Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Lijkt me nog wel een leuk project om eens te ondernemen :D 

De vraag is alleen: hoe begin je eraan. Zou niet weten waar ik moet beginnen zoeken achter stukken.

ali zeker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, flupke73 zei:

nee, even nerveus

EVO was ook niet blij met de voortrein al spraken ze wel van verschillen tussen diverse wagens die ze doorheen het jaar meekregen van Porsche

 

het is geweten dat constructeurs nog wijzingen doen in den duik om hun product verder te fine-tunen

recent vb is de A45S, cfr podcast Chris Harris

4 uren geleden, Porker zei:

Identiek

jammer en niet jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Lijkt me nog wel een leuk project om eens te ondernemen :D 

De vraag is alleen: hoe begin je eraan. Zou niet weten waar ik moet beginnen zoeken achter stukken.

Ik was net hetzelfde aan het denken; dat idee speelt al enkele maanden in m'n hoofd.

Op zich weet ik wel hoe er aan te beginnen, maar je hebt toch ook wel iemand nodig die een en ander van elektriciteit kent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Audi S8 said:

Ik was net hetzelfde aan het denken; dat idee speelt al enkele maanden in m'n hoofd.

Op zich weet ik wel hoe er aan te beginnen, maar je hebt toch ook wel iemand nodig die een en ander van elektriciteit kent....

Het probleem is vooral dat  je met 400 of 800 volt DC aan het spelen bent. 1 fout en je bent eraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, ir_fuel zei:

Het probleem is vooral dat  je met 400 of 800 volt DC aan het spelen bent. 1 fout en je bent eraan.

Mijn kamerjas geeft meer dan dat hoor :)

Is vooral die amperage die zeer doet.  En autos leveren dat wel ja.

[edit]Was er geen truuk bij versterkers, eerst met uw knokkels aantikken want als ge het met de vingers doet verkrampen ze en grijpt ge net harder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al meerdere Porsches gezien met een “pied de poule” interieur, maar vind dat nergens op de configurator. Speciale bestelling? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30/12/2021 om 18:43, BMWMB zei:

De perfecte GT3 touring:

991.2, donkerblauw, chroom rond de ruiten, geen verduisterde ruiten achteraan, zilveren wielen, en gele klauwen. Veel mooier wordt het imo niet. 😍

https://www.instagram.com/p/CYHWdvboX8v/?utm_source=ig_web_copy_link

 

8116EEE3-D7BA-4F34-8F76-279585F71118.jpeg

Met een donkere kleur, is die zilveren ruitomranding inderdaad wel knap. Retro knipoog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carrera GT:

Fanch: best car ever, Franchitti: most underrated car, Rohl: best Porsche ever

ketels schieten nu in de US ver over 't miljoen, benieuwd waar die over enkele jaren gaan staan kwa prijzen

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, flupke73 zei:

@gTa renderke dat jij wel kan smaken peinz'k:

992_touring_front_1_e25fb38e5ae3a186160a

 

Extreeeem ❤️  Bijzonder knap, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, flupke73 zei:

Carrera GT:

Fanch: best car ever, Franchitti: most underrated car, Rohl: best Porsche ever

ketels schieten nu in de US ver over 't miljoen, benieuwd waar die over enkele jaren gaan staan kwa prijzen

Was ook long overdue imo…

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tjeu zei:

In die tijd was dat behoorlijk in. En Porsche verkocht dat nephritegrün interieur verrassend vaak, gek genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat de max. Combo doet me denken aan die 250 spider van een paar jaar terug op artcurial.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is gewoon te veel. 
Pook, stuur, bovenkant dash (vanaf het contactslot) en bovenkant deurpanelen in het donker en het zou al een heel ander beeld zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid