Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
&key=aecb6c1ea9d70c241b4ad90eeffe976b79a4e58808d0c16898ba6f55c18a1333
 
En da's dan weer heel knap ... 
Dik in het zwart.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dat is imo een van de nadelen van Porsche; het finale ontwerp sluit zeer nauw aan bij de respectievelijke concept car waardoor de finale release geen grote verrassing meer is. Zie 918 Spyder en Panamera ST.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Audi S8 said:

Dat is imo een van de nadelen van Porsche; het finale ontwerp sluit zeer nauw aan bij de respectievelijke concept car

Die Mission-E ziet er toch serieus anders uit dan de elektrische Panamera die ze nu gemaakt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

Die Mission-E ziet er toch serieus anders uit dan de elektrische Panamera die ze nu gemaakt hebben.

Algemene proporties zijn dacht ik toch hetzelfde gebleven, ni? De deuren en de wielen zijn wat generieker geworden idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ir_fuel zei:

Die Mission-E ziet er toch serieus anders uit dan de elektrische Panamera die ze nu gemaakt hebben.

Wait and see... Wat is er voor jou dan zo verschillend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Audi S8 said:

Wait and see... Wat is er voor jou dan zo verschillend?

Allez man 

 

porsche-says-mission-e-will-have-several

 

2020-porsche-taycan-spied-in-shanghai.jp

 

Ik spreek niet over de wielen en de absurde verlaging van het concept, maar de ganse lijn achteraan is anders. Je gaat van een sportwagen look naar een gezinswagen look. Kijk al eens naar de grootte van de achterste zijruiten. Allemaal gedaan om meer ruimte te hebben binnen waarschijnlijk, maar het verandert toch wel serieus de lijn van de auto. De afstand tussen het achterwiel en de achterkant is ook vergroot. De neus is ook anders. De bulten op de vleugels zijn lager tov de klep bv.

Dat zorgt er allemaal voor dat je meer en meer weggaat van de sportwagens in het gamma en naar de Panamera kant trekt.

Als dat voor jou natuurlijk gelijk is aan "bijna het concept", ja, dan zijn we natuurlijk uitgepraat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

26 times from 0–200 km/h and back: the new Porsche Taycan demonstrates its staying power in an initial test with Fully Charged Show where the 600 PS pre-series version accelerated from 0–200 km/h in just under ten seconds. The difference between the fastest and the slowest attempts was just 0.8 seconds.

67721077_10157939505552668_8367504819925

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche heeft dat slim gedaan qua design en grootte, want het wordt een 4-deurs 911. Dit wordt een zalig ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij toch eerder een baby Panamera als een 4-deurs 911. Ik heb hem nu al enkele keren gezien gedurende 2j en deze week quasi dagelijks.  Jammergenoeg nog geen kans gehad om er mee te rijden.

Volgens collega's  heeft Porsche het wel vrij goed voor elkaar, zeker de versie die we nu tot onze beschikking hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Germinal zei:

Ze missen toch 1 belangrijk ding en dat is een laadnetwerk.. zeker wat België betreft

Dit zijn wagens die gekocht worden als 2de wagen. Niet om de EV fanboy te gaan uithangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Ik ken meerdere mensen die al eentje in bestelling hebben, en voor elk van hen zal het een daily worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, BMWMB zei:

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Ik ken meerdere mensen die al eentje in bestelling hebben, en voor elk van hen zal het een daily worden.

Mag een daily zijn hé, is nog iets anders dan elke dag 600km te willen rijden 😉 

Wat ik bedoelde, ze hebben heus wel nog iets staan met een motor in.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, tato zei:

Voor mij toch eerder een baby Panamera als een 4-deurs 911. Ik heb hem nu al enkele keren gezien gedurende 2j en deze week quasi dagelijks.  Jammergenoeg nog geen kans gehad om er mee te rijden.

Ik denk dat je standpunt dan zou wijzigen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid