Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

2 hours ago, BMWMB said:

Die optie zou ik al niet moeten hebben.

Binnen 5 jaar is dat als automatisch tussengas op BMW.

Enkel af te zetten als je de PSM uitschakelt ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ir_fuel:

Binnen 5 jaar is dat als automatisch tussengas op BMW.

Enkel af te zetten als je de PSM uitschakelt ...

Blijft dan nog tig keer plezanter/puurder dan een automatische versnellingsbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf me gigantisch verbazen hoe je zowat 50/50 zat in je keuze tussen een I8 en de MANUELE GTS om nu alles wat niet manueel is neer te sabelen.


Enfin niet dat ik niet blij ben dat je een zeker licht gezien hebt he :)

Al eens een sportwagen zonder servo gereden ? De directheid die je dan zou ervaren......

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt het gerucht dat er vanachter optioneel 3 zitplaatsen beschikbaar zullen zijn?


Blijkbaar sprak mijn vennoot daar ook over, indien zo bestelt hij zich zeker 1.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meerdere keren meegereden met de Turbo S van mijn buurman, en kan mij herinneren dat dat waanzinnig snel was. Zelf heb ik enkel gereden met de facelift Hybrid, en dat rijdt ronduit slecht voor zo'n dure wagen.



Ik heb nu ook een paar dagen met de hybrid gereden, en zo slecht rijdt dat toch niet als ge wat gas begint te geven?

De aandrijflijn zelf is niet zo aangenaam bij gewoon rijden idd. Springt te veel over van batterij naar motor. En een belachelijk kleine koffer ook.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf me gigantisch verbazen hoe je zowat 50/50 zat in je keuze tussen een I8 en de MANUELE GTS om nu alles wat niet manueel is neer te sabelen.


Enfin niet dat ik niet blij ben dat je een zeker licht gezien hebt he [emoji4]

Al eens een sportwagen zonder servo gereden ? De directheid die je dan zou ervaren......



Ik sabel de automatische versnellingsbak niet neer, want ik rijd er iedere dag mee met veel plezier.
Enkel probeer ik mij te verdedigen als jullie mij plagen omdat de manuele bak in mijn GTS een aut. tussengas heeft die ik gebruik omdat ik niet kan tiphielen.

Plaagbeesten!!!


:-P
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen kritiek D, maar kan je aub echt eens uitleggen wat er dan plezierig is aan manueel schakelen met automatisch tussengas? Dan zit de beweging met je linkerbeen er toch gewoon tussen als een onnodige handeling? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/28/2016 at 3:04 PM, Audi S8 said:

2 weken geleden naar de Panamera G2 training in Leipzig geweest en de wagen heeft een enorme evolutie doorgemaakt. De 4S, 4S diesel en Turbo kunnen testen op de openbare weg en het circuit; telkens in vergelijking met de respectievelijke competitors.

Qua comfort is de nieuwste generatie er enorm op vooruit gegaan en dat dankzij de nieuwe luchtvering. Een enorme handige feature en imo een van de meest innovatieve opties is het nieuwe Porsche Innodrive. Binnenin is het zeer aangenaam vertoeven en het nieuwe PCM systeem met 12.3" scherm is zeker een van de highlights van de nieuwste generatie. 

Wat een week :inlove:

Wat ziet Porsche als 'competitors' voor de 4S, 4S Diesel en de Turbo vraag ik mij dan af?

BMW 6 GC, Mercedes CLS of S?, Maserati Quattroporte, Bentley Flying spur?, Audi A7,...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, BWS said:

Dan zit de beweging met je linkerbeen er toch gewoon tussen als een onnodige handeling? 

Nee want je geeft tussengas met je rechterbeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet Porsche als 'competitors' voor de 4S, 4S Diesel en de Turbo vraag ik mij dan af?

BMW 6 GC, Mercedes CLS of S?, Maserati Quattroporte, Bentley Flying spur?, Audi A7,...?


Ik denk dat ze eerder klanten van een S/7/A8 beogen, die wat meer sportiviteit zoeken in hun reisberline.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2016 om 15:55 zei Stabilo Boss:

klopt het gerucht dat er vanachter optioneel 3 zitplaatsen beschikbaar zullen zijn?

Uiteraard niet, de optielijst staat al een maand online en daar is geen sprake van. Misschien in de Sport Turismo, da's iets anders ...

 

23 uur geleden zei ir_fuel:

Wat is Porsche "innodrive"?

Zoek eens naar de ioniseur, dat zal je pas doen fronsen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Phil:

Duh.

Maar dus, het rechterbeen is niet meer nodig, niet het linker.

Wat ik bedoel: hij schakelt toch automatisch, dus waarom nog je linkerbeen (willen) gebruiken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid