Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

BMW 330i in Portimao Blue gets some M Performance upgrades

2019 BMW 3er G20 M Performance Tuning Portimao Blau 330i 02 830x553

Even before the official market launch of the new BMW G20 3 Series, the M Performance Parts division is celebrating its second major appearance. After …

Even before the official market launch of the new BMW G20 3 Series, the M Performance Parts division is celebrating its second major appearance. After we were able to photograph an Alpine White G20 320i M Performance in Portugal, now it’s time to see what the aftermarket parts would look like on a 330i in Portimao Blue.

The BMW 3 Series G20 displayed here was configured by the Matthes Group car dealership in Germany and shows that the dark accents look very sporty even with a blue paint. The basis for the tuning appearance is the 330i equipped with the already aggressive M Sport Package and the Extended Shadow Line option which already includes some black accents.

 

2019 BMW 3er G20 M Performance Tuning Portimao Blau 330i 03 830x553

 

A special eye-catcher are the 20-inch M Performance light-alloy Y-spoke wheels 795M in matte black.

 

Other tuning elements in high-gloss black are the front splitter, the rear bumper trim, the rear diffuser and the side skirts. Another dark accent is the rear spoiler lip made of carbon fiber. On the doors, the black M decorative look decor completes the appearance of the modded 3 Series.

 

2019 BMW 3er G20 M Performance Tuning Portimao Blau 330i 04 830x553

Most of the elements painted here in high-gloss black are also available in carbon, which makes the M Performance accessories even sportier.

As customers and tuning shops are getting their first 3 Series units, we expect to see an impressive number of unique builds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan je per model terugvinden wat programmeerbaar is via de sleutel ?

Dingen zoals spiegels die mee inklappen als je de wagen op slot doet en drgl...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tweeliter benzine van 184 pk waar PowerPlus in het Brusselse een 75pk extra in vindt (en 150 Nm koppel!), is dat de N20 of de B48?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, 3000 zei:

Die tweeliter benzine van 184 pk waar PowerPlus in het Brusselse een 75pk extra in vindt (en 150 Nm koppel!), is dat de N20 of de B48?

130 pk de liter, als dat atmosferisch is moet dat al behoorlijk hoog in de toeren gaan.  Ik weet niet of ik dat moet geloven

Link naar reactie
Delen op andere sites

130 pk de liter, als dat atmosferisch is moet dat al behoorlijk hoog in de toeren gaan.  Ik weet niet of ik dat moet geloven

N20 en B48 zijn beide turbo benzine’s.
Collega van mij had 100pk winst na tuning van zijn n20b20. Deze is een paar maand erna wel in de soep gedraaid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Michiel. zei:


N20 en B48 zijn beide turbo benzine’s.
Collega van mij had 100pk winst na tuning van zijn n20b20. Deze is een paar maand erna wel in de soep gedraaid.

Owkeeeej 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een BMW 318d van rond 2015, wat zijn daar de aandachtspunten van? Problemen waar je specifiek moet opletten? 

Ik ga morgen zien naar eentje voor een kameraad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Dimitri said:

Een BMW 318d van rond 2015, wat zijn daar de aandachtspunten van? Problemen waar je specifiek moet opletten? 

Ik ga morgen zien naar eentje voor een kameraad :)

Als het een LCI is zou er niet veel mogen zijn om van wakker te liggen volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geven ze een 740e gratis bij een doos cornflakes ofzo? Hoeveel keer ik dat model niet tegen kom in de week en quasi allemaal met M-pack, zwart of donkergrijs. De nieuwe A8 zie je zo goed als nooit en een S-klasse kom je ook niet te vaak tegen.

Zou zelf durven stellen dat ik vaker een 7 zie dan een 5 berline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid