Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Manuele Targa 4 GTS, in carmine, std velgen met center lock, langs buiten geen andere opties (alle details in matzwart as standard passen er machtig bij), binnenin GTS-pakket alcantara/leder met carmine stikking en gordels.
Yes please ❤️   (Wel graag zwarte remklauwen.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gTa zei:

Manuele Targa 4 GTS, in carmine, std velgen met center lock, langs buiten geen andere opties (alle details in matzwart as standard passen er machtig bij), binnenin GTS-pakket alcantara/leder met carmine stikking en gordels.
Yes please ❤️   (Wel graag zwarte remklauwen.)

Kan je hem eens speccen en hier posten ?

Ben ook wel fan van een handbak, geloof zelfs in ‘waardebehoud’ op heel lange termijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar een Targa 4 GTS met PDK in Dolomite silver, blauwe kap en Turbo S velgen met zwarte klauwen. Interieur Graphite Blue met Crayon stiksels, pack '930', tellers in het wit, gordels in Crayon en interieurpakket in koetswerkkleur.

image.png.1d6a17455ab9afa5a735b3a0087f1000.png

image.png.123b55db54c7d9a9117c49ad2c043525.png

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SpeedExceed zei:

Kan je hem eens speccen en hier posten ?

Why? :D  De Configurator staat voor iedereen open! :D 

2 uren geleden, SpeedExceed zei:

Ben ook wel fan van een handbak, geloof zelfs in ‘waardebehoud’ op heel lange termijn. 

Ik twijfel eigenlijk. Zou daar -in het geval ik dat zou kunnen bestellen- verdomd goed mee gaan testrijden.
Zuiver naar prestaties en "daily" gemak zou ik wel een PDK verkiezen, maar zo'n ding zou voor mij zuivere weekender zijn dus dan mag manueel wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, msxx zei:

Hoe mooi een Targa ook is.... een Cabrio is dan toch een logischere keuze?

Heb ik ook lang gevonden, maar de targa is gewoon mooier, imo. Heeft geen rugzak/bochel zoals de cabrio en zelf dicht lijkt-ie open te liggen. ❤️ 
"Nadeel" (-tje?) is dat die altijd als 4 komt, da's imo niet nodig maar bon.

Een GTS coupé naar wens kost 12k minder (mét PCCB erbij en ook met de kuipzetels). 't Zou voor mij dat worden, tbh.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bossie zei:

242293011_2126455224160099_4455049786954810676_n.jpg

242494121_2126456537493301_7132743877136128789_n.jpg

Hard getwijfeld over die kleur, maar IRL en met minder zonnige setting kon het mij niet overtuigen.
Er komt dan gelijk iets teveel bordeaux/bruin in voor naar mijn goesting.
Maar 't is wel een classy kleurtje en eens iets anders dan zwart/wit/grijs/crayon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/9/2021 om 15:02, msxx zei:

Hoe mooi een Targa ook is.... een Cabrio is dan toch een logischere keuze?

Ik heb nog nooit met een Targa gereden, maar hoor wel van eigenaars (van een 991.2), dat ze met open dak veel turbulentie hebben in het interieur eens boven de 100km/u, en veel windgeruis. Bij de 992 zou het beter zijn, maar ik ben er zeker van dat een cabrio met windscherm aangenamer rijdt.

Nog een voordeel van de cabrio is dat je ‘m niet als 4 moet nemen, en dat je de 10mm verlaagde ophanging kan krijgen.

Mijn keuze zou een GTS coupé zijn, een 2 uiteraard, 10mm verlaagd, met PDK, en schuifdak. Zoals mijn huidige S dus. Wel zou ik eens een andere kleur speccen, en zou ik voor Shark Blue durven gaan, met de gele ceramische remmen, en grijze stikking binnen. 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/9/2021 om 15:02, msxx zei:

Hoe mooi een Targa ook is.... een Cabrio is dan toch een logischere keuze?

Targa is vele malen mooier dan de cabrio! Zoals gta zegt, de cabrio heeft precies een bochel zoals schrek.

Zowel gesloten als open vele malen mooier.

Helaas idd enkel in 4 te verkrijgen :(

17 uren geleden, WoKe zei:

Hard getwijfeld over die kleur, maar IRL en met minder zonnige setting kon het mij niet overtuigen.
Er komt dan gelijk iets teveel bordeaux/bruin in voor naar mijn goesting.
Maar 't is wel een classy kleurtje en eens iets anders dan zwart/wit/grijs/crayon

Ik vond dat ook een goeie optie! Maar madam heeft iets tegen rood exterieur :(

Nu, ze gaat het haar nog beklagen, want ik weet al van een paar zwarte taycans die moeten geleverd worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

Ik vond dat ook een goeie optie! Maar madam heeft iets tegen rood exterieur :(

Nu, ze gaat het haar nog beklagen, want ik weet al van een paar zwarte taycans die moeten geleverd worden...

't Is allemaal zwart, wit, grijs en crayon dat ge ziet.
Ik ben voor mamba green gegaan 😎

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/9/2021 om 16:39, gTa zei:

Manuele Targa 4 GTS, in carmine, std velgen met center lock, langs buiten geen andere opties (alle details in matzwart as standard passen er machtig bij), binnenin GTS-pakket alcantara/leder met carmine stikking en gordels.
Yes please ❤️   (Wel graag zwarte remklauwen.)

Ja please😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid