Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je wil, heb ik nog een set wintervelgen en banden van de M4 liggen...zou normaal moeten passen

Mag je mij ook eens doorsturen :ninja: 

Geplaatst:

Ja, echt hé. Nog een kitje PSS10 en 'm daarmee een cm of 3 laten zakken, en klaar.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wat is eigenlijk de meerwaarde van deze 2 tov de 1? Looks? Tot ze de 1 een FL gaan geven. Onderstel? Peekaas? Wegligging? Total performance package?

Geplaatst:

Er bestaat geen M versie van de F20 1 reeks. En die heeft al een facelift gehad.

Geplaatst:

Wat is eigenlijk de meerwaarde van deze 2 tov de 1? 

Geen, want de M1 is 1000 keer cooler.

M1 :inlove:

Geplaatst:

Brengt me weer al bij de volgende vraag: waarom bij de 1 ze hem 1M noemen en bij de 2 de M2. Omdat er in het verleden al eens een M1 was?

2qtz49c.jpg

Geplaatst:

Brengt me weer al bij de volgende vraag: waarom bij de 1 ze hem 1M noemen en bij de 2 de M2. Omdat er in het verleden al eens een M1 was?

2qtz49c.jpg

...

Geplaatst:

Ja, echt hé. Nog een kitje PSS10 en 'm daarmee een cm of 3 laten zakken, en klaar.

:lolz:

Class!

Even naar deze video kijken. Als je die niet volledig wil bekijken vind je de oplossing van je vraag vanaf 0.40. Hopelijk is het een beetje verstaanbaar.

Die gast komt juist buiten uit de Red 'n Blue.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Aftermarket velgen, verlaging, zwarte niertjes of gelijk welke niet OEM rommel op een kist zetten zonder dat de inhoud er ook is, is naar mening al even stom. 

Op een bmw hoort dat zo.

Stiletto's en korte rokjes zijn ook ordinair, maar laten we eerlijk zijn, het is fucking geil.

Geplaatst:

Nickname Mayo & opscheppen over de eerste M2 in België. Mooie entree :lolz:

Geplaatst:

Oost-Vlaanderen. Ik heb de mijne... Euh die van mijn vrouw een week voor hem besteld, maar Oost-Vlaanderen is Limburg niet :).

Geplaatst:

Nickname Mayo & opscheppen over de eerste M2 in België. Mooie entree :lolz:

Wat is het probleem?

Geplaatst:

Grijs op een M2 is zoals grijs op een M5... Niemand die door heeft dat je met een bommetje rijdt. Als dat je plan was, goed, maar er gaat heel wat verloren aan "imago".

Toen ik tekende voor onze M2 was er iemand met zijn 1M die voor een nieuwe M4 kwam. Zijn 1M was een witte en dat is echt niet zo opvallend als het oranje van de 1M.

Ik gun je het grijs, maar de kleur was voor ons het makkelijkst te kiezen :D.

Geplaatst:

Oost-Vlaanderen. Ik heb de mijne... Euh die van mijn vrouw een week voor hem besteld, maar Oost-Vlaanderen is Limburg niet :).

Who cares dat je de eerste bent, rijdt binnenkort toch weer vol :D

Wat is het probleem?

Er is hier maar 1 echte Mayo ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:huh:

Aftermarket velgen, verlaging, zwarte niertjes of gelijk welke niet OEM rommel op een kist zetten zonder dat de inhoud er ook is, is naar mening al even stom.

Verlaging en zwarte niertjes kan je perfect OEM BMW krijgen, FYI ;)

Geplaatst:

Laten we een compromis sluiten: We nemen een zwarte van kleur en ' trekken er een wrap over

Geplaatst:

'T is vooral bizar dat ze de demo aangepast hebben, die was namelijk al een maand of 2 eerder te bestellen en was niet meer wijzigbaar :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid