Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Als ge dat vergelijkt met de huidige vraagt ne mens zich toch echt af waar al die opzichtige addons voor nodig zijn. Gewoon pure lijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, flupke73 zei:

racing green metallic al in 't echt gezien, is echt triest, perfect op een Aston, niet op een Porsche

ik heb dat bij Kronos op een GT3RS gezien

Aston Racing green metallic > akkoord.

77cf9de7cb9d70f4ddfb807cae23bf6f.jpg

Erg flets.

Maar ik had op 't Porsche Racing Green metallic:

image.png.3d3cdaddb1f60b7685121f091f5867f5.png

image.png.101c69088b9f7e9bbc3df6c8b875dce4.png

Da's een zachtere kleurtint, niet licht, niet donker. Ben ik (zeker bij blauw) heel erg fan van. Dit groen ook.
Zou dat nog wel durven speccen op een 911, in plaats van oak. In combinatie met een zoet beige interieur (caramel, Werther's Echte, ...) b.v.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, gTa zei:

Yachting Blue, Gemini, Aqua Blue, Viola, Vida Purple, Racing Green metallic en Lime Gold ❤️

Lindengrün, tannengrün, amethyst, Kobalt. Ik zie die 4 een paar keer op een jaar en die zijn magistraal. Het enige wat ik zowat ontbreekt is een perl metallic gelb

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

Lindengrün, tannengrün, amethyst, Kobalt. Ik zie die 4 een paar keer op een jaar en die zijn magistraal. Het enige wat ik zowat ontbreekt is een perl metallic gelb

Amethyst en kobalt volg ik. Lindengrün is absoluut mijn ding niet (da's toch wat men ook chartreuse noemt, of niet?). Tannengrün ... moet ik checken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, gTa zei:

Amethyst en kobalt volg ik. Lindengrün is absoluut mijn ding niet (da's toch wat men ook chartreuse noemt, of niet?). Tannengrün ... moet ik checken :D 

Chartreuse ja 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze 991 4S Cab zouden we misschien wegdoen door een 992 4 of 4S Cab. De 991 is redelijk wat gestegen in waarde (105 110k) in vergelijking met onze aankoopprijs 2-3j terug. We zouden met zelfde opleg nu naar 992 kunnen gaan zoals we van 997 naar 991 zijn gegaan. 

Heeft 75000 km nu. Gekocht aan 50000km

Iemand met beide gereden, vergelijk 991 / 992 ? Ouders zijn zestigers gebruiken hem als weekendwagen, om mee uit te gaan en grotere trips in de buurlanden, eerder een cruiser i.p.v. sporter ;) Ik rij er niet meer mee nu ik m'n Cayman heb :D 

Bijhouden of upgraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Als ze hem als cruiser gebruiken zou ik upgraden. Nog een stap vooruit qua comfort, ruimte en "GT" gevoel.

Eigenlijk het meest logisch zeker voor hun gebruik en verder grijzend haar ;-). Al veel gelezen over de sound 991/992, toch minder voor velen met de turbo's en lagere longinhoud. Is de sportuitlaat bevredigender qua sound op een 992 dan standaard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Mvl zei:

Is de sportuitlaat bevredigender qua sound op een 992 dan standaard?

Naar mijn idee liggen bij de 992 de twee uitlaten net dichter bij elkaar qua sound.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid