Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb ook zo'n oranje stylo

Ook van COTW ??

Geplaatst:
Ook van COTW ??

Nee van een andere firma :grin:

Geplaatst:
Nee van een andere firma :grin:

:down:

Geplaatst:
vuil :inlove:

Thumb resize.

Hier mag je maar 50 hoor mijnheer.

Geplaatst:

Hij rijdt toch 50 + tellerafwijking?

Geplaatst:
is dat rowan atkinson bij de mille?

Jep deed mee met een BMW 328 Millie Miglia Roadster uit 1939.

Rowan-Atkinson-mille-miglia-bmw-328.jpg

Geplaatst:

Weet iemand hoeveel M3's (coupés) er tot nu toe verkocht zijn? Lijkt me dat de E46 M3 veel populairder was.

Geplaatst:
Thumb resize.

Mooie wagen, maar helaas hoef ik maar max 10km te rijden om nog eenzelfde te zien.

Geplaatst:
Weet iemand hoeveel M3's (coupés) er tot nu toe verkocht zijn? Lijkt me dat de E46 M3 veel populairder was.

Naar cilinderinhoud/taks toe lijkt me dat vrij vanzelfsprekend.

Geplaatst:
Naar cilinderinhoud/taks toe lijkt me dat vrij vanzelfsprekend.

Toch ook door de aankoopwaarde? Een e46 heb je al voor een aanvaardbare prijs. Binnen paar jaar zullen er ook wel meer e9x M3's rijden dan het nieuwe model?

Geplaatst:
Toch ook door de aankoopwaarde? Een e46 heb je al voor een aanvaardbare prijs. Binnen paar jaar zullen er ook wel meer e9x M3's rijden dan het nieuwe model?

Denk van niet door de hoge BIV + taks

Geplaatst:
Denk van niet door de hoge BIV + taks

Oké, een ervaringsdeskundige heeft gesproken ;)

Geplaatst:

Ik heb nochtans de indruk meer E92 M3's te zien dan E46's :$

Geplaatst:

Ik zie precies vooral E36 M3's. E46 en E90 zelden, op de E46 CSL na die hier in't dorp daily wordt gebruikt :lol:

Geplaatst:
Ik zie precies vooral E36 M3's. E46 en E90 zelden, op de E46 CSL na die hier in't dorp daily wordt gebruikt :lol:

Hier is het net andersom. Dagelijks valt hier wel een E46 of E90-variant te spotten. E36 zie ik hier quasi nooit.

Geplaatst:

Nieuw he of wanneer er nog geen vervanger van is, lijkt me logisch dat een e46 nu goedkoop is.

De bmw e63 is trouwens officieel een sjaloeki wagen sinds deze zomer, had het zo snel niet verwacht. :'(

Geplaatst:

zo, propellorverhaaltje doorprikt :lol:

Geplaatst:

Die zie je inderdaad regelmatig rijden, kerel doet het precies wel liever rustig aan want heb hem er nog nooit mee door zien vlammen.

Geplaatst:
Mooi hoor !

Zeer spijtig dat ze die velgen niet 1 inch groter gemaakt hebben. Zou zo veel vetter geweest zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid