Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Op ‎9‎/‎11‎/‎2018 om 19:32, Germinal zei:

 

 


Iets geweten vanaf wanneer configureerbaar ? Zomer 19 vermoedelijk ?

 

Q3/2019.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm



“De actieradius ligt op om en bij de 500 km (NEDC). WLTP-waarden zijn er nog niet aangezien daarvoor eerst het productiemodel moet klaar zijn, aldus Porsche AG.”


Voorspelt weinig goeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan koop je beter de roadster van tesla [emoji17]

Die ging 200kwh batterij hebben.. ik vrees dat de taycan gewoon dezelfde batterij als de e tron zal hebben [emoji848]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voorspel WLTP 400km, EPA 350km, reeel 320km.


300km reëel tot je natuurlijk wat begint op te trekken en/of een zware voet hebt dan sta je na 200km of minder stil.. vandaar het belang van batterijcapaciteit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk eraan dat een 200kWh batterij natuurlijk langer duurt om te laden dan 100kWh. De relatie is overigens niet x2 want met 200kWh batterij heb je meer cellen waarover je meer vermogen kan verdelen. Je kan dus sneller 100kWh in een 200kWh batterij krijgen dan 100kWh in een 100kWh batterij.

Link naar reactie
Delen op andere sites



300km reëel tot je natuurlijk wat begint op te trekken en/of een zware voet hebt dan sta je na 200km of minder stil.. vandaar het belang van batterijcapaciteit

En tot het kouder wordt....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche heeft al langer de reputatie van bizarre benchmarks te hanteren. Hoe die fanboy's dat niet durven onder ogen zien... de feiten zijn er.

 

 

37600687_10156522603822389_7876160415233

911-992-Porsche-Carrera.jpg

Porsche-Turbo-fl-2.jpg

Porsche-911-GTS-Coupe-5.jpg

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden ze die ook gaan inzetten in hun winterstages? :lol:

Ah ja, voor de culinaire deelnemers zodat die veel kunnen gaan eten, drinken en naar toilet gaan als de auto’s aan het laden zijn [emoji23]
  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Porsche een voorschot op een nog niet gelanceerde auto? Welke garage is dat? Denk dat ze dat niet eens "mogen" @alexanderr ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Porsche een voorschot op een nog niet gelanceerde auto? Welke garage is dat? Denk dat ze dat niet eens "mogen"@alexanderr

Euh ben ik nu mis, maar er worden toch een hoop voorschotten betaald voor modellen die er (zouden) gaan komen? Ikzelf bijvoorbeeld....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎/‎11‎/‎2018 om 11:38, ir_fuel zei:

Ik denk eerder dat het uwe dealer zal zijn. Dat geld gaat niet onmiddellijk terugvloeien naar de rekeningen van Porsche denk ik.

 

Op ‎20‎/‎11‎/‎2018 om 11:46, Jokke_vlo zei:

Bij Porsche een voorschot op een nog niet gelanceerde auto? Welke garage is dat? Denk dat ze dat niet eens "mogen" @alexanderr ? 

Tag gemist ...

Het is een programma van D'Ieteren waarin er gevraagd wordt om een fee van 2.500 EUR te betalen (kan allemaal online) op rekening van D'Ieteren en dat je toegang geeft tot de club van prospects. Ik ga er van uit dat je als eerste op de hoogte wordt gehouden van events; nieuws, etc.

Belangrijk is inderdaad dat het niet bindend is; dwz als de auto je tegenvalt, je het gewoon kunt terugvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid