Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Asserti zei:

Dan had je m’n matte XM label red met hoogglans zwarte accenten moeten zien!

 

Ik zou gelijk de manuele durven nemen wegens unieker en daardoor sneller verkoopbaar 

Maakt niet uit welke kleur je daar op plakt, staat in mijn persoonlijke top 3 van lelijkste wagens die BMW in productie heeft gebracht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gTa zei:

Is dat Frozen Deep Green eigenlijk hetzelfde als San Remo Green, maar dan met matte laklaag?
Configurator is daarvoor niet echt betrouwbaar, maar het lijkt me dat San Remo lichter is?

Neen, is de matte versie van… Deep Green Metallic. 🙂 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mo vent toh :D

afbeelding.png.14c8fb40b751513ef6fa905cfb91b4a4.png

Weet je nog toen die online kwam, @bt.? Vond het meteen stevig geprijsd. Ondertussen nog altijd te koop. We zijn 1,5 jaar later. :D

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-z4-2-5i-individual-composition-e85-benzine-blauw-36555dba-09dd-4a7c-b95e-ecf20c7797cd?source=favorites_list&cldtidx=10&lastSeenGuidPresent=true

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen qua beschrijving kunnen veel verkopers hier nog iets uit leren.

Bij de meeste particulieren gaat het niet verder dan 'perfecte staat' en/of 'fuul optie'

En als je dan wat doorvraagt komen ze niet verder dan 'staat volledig in orde'

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Fr79 zei:

Moet zeggen qua beschrijving kunnen veel verkopers hier nog iets uit leren.

Bij de meeste particulieren gaat het niet verder dan 'perfecte staat' en/of 'fuul optie'

En als je dan wat doorvraagt komen ze niet verder dan 'staat volledig in orde'

Agreed, maar je vergeet erbij te vermelden dat het hier om een Hollander gaat en dat die zich doorgaans beperken tot (1) het schrijven van een wervend verkoopsteksje en (2) het laten primeren van 't poetsen van de auto inclusief motorruimte, op het effectieve grondige (technische) onderhoud. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/26/2024 at 8:16 PM, ex-Mooseman said:

Boxter

Fucking hell, en niemand reageert hier op.

Al een chance dat hier een mod zit die af en toe eens gaat kijken in oninteressante topics 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, gTa said:

Agreed, maar je vergeet erbij te vermelden dat het hier om een Hollander gaat

Vergeet het.

Ik zie om te beginnen al geen dt-fouten in de tekst :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Vergeet het.

Ik zie om te beginnen al geen dt-fouten in de tekst :D 

Tut tut tut! De laatste tijd lees ik redelijk wat annonces van Keziërs en ik moet zeggen: er zijn er een aantal bij die verdomd propere teksjes schrijven, effectief zonder spellingsfouten!

Wel steevast zo stroperig als een Werther's Echte. De "We betreden de woning via de inkom en worden meteen verwend door het imposante zicht op de massief houten, handgemaakte trappartij"-immo-annonce-trend begint zich ook in de autozoekertjes door te zetten. 😷
Genre: "Beeld je in: het is 1992 en als goed boerende drankenhandelaar ben je op het punt gekomen om jezelf te verwennen met het summum van wat op dat moment geldt als emotionale Drittwagen. Na de deugddoende handtekening op de bon bij Das Haus om de hoek, wacht je nog enkele maanden en dan is-ie er: je eigen, nagelnieuwe SL."

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat van die Z4 kan je toch bezwaarlijk goed geschreven noemen? Hollanders hebben daar wel een handje van weg, rare zinsbouw en interpunctie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Vergeet het.

Ik zie om te beginnen al geen dt-fouten in de tekst :D 

En om toch even de mieren een beurt te geven, ook al zijn het geen dt-fouten:

  • Papel = fout, het moet Pappel zijn (het Duits voor 'populier').
  • De eenheid van koppel is Nm, geen nm.
  • Spaties tussen getallen en de eenheden?
  • Eigenaresse :D
  • 'in gebruik name'

Enz.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, JanC zei:

Maar dat van die Z4 kan je toch bezwaarlijk goed geschreven noemen? Hollanders hebben daar wel een handje van weg, rare zinsbouw en interpunctie...

Vind ik persoonlijk ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Het woord "woonachtig" vind ik ook tenenkrullend trouwens 😛 

En kinderen?
- Jahaaa, tweej stuks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Mo vent toh :D

afbeelding.png.14c8fb40b751513ef6fa905cfb91b4a4.png

Weet je nog toen die online kwam, @bt.? Vond het meteen stevig geprijsd. Ondertussen nog altijd te koop. We zijn 1,5 jaar later. :D

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-z4-2-5i-individual-composition-e85-benzine-blauw-36555dba-09dd-4a7c-b95e-ecf20c7797cd?source=favorites_list&cldtidx=10&lastSeenGuidPresent=true

Is dan ook nét geen topspec, imo.

De keuze van houtinleg is niet je dat en blijkbaar wil ‘iedereen’ de optionele kuipstoelen 🤷🏻‍♂️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurd er hier allemaal in West-Vlaanderen?

Enkele weken geleden heeft BMW Dejonchkeere uit Roeselare BMW Coquyt uit Brugge overgenomen...

Zonet een mail gekregen dat BMW Demey uit Maldegem en Knokke BMW Verhelst uit Oostende heeft overgenomen..

De groten worden groter blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleintjes gaan eruit? Voornamelijk wegens geen opvolging.

BMW Van den Broeck ook overgenomen door de (franse) eigenaars van Monserez als ik het goed begrepen heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2024 om 18:06, Tommie zei:

Gisteren eentje besteld, identieke uitvoering. Wel in automaat because verkoopbaarheid...

En 10+ extra jaar en de automaten gaan voor de helft als de manuele. Because herverkoopbaarheid 2e eigenaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/2/2024 om 17:26, Stancke zei:

De kleintjes gaan eruit? Voornamelijk wegens geen opvolging.

BMW Van den Broeck ook overgenomen door de (franse) eigenaars van Monserez als ik het goed begrepen heb?

Monserez heeft volgens mij Kortrijkse eigenaars? Charles Monserez zat bij mij in't middelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Stancke zei:

Zij zitten er ook nog in maar (groot) deel verkocht aan franse groep.

Ah kijk, wist ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid