Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

Op het salon nog vernomen ( eigenlijk daarvoor ook ) dat gewicht 2.2-2.4 ton zal zijn én dat de taycan dezelfde batterij als de e-tron zal hebben.

Volgens iemand bij Porsche : batterij leeg na 2 rondjes op de ring. Lijkt mij wel straf. Maar 3 rondjes ga je sowieso niet halen lijkt me.

Ik heb geen interesse meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan tenminste een eerlijke en realistische uitspraak van die gast i.p.v. dingen te beloven die niet haalbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/1/2019 om 13:26, Germinal zei:

Op het salon nog vernomen ( eigenlijk daarvoor ook ) dat gewicht 2.2-2.4 ton zal zijn én dat de taycan dezelfde batterij als de e-tron zal hebben.

Volgens iemand bij Porsche : batterij leeg na 2 rondjes op de ring. Lijkt mij wel straf. Maar 3 rondjes ga je sowieso niet halen lijkt me.

Ik heb geen interesse meer.
 

wie koopt er ook een EV om op de ring te gaan rijden :fp: 

Toch rare kerel zenne 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie koopt er ook een EV om op de ring te gaan rijden :fp: 
Toch rare kerel zenne [emoji1] 

Ik kan ook niet altijd goed volgen :) maar om foute beslissingen te vermijden denk ik oprecht dat het geen kwaad kan, voor Germinal, om een paar keer te gaan karten met mannnen die dat een beetje kunnen en idem voor trackdays en het bijhorend materiaal. Denk dat het wat “klaarder” in het hoofd zou worden. Ik herken er mezelf in 10 jaar geleden. Toen dacht ik ook dat een “all in one” auto bestond.

Gelukkig liep hier toen een zekere@gta rond die me naar zijn trackdays kreeg en in een Lotusje. Dat was even landen op beide voeten.......

Een EV als trackday/ring speeltje die naam waardig, zelfs sporadisch zie ik er nog niet direct komen.....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


.Gelukkig liep hier toen een zekere[mention=145]gta[/mention] rond die me naar zijn trackdays kreeg en in een Lotusje. Dat was even landen op beide voeten.......



Ik herinner me jouw eerste trackday in Zolder nog met de oranje CUP260 [emoji6]
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook :inlove:
Toen was het best nog comfortabel om te passagieren! 

3 keer rond mijn as de zandbak in = comfortabel ? :):):)
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de volgende stap was een GT3RS. En toen jagen achter Piet met zijn E36 M3 op Folembray. Heerlijk ritje was dat.  Hij had nog al een speciale manier om u niet door te laten :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de off topic, er bestaat nog geen "memories" topic denk ik :)

Eerste trackday met de Lotus :) ging daar echt zwaar rond ! 

En een foto van de trackday of het fantastische circuit van Mas Du Clos (mocht ik daar ooit nog eens kunnen rijden ik teken zonder nadenken). 

 

 

ps: @mods @ir_fuel  misschien kan je dit verplaatsen naar een topic trackdays of memories (er zijn er hier ondertussen wel wat op vele vlakken). Soit dit is redelijk zwaar off topic :D 

zolder042010_7.jpg

S05.jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

is die onderste Mas du Clos, met Rangelove zijn visnet-accessoire met gele tanden? 😛

mijne max had geen achterruit en ik 'mocht' met pa's C4S gaan, ding was nog waardelozer op circuit dan in de bergen

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
46 minutes ago, Thebiemerke said:

Naam mag aangepast worden naar Taycan ipv Mission E + verplaatsen naar juiste sub :)

@Ritsuke @ir_fuel @Jupke

Niet beter van daar een nieuw topic aan te maken bij nieuwe wagens of is het nog steeds een scoop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jupke zei:

Niet beter van daar een nieuw topic aan te maken bij nieuwe wagens of is het nog steeds een scoop?

Nog steeds een scoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid