Ga naar inhoud

Porsche 718 Cayman


Phil

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, toere zei:

Ik wel, direct.

"Checkt zijn rekening"

 

Aaa neen toch niet. 

BMW cabrio en M4 verkopen en tekenen. Zo simpel is dat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Gelukkig ben ik nog echt zot van mijn M4, anders ging het een ander geval zijn😁

Die M4 ga je meteen vergeten zijn. Boot tov een Porsche

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, dragonfly zei:

Die M4 ga je meteen vergeten zijn. Boot tov een Porsche

Misschien, allez ja kweet het😁 

Ben gaan zien naar een Cayman vorige week. Echt mijn ding😍 Mocht nochtans een testrit doen ermee maar heb dit niet gedaan,  anders was het zeker prijs vrees ik🤣

Eerst andere issues die moeten opgelost worden( in de mate van het mogelijke) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 1/2/2022 om 08:48, Bouncing Bullet zei:

https://www.autocar.co.uk/car-news/technology/porsche-718-air-vent-fix-aims-stop-cigarette-ingestion

Porsche is offering to replace the side air-intake grilles on the 718 Boxster and 718 Cayman to prevent cigarettes or cigars from entering and damaging the engine. 

The issue has long affected Boxster and Cayman models, going back into previous generations. 

... 

This can ultimately lead to a smouldering fire in the engine compartment. Typical warning signs and indications are smoke development in the rear area, loss of engine power, warning messages lighting up in the central display or burning smells." 

The issue will be counteracted with tighter-mesh protective grilles that customers can have fitted free of charge in a process that will take around an hour to complete. 

 

@dragonfly, @ir_fuel, @flupke73, @binnenmuisarchitekt, @Mvl, @tato en others

Thx! Ik had het ook al gelezen, mijne is geproduceerd in eind 2016 MY 2017. Is het normaal niet aan de dealer/Porsche zelf om een brief uit te sturen? Ik zal toch eens mijn dealer contacteren, wagen is nieuw verkocht, onderhouden en Porsche Approved gekocht bij de dealer in WVL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2022 om 12:32, Speedhunter zei:

Zijn de taksen op zo'n 2.0 non S dan echt zo hoog?

Iemand die de bedragen kent? 

Dat valt goed mee 😉 inschrijving was +- 750 en jaarlijkse taks 425 eur, pré 2018 (of 2019) heeft nog 158g

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Mvl zei:

Dat valt goed mee 😉 inschrijving was +- 750 en jaarlijkse taks 425 eur, pré 2018 (of 2019) heeft nog 158g

Dat valt heel goed mee zelfs, dank voor de info ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 4/2/2022 om 07:50, toere zei:

Een 2 liter. Bwj 2020 met +20.000km.

Eentje in mijn kleur😁

Zou nooit een 6 cilinderM  weg doen voor een 4 pots cayman.Heb mijn cayman nu ingeruild voor een M2 en is toch een heel andere beleving.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

iris?COSY-EU-100-1713c6eK12UC31P3T5JOCU%25hjdmiTDDmvMXlHWguCuq6Q44RtRHo9ZAaDjJu5PcI7tGW3rNbZJNKXv9Z7KFrQZtcZdtH4LOLRZUhlO5cwUc7Njm0jIy0TPEapPvlPWhGSTIdDRY4Wep%25P3aRkynw1VU9Eequ2LLRU6swABSn8elZYJtRHSPpcV2YZ81mcPSx1bdnpyDOtEK9BsMLHakJ5G2vOpNFhUMXRaKi5%25Hxaz1xy0R4iBVC959zdTDtK3STIUChX

iris?COSY-EU-100-1713c6eK12UC31P3T5JOCU%25hjdmiTDDmvMXlHWguCuq6Q44RtRHo9ZAaDjJu5PcI7tGW3rNbIwNKXv9L7KFrQZtcZdtH4LOLRZUhlO5cwUc7Njm0jIy0TPEapPvlPWhGSTIdDRY4Wep%25P3aRkynw1VU9Eequ2LLRU6swABSn8elZYJtRHSPpcV2YZ81mcPSx1bdnpyDOtEK9BsMLHakJ5G2vOpNFhUMXRaKi5%25Hxaz1xy0R4iBVC959zdTDtK3STIUChX

Zo zou ik hem samenstellen in GT Silver, vrij puur, niet te veel bling bling.  Bijna 170K zo.

aangepast door Redfive
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, PieterA said:

Het palet standaardkleurtjes is weer om van te huilen... 😟

Zo een "last of its kind" dat moet je in PTS nemen he. Anders is het willen maar niet kunnen

 :D 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Zo een "last of its kind" dat moet je in PTS nemen he. Anders is het willen maar niet kunnen

 :D 

Je zou bijna denken dat ze het er om doen :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/3/2022 om 14:29, bossie zei:

Zou nooit een 6 cilinderM  weg doen voor een 4 pots cayman.Heb mijn cayman nu ingeruild voor een M2 en is toch een heel andere beleving.

Maatje zijn 718 ook ingeruild voor een 987, net opgehaald, zijn eerste woorden bij de tussenstop: “WTF, dat is zoveel zaliger; sound, roomig karakter,…”

en ‘t is dan nog eens geen ‘S’

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, flupke73 zei:

Maatje zijn 718 ook ingeruild voor een 987, net opgehaald, zijn eerste woorden bij de tussenstop: “WTF, dat is zoveel zaliger; sound, roomig karakter,…”

en ‘t is dan nog eens geen ‘S’

Wat steekt daar dan in? Een 2.9? Of een 3.4?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid