Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, BMWMB zei:

Het verschil tussen een BMW 7 en 5.

En als EV efficiënter qua binnenruimte, ideaal dan?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  1. Taycan – 2 wiel aangedreven – in 240kw (326pk) versie overboost 280kw (380pk) – prijs vanaf : 75.0000 € Excl. Btw.
  2. Taycan 4S – 4 wiel aangedreven – in 320kw (435pk) versie overboost 360kw (490pk) – prijs vanaf : 95.000 € Excl. Btw.
  3. Taycan 4S Performance Pack – 4 wiel aangedreven – in 380kw (516pk) versie overboost 460kw (625pk)
  4. Taycan Top - 4 wiel aangedreven – in 460kw (625pk) overboost 505kw (686pk) – prijs vanaf 130.000 € Excl. Btw.
  5. Taycan Top S- 4 wiel aangedreven - in 460kw (625pk) overboost 560kw (760pk) – prijs vanaf 160.000 € Excl. Btw.
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan voor niemand een verrassing zijn .. Het prijsverschil tussen de instapper en de Top S is wel gigantisch ..

Ik zou moeilijk kunnen kiezen, mocht ik vandaag een fiscaal interessante auto moeten kiezen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Denk dat ik ook richting de 4S zou denken...

Mooie opvolger van madam haar GLC :D

Zeg @Alexanderr zou het mogelijk zijn om eens te fiksen dat ze een camionette maken bij Porsche... Dan kan ik richting full porsche garage gaan :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik ook richting de 4S zou denken...
Mooie opvolger van madam haar GLC [emoji3]
Zeg [mention=477]Alexanderr[/mention] zou het mogelijk zijn om eens te fiksen dat ze een camionette maken bij Porsche... Dan kan ik richting full porsche garage gaan [emoji3]


Koop en VW camionette en plak er een Porsche badge op ? [emoji23]
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



In de positieve of negatieve zin ?
In de negatieve zin.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Germinal zei:

Koop en VW camionette en plak er een Porsche badge op ? emoji23.png

 

 

Zoiets :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

De producties beginnen in september 2019 en we zullen de details voor de opties hebben in de loop van de maand Juni.

De Top en Top S modellen zullen eerst worden geproduceerd met eerste leveringen eind 2019 – begin 2020.

De Taycan 4S zal leverbaar zijn vanaf februari 2020.

De Basis Taycan zullen pas vanaf Juni 2020 in productie gaan met levering eind 2020 – begin 2021.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De producties beginnen in september 2019 en we zullen de details voor de opties hebben in de loop van de maand Juni.

De Top en Top S modellen zullen eerst worden geproduceerd met eerste leveringen eind 2019 – begin 2020.

De Taycan 4S zal leverbaar zijn vanaf februari 2020.

De Basis Taycan zullen pas vanaf Juni 2020 in productie gaan met levering eind 2020 – begin 2021.

 
 


Al iets geweten over t aantal kWh ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/9/2019 at 6:43 PM, Daggie said:

3. Taycan 4S Performance Pack – 4 wiel aangedreven – in 380kw (516pk) versie overboost 460kw (625pk)

En wat moet die kosten? 

 

Maar dus allemaal met 90 kWh capaciteit? En vanaf wanneer is den Cross Turismo leverbaar? 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid