een basic P.  Congrats @Mvl.  In welk deel van WVL te spotten?

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, saabi zei:

Hieraan herken je de echte autoliefhebber😉, maar zelf héb ik ook maar een basic P.  Congrats @Mvl.  In welk deel van WVL te spotten?

Danke! Mijn werkgebied zal vooral in het zuiden van onze mooie provincie zijn en de Vlaamse Ardennen. Ik kijk er al hard naar uit de mooie baantjes in de regio te gaan verkennen ;) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor deze leuke reactie. Ik maak zeker een topic [emoji4] Ook ik ben nog maar 32 jaar (wordende) dus ja vind ik wel al chapeau dat dit gelukt is om een bijna nieuwe Porsche bij de dealer te kopen. Ik ben een mega Porsche-liefhebber en wou op mijn 30-35 zeker een 1ste Porsche een betaalbare 'instapper' en dan sparen en toegroeien naar telkens een upgrade. Alles op zijn tijd, je moet kunnen toeleven naar iets en doelen stellen. Mijn vader is ook mega-liefhebber heeft een 991.1 C4S Cab in het wit beide zullen broederlijk naast elkaar in mijn garage staan, wat een zicht zal dat zijn :inlove:
Het is het plezier en trost die je zelf haalt uit het rijden die telt, no matter what you pay for it. Of dat nu in een oude Alfa, GT3 van 200k of 4-cyl Cayman is daarvoor doen we het en zitten we hier [emoji6] Dat is passie.
Zelfde leeftijd, zelfde doel. Gezond jaloers dus. Veel plezier met de nieuwe aanwinst ;)
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mvl zei:

Hartelijk dank Alexander! Stond bij u collega's, Fréderick heeft'm verkocht aan mij:) 

Ja ik zag het :) Fre is een topkerel, doe hem zeker mijn groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alexanderr zei:

Ja ik zag het :) Fre is een topkerel, doe hem zeker mijn groeten!

Doe ik zeker! Ja heel leuk om mee te handelen en in de omgang, echt een leuke ervaring Porsche Approved 'tis bijna als een nieuwe kopen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid