Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mineralgrau vind ik helemaal niet opvallen. Wit is gedaan, maar ik denk dat die karren het er beste uit zien in hun presentatiekleuren. Net zoals de 1M ook meer waard is in dat knaloranje hoort deze M2 in dat blauw.

Ga je de wrap dan ook van de Z4 afdoen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd, auto komt totaal niet tot z'n recht. Heeft ook wel te maken met die winterwielen die veel te klein zijn.

Zo is het veel beter. Kleur en velgen.

bmw-m2-coupe-f87-c193501112015212237_3.j

Als ik mocht kiezen:

Wit

Zwarte velgen

Dak + spiegelkappen in het carbon overtrokken

Geplaatst:

Als ik mocht kiezen:

Wit

Zwarte velgen

Dak + spiegelkappen in het carbon overtrokken

Origineel

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mineralgrau vind ik helemaal niet opvallen. Wit is gedaan, maar ik denk dat die karren het er beste uit zien in hun presentatiekleuren. Net zoals de 1M ook meer waard is in dat knaloranje hoort deze M2 in dat blauw.

Zegt de man die zijn Z4M van prachtig blauw naar wit wrapt.[emoji38]
Geplaatst:

De BMW M2 in Mineralgrau "boring" noemen in die kleurstelling vind ik je reinste apekool. Ketel z'n ietofwat over-done design komt imo mooier uit in deze lak dan de meer "opvallende" kleuren zoals Drakenvliegje zegt. 

Moét dat dan per se opvallend zijn?

Anywho, Mineralgrau > Long Beach Blue voor mij. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een carbon wrap over het dak :fp:

Jij hebt meteen een Auto5 look voor ogen, maar ik zou het dan degelijk doen met nadien enkele lagen vernis erover.

Geplaatst:

Jij hebt meteen een Auto5 look voor ogen, maar ik zou het dan degelijk doen met nadien enkele lagen vernis erover.

Het blijft een fake carbon folie.

Ga je er dan ook op zondagvoormiddag mee naar de parking van de Carrefour?

Geplaatst:

Neen, ik moet dan werken hé. Dus ik ben er met mijn Volvo FL.

Geplaatst:

Wow, met verlaging ziet het er wel dikjes uit...

def8da3efec542d206dff957c7f01f55.jpg

Geplaatst:

Valt goed mee met die camouflage er op!  :D

Geplaatst:

Verlaging, frontlip en kleine kofferspoiler doet enorm veel. Ben benieuwd naar de foto's zonder camouflage.

Geplaatst:

Ik vote voor een Nick-change!

Geplaatst:

Ik vote voor een Nick-change!

...

Geplaatst:

Gaat Lefty zijne CSL verkopen?

Geplaatst:

Iemand een idee wat ik daarop zou kunnen op voorzien als wintervelg? 

Een beetje afhankelijk van het weer in maart zal ik voor die keuze minder of meer tijd hebben. 

Standaard zit er op de M2, 437M vooraan 9Jx19 - 245-35 ET29 en achteraan 10Jx19 - 265-35 ET40. Mijn voorkeur voor de winter gaat naar een 18"velg om er een 40mm band te kunnen op monteren. Ik had vooral in gedachten, een BBS of een Apex velg of een Breyton. Van deze laatste heb ik momenteel een set voor mijn 135i.  Ik vermoed ook dat de OEM wielen zoals de 640M of een 513M, zoals voor de M3 en M4. zouden moeten passen, maar die vind ik niet zo mooi, tenzij misschien in het zwart, gezien de Mineraal grijze kleur van de M2.  

Het is misschien nog een beetje koffiedik kijken gezien er daaromtrent nog geen enkele info voorhanden is bij BMW, maar het is nooit te vroeg op daar al over na te denken.Momenteel heb ik BBS of Apex een heel mooi alternatief. Een 8,5" vooraan en een 9" achter aan zou in de lijn moeten liggen gezien BMW dit ook voorstelt als 18" OEM velg en als eventuele wintermaat bij de M3/M4. Ik hou ook van een kleinere Offset die de velg mooi naar binnen laat komen.

Als je wil, heb ik nog een set wintervelgen en banden van de M4 liggen...zou normaal moeten passen

Geplaatst:

Als je wil, heb ik nog een set wintervelgen en banden van de M4 liggen...zou normaal moeten passen

...

Geplaatst:

Carbon wrap over een stalen dak is idioot.

Het blijft een fake carbon folie.

Ga je er dan ook op zondagvoormiddag mee naar de parking van de Carrefour?

:huh:

Aftermarket velgen, verlaging, zwarte niertjes of gelijk welke niet OEM rommel op een kist zetten zonder dat de inhoud er ook is, is naar mening al even stom. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid