Ga naar inhoud

Sleutelen aan een R4


Jupke

Aanbevolen berichten

Als je iets niet weet, pc op, google open en zoeken he, uiteindelijk kom je er altijd wel uit. :wink:

Absoluut. Vind het zelf ook leuk (wel eerder aan moto's dan aan otto's, heb je minder plaats voor nodig he)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut. Vind het zelf ook leuk (wel eerder aan moto's dan aan otto's, heb je minder plaats voor nodig he)

Aan de GSX heb ik ook alles zelf gedaan. Mijn fietsen nu ook. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Je moet dan eens naar een meeting of rondrit komen van de Renault 4 Club België he :)

Spijtig genoeg is ie niet meer in mijn bezit.

Tien hij afgekeurd is wegens teveel roest aan dragende onderdelen heb ik hem van de hand gedaan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig genoeg is ie niet meer in mijn bezit.

Tien hij afgekeurd is wegens teveel roest aan dragende onderdelen heb ik hem van de hand gedaan. ;)

Ah jammer. Wij hebben hier ook nog een Renault 4 staan voor een rallyproject, maar het zal dit jaar niet doorgaan voor ons jammer genoeg, dus we gaan hem wellicht ook moeten verkopen. Er is ook roest aan, maar niet aan de dragende delen (pics). Indien interesse, moet je maar iets laten weten via privébericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het oude blok hier nog staan.

Draait perfect (ale, toen ik hem gedemonteerd heb toch) alleen dus een lek aan 1 van de dichtingen.

Moest je iemand weten met interesse, bvb voor onderdelen of zo ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid