Ga naar inhoud

Porsche 718 Cayman


Phil

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Schone foto. Zie wel op tegen het bekijken, ik wil Tim Schrick zijn commentaar snappen en dat duits is zo moeilijk te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms wijken de Belgische en Duitse markt af. Bij de Golf R kan je op den duur ook geen manueel meer krijgen in BE maar wel nog in DE. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, #166 zei:

is de T enkel met PDK te krijgen in belgië? ik vind de manuele bak niet zo dadelijk terug op de belgische configurator.

Was in beide te verkrijgen, nu (voorlopig) enkel nog PDK. Zowel de gewone als de T.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al is het voorlopig, manueel gaat er overal uit, dat weet iedereen. Hoe snel de manuele versnellingsbak zal verdwijnen, dat is de vraag. Bij het één merk al sneller als bij het andere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lotuzzz zei:

Klopt. Een auto vinden met manuele ruitenheffers is intussen ook al moeilijk :(

Ik wou dat ik meer mensen zoals jou over de vloer kreeg! De meeste klagen dat een regensensor betalend is :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/6/2020 om 13:40, #166 zei:

is de T enkel met PDK te krijgen in belgië? ik vind de manuele bak niet zo dadelijk terug op de belgische configurator.

Terug te verkrijgen vanaf productie november normaliter, er zit een kleine gap in de productie. Opnieuw bestelbaar vanaf begin september.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Yves zei:

Terug te verkrijgen vanaf productie november normaliter, er zit een kleine gap in de productie. Opnieuw bestelbaar vanaf begin september.

Is de GT4 reeds te bestellen met PDK ?Staat nog niet in de configurator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, duvelke zei:

Is de GT4 reeds te bestellen met PDK ?Staat nog niet in de configurator.

Nee nog even geduld, die is ook bestelbaar vanaf begin september. 😉

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
1 uur geleden, Audi S8 zei:

Frozenberry is nu ook beschikbaar voor alle 718's.

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9HcnyInrHKxJTTPE3kUWFYRpwY4EhMy4x7Jm8Uv1TZFH1LuWgds6yJ5EiSRlW9ACvW6pXdG64aq1XDUr6uEsRmVzmgT0DVzx7zx7cF%25mNciVsXbO0LVbmaDU3OzqRUTJJ8CuLmuGdl76DrYFmOca1rYIgI7lP4iko6v00oHHpjsZAOfIu74OeP3zt5FTUnHNf4C6qoaXm2NPE3CD9pN1fzrsUdMk140l5QJCPt1S0WHuAVelYaiZ2THI

Is toch eigenlijk wel wijs, vind ik :oops:  Op een Boxster zeeeer girly. Als stoere manspersoon moet je wel ballen hebben (of net geen :D ) om daar mee rond te bollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Audi S8 zei:

Is een kleur waar we zwaar hebben moeten voor lobbyen. Grootste 718 markt wereldwijd heeft z'n perks :D

Past uitstekend in China ja :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch eigenlijk wel wijs, vind ik :oops:  Op een Boxster zeeeer girly. Als stoere manspersoon moet je wel ballen hebben (of net geen [emoji3] ) om daar mee rond te bollen.

Ferm kleurke inderdaad. Voor vrouwen [emoji106]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid