Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Had de 997.1 turbo niet ook al dat betere systeem?

Geplaatst:
3 minutes ago, gTa said:

De 911 diesel is plots toch niet meer zo veraf.

Tot die dag, denk ik dat er maar weinig argumenten bestaan dat Porsche ooit een slechte 911 heeft gebouwd. Sommige zijn misschien mooier dan anderen, idem voor rijgedrag. Maar een 911 lijkt mij zo ongeveer de "safest bet" in de autowereld. Tweedehandsprijzen spreken voor zich. 

Geplaatst:
2 uur geleden zei BMWMB:

Sportwagen? Ik denk dat de 911 toch ook wel de ambitie heeft om een kilometervreter te zijn om 50k km per jaar af te leggen, want door de jaren is 'm alsmaar luxueuzer en comfortabeler geworden. Als daily een 4 met PDK, ik blijf erbij. Ik zie mij niet driftend naar mijn klanten rijden. :)

Ik kom driftend op mijn werk toe :D (echt)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Pas misschien je rijgedrag aan de omstandigheden aan? 4WD levert enkel tractie, niks meer ... dus als je die extra tractie van een 4WD nodig hebt om jouw rijgedrag te ondersteunen, dan vrees ik dat je gewoon niet aangepast rijdt en vroeg of laat met te weinig grip een bocht verkeerd gaat afronden oid.

En in plaats van de auto altijd alles te laten doen, kan 't misschien ook een openbaring zijn om écht te leren rijden, te leren beheersen. Overal stampen en je dan op de borst kloppen "kijkt nekeer!", dat kan iedereen ... maar de grootste voldoening ligt daar niet.

Je beschrijft net 99% van de "sportieve" rijders :D

Geplaatst:
1 uur geleden zei Tom Bentley:

Zo "comfy" is een 911 nochtans niet. Er is inderdaad een imago verbonden aan Porsche-eigenaars, maar vind niet dat Porsche hier op 1 of andere manier aan toegeeft. 

Hier heb je ook wel een punt. Ik kan mijn 991GTS niet echt comfy noemen, en mijn madamme gaat zeggen "comfy" kendoe kendoe, welke zot zegt dat? 

Geplaatst:
54 minuten geleden zei ir_fuel:

Toch maar weer mooi bevestigd dat men eigenlijk een BMW zoekt met een Porsche badge op, inclusief xDrive tegenwoordig :P 

Ik weet wel, ik probeer teveel de positieve kant te zien in de dingen maar ten eerste heb ik daar niet echt een probleem mee dat niet-puristen een 911 willen hebben, en ten tweede, ik denk dat er toch ook aan gewerkt wordt om meer 'Jekyll and Hyde' karakter in sportwagens te steken. Gemakkelijk als ze andere dingen aan hun hoofd hebben en toch nog een uitdaging als ze er zin in hebben.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Jokke_vlo:

Hier heb je ook wel een punt. Ik kan mijn 991GTS niet echt comfy noemen, en mijn madamme gaat zeggen "comfy" kendoe kendoe, welke zot zegt dat? 

Gelukkig heb ik wel de 'comfort'stoelen. :P

Geplaatst:

Ik snap perfect wat BMWMB bedoelt. Momenteel een 991-2 2S onder mijn gat en met dit vettig weer is dat inderdaad niet super plezant rijden. OK, als je elke minuut van elke rit wil rijden als een professionele piloot, ja. Maar als je gewoon vlot wil rijden en ondertussen uw telefoons wil doen ... doe mij ook maar een 4.

• Vind ik leuk 2
Gast wooter
Geplaatst:

Ik vind dit weer eigenlijk wel plezant in mijn Z4. Hard kan je niet rijden, maar het kontje zwiept.

Geplaatst:

Hoe vettiger hoe prettiger!

Geplaatst:
2 hours ago, gTa said:

Had de 997.1 turbo niet ook al dat betere systeem?

Inderdaad.

Geplaatst:
28 minutes ago, Alexanderr said:

Ik snap perfect wat BMWMB bedoelt. Momenteel een 991-2 2S onder mijn gat en met dit vettig weer is dat inderdaad niet super plezant rijden. OK, als je elke minuut van elke rit wil rijden als een professionele piloot, ja. Maar als je gewoon vlot wil rijden en ondertussen uw telefoons wil doen ... doe mij ook maar een 4.

En ik ben dan van de mening dat je niet in een sportwagen moet kruipen :D 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
11 minuten geleden zei wooter:

Ik vind dit weer eigenlijk wel plezant in mijn Z4. Hard kan je niet rijden, maar het kontje zwiept.

Kan je beter een MX-5 kopen.

Geplaatst:
14 minuten geleden zei ir_fuel:

Ik kruip (nog) niet in mijn auto, ik stap in. :D

Geplaatst: (aangepast)

mag een kleurtje hebben, neen?

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9HcnyInrHKxJTTPE3kUWFYRpwY4EJl%25Tx7Jm8Uv1TjFHIQuWgds6yJ5EiSRlW9RCvW6pXdGA72EGL5%25FSPYE5N9y5u4w3UyykoCkGXQD9TzeyufIr3pyI9EUFtrCGNFw66AHYp9YK7%25oPUSbQ9rzELSbZ4Zo%25Odel2Pc332jjW8uVXrqZYodr5OtZHv31u9jMXTyszdBEGrTaQSFNtuvLTCQgY7ZlUSo0DkPfYx

aangepast door Mich
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:
24 minuten geleden zei ir_fuel:

T was dat of een Transporter

Geplaatst:
13 minutes ago, Alexanderr said:

T was dat of een Transporter

Ok, je hebt een punt :D 

Geplaatst:
23 minutes ago, Mich said:

mag een kleurtje hebben, neen?

Ben eigenlijk nooit fan geweest van een gewone 911 in een felle kleur. Ik vind de lijnen daarvoor te klassiek.

Zodra er spoilers opgesmeten worden verandert de zaak imo :) 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Idem. Rijdt hier in de streek een rode 997 carrera rond met standaard velgen. Trekt op de zak....was de 997 Turbo van mijn vennoot in het rood exterieur ( of geel [emoji7] ) dan stond die hier nog [emoji3]

Geplaatst:

Ik ben absoluut voorstander van een kleur op een 911 ... maar dan moet het inderdaad wel een auto zijn die leuke wielen heeft, anders vind ik er ook niks aan.

Een GTS in een kleurtje is sowieso een goed idee!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb gisteren aan Macan zien rijden in dat blauw. Lelijk en vet tegelijk :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De 991 gts kan wel kleurtje hebben. De brede kont brengt wat extra welving en de wielen zijn groot genoeg. Plus de verlaging maakt het geheel gedrongen.

Indian red staat em heel mooi vind ik. Irl gezien.
Het geel is ferm op foto maar zou wel es kunne tegenvallen.

Geplaatst:

Zoek eens op yellow R, dan zie je het resultaat. Zelfs met groene strepen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid